A kis Dobókocka
Szöveges ítélet
El?ször is le kell szögeznem hogy nem vagyok elvakult suzuki fan, s?t inkább mindig bosszankodva tekintettem rájuk. (Mindent az autó kategóriájához mérten szemléltem!!!!!!!!!!)
A vásárlás: A feleségemmel elhatároztuk hogy szükség van egy "kis" autóra amivel a városban nyugodtan lehet közlekedni, nemlopják el nem törik fel és lehessen vele parkolni, mert ez a szeretett A6-ra nem vonatkozott. A limit 2,5 millió forint volt! A feleségem meg volt ?rülve a fiat pandáért, így hát irány a legközelebbi márkakereskedés! A tesztveztés alatt sikerült 10 perc alatt úgy kiábrándulnom miután 2x vertem be a tértkalácsomat a beton kemány középkonzolba! A keresked? eree azt mondta : Uram ne agódjon egy id? után megfogja szokni! Na ekkor majdnem kiszédültem az ülésr?l! így a pandáról letettünk. I don´t love you baby!
Köv. nap skoda kerekedés! Na itt 2,8-3 millióért adtak volna egy jóé felszerelt 1.2 -es 3 hengeres fabiát! 2004-ben csak nem veszek egy 3 hengeres autót!(1,2 HTP= Hükye-Tet?-Paraszt).
Végs? elkeseredésünkben ebnéztünk a suzukihoz! És itt beleszerettem a kis kék dobókockába els? látásra! Rá 1 hétre már enyém is volt, 2 légzsákkal,ABS,4 alufelni,tet?sín,hátsó spiler,vonóhorog,szervókormány,CD,és 2 el.ablak,tükör!
Az AUTÓ: Kezdetben nehezen szoktunk össze f?leg hogy én dízelhez voltam szokva, így az els? hónap az elindulás gyakorlásávl telt! Belül hatalmas a fejtér, még kalapban is beülhetsz, hátul magam mögött (182 cm) elférek, és nem szorongok! A gyerekek nagyon élvezik hogy a hátsó sor magasabban van és így jól látnak el?re! A m?anyagokkal nekem noncs bajom Yaris-ban sincs szebb! Az ignis kormánynak nagyon jó a fogása, és nem is zavaró hogy nem b?r! Váltó az érdekes, kezdetben (értsd els? 5000 km) nagyon nehezen vette be a hátramenetet. Erre két megoldás volt akkor dupplakuplung, vagy picit hagyjuk gurulni hátra! Mára nálam ez a próbléma elmúlt!
A motor kezdetben nagyon gyenge volt és fogyaszott mint a dög! Nyáron klímával 10 litert evett 2 személlyel de lenyeltem neki mind ezt hisz szeretem! Az 1 éves szervíznél jött a megváltó olajcsere, ezután mint az állat úgy ment!
Az ülések nagyon jók+ az az érzés hogy a forgalom felett vagy egy emelettel leírhatatlan!
Vezetési élmény: Utazó sebessége 110 km/h ekkor még csendes utána intentív motorzaj! Nekem 160km/h nem ment többet, ilyenkor 4.-ben 6000-et forog , 5.-ben úgy 4800-4900-at, szerintem leszbályzott! 3.-ban 80-nál gyönyör? hagja van érdemes kipróbálni! Lehet vele nagyon hepjkodni, mert az emberekben él egy olyan tévhit - a suzuki akkor nyócvannal többen nem megy meg gyorsulni se tud-erre én mindig rácáfolok! 93 le b?ven elég! Egy fontos dolog a hátul ül?knek már 100-nál halál félelmük van! néha szoktam versenyezni a lámpáknál 1,4-ig minden autót meglehet vele verni majdnem! Még az 1.6 F-es astrákat,golfokat simán veri!
A fekete keves: Sajnos ilyen is van! Nagyon érzékeny az oldalszére! A csomagtartó nem túl nagy! Bevásárláshoz pont jó! A rossz utat nem szereti, az embr úyg érzi hogy elpatogg de szó sincs ilyesmir?l mert a futóm? nagyon stabil! Nyáron a nedves réten 40-50-nel rend?r kanyar és nem borult fel! + Nagy légellenállás!
Összegezve az eddigieket!
A kategória legjobb vétele!
Hibalista
- Eddig semmi!
- -olajcsere, zsírozás
- (kopp-kopp-kopp)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki M7 -Érd
Suzuki Treff -Szolnok(szerintem a legjobb)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | A6 2.5 Tdi | Következő autója? | ???? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
