A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.6 GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiváló és olcsó - pocsék szerviztapasztalat

Szöveges ítélet

Az autót szalonban vásároltam közel egy éve, a fogyasztása és a megbízhatósága remek. Az 1.6-os benzinmotor teszi, amit kell, nem egy versenyló, de nem is ezért vettem. Egyelőre nincs panaszom a gépre, nagyon szeretem, kényelmes, magas üléspozíció, kis menetzaj, stb. teljesen korrekt ennyi pénzért és ilyen felszereltséggel, a legjobb ajánlat volt akkor a piacon.

Az egyetlen negatívum a szerviztapasztalat és ez az, ami miatt elgondolkodom, hogy valaha veszek-e még új autót. Valahol sejtettem, hogy nem lesz "prémium" (elvárható minimum) a márkaszerviz által nyújtott teljesítmény, de a valóság még fájóbb volt. Egy sérült elemet kellett volna kijavítaniuk, ezt 4. próbálkozásra sikerült lefényezniük úgy, hogy ők maguk nem rontottak (végre) az autóm állapotán. A következőket tapasztaltam:

0. próbálkozás: alkatrész nem jött meg, egy hét után visszaadták a kocsit javítatlanul.

1. próbálkozás: elemcsere rendben. Fényezéskor a karosszériát védő fóliát az autón hagyták, ráfújtak. Én levettem, természetesen ott volt "némi" festékvastagság eltérés.

2. próbálkozás: fóliás részen javították a fényezést, visszakaptam a kocsit úgy, hogy több ponton le volt verve a festék az új elemen (széleken, stb.) Ezt újra elismerték, ígérgették, hogy következőre hibátlan lesz. Itt említeném meg, hogy a B oszlopot és az ajtót egy ponton meg is nyomták a javítás hevében a derék fiúk.

3. próbálkozás: ismét nem sikerült javítani. Amit korábban az ajtón és az oszlopon kárt tettek (horpadás, fényezés leverés) annak egy részét kijavították ugyan, a többit úgy hagyták. Igazgatót kihívtam, ígérethegyek következtek, állításuk szerint - az enyémmel szemben - megvan a szakértelmük a javításhoz...

4. próbálkozás: végre siker! A max. egy hetes munkát sikerült nekik egy hónap alatt (ennyit állt ténylegesen a szervizben) elvégezniük.

Messzire elkerülöm azóta is azt a helyet. Most közel az első kötelező szervizhez, remélem a következő kiszemelt márkaszerviz kevesebb élménnyel fog megajándékozni.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

XIII. kerület, Dózsa György úti AutoFort Suzuki szerviz (SuzukiPest)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)