1000ccm-esek PIACVEZET?JE!!!
Szöveges ítélet
Az autó vásárlását alapvet?en nem bántuk meg. Kiváló, kényelmes kasztni, ha kívülr?l ez nem is látszik, de rendkívül tágas utastér és végtelen megbízhatóság jellemzi a gépet. Egyedül a motor az, amit -mi- kissé megbántunk. Az autó 998ccm-es, háromhengeres. Az autópályán 130-as haladáshoz kit?n?, viszont nem rendelkezik azzal az er?tartalékkal, ami lehet?vé tenné a kissé "önfeledt" el?zéseket (3-szor is meg kell gondolni, hogy belemenjen-e az ember egy-egy ilyen helyzetbe), vagy a sportosabb vezetést. Ezeken a kevésbé jó tulajdonságokon kívül van még egy rosszabb is: Üzemi h?mérsékleten, rendkívül zajos az alapjárat. (3 hengeres aggregát)
Mindezek ellenére rendkívül meg vagyok és családom is meg van elégedve a járm?vel, biztosak vagyunk benne, hogy márka és típush?ek IS maradunk. Abban viszont egyetértünk, hogy a következ?t máR 1300 ccm-es motorral fogjuk megvásárolni!
Hibalista
- A m?szerfal leveg?beöml?i lötyögnek. 100 ft.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki BARTA AUTÓHÁZ
Mosonmagyaróvár, Gabona Rkp.2
Kiváló, min?ségi, megbízható szervíz!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Suzuki WagonR+ 1.3 GLX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
