A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.6 GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kehes sárkány, digitálisan primitív kivitelben

Szöveges ítélet

2016 márciusában vettük át, valamivel 4,5 milla felett szereztük be. GL+ felszereltség, gyöngyház fényezés. Akkor még nem volt jogsim, jó sok kilométert lehúztam a jobb 1-ben, majd lett jogsim, így már ketten hajtjuk a gépsárkányt.
1x Németország, 2x Ausztria, 1x Szlovénia egyhetes nyári kiruccanás gond nélül, kényelmesen megvolt vele, megpakolva. Ott sose hagyott. Csak az a pár apróság.

Fényezés: garázsban áll, de azért is lett gyöngyház, hogy ne fakuljon, ezt hozza is. Bal hátulja egyszer meg lett húzva (3x0,5cm sérülés), a műanyag részről jött le a festék, úgy hagytuk.
Ha már a hátulja, na ott vannak katasztrófális dolgok: a rendszámtábla tényleg állandó jelleggel zörög, a tolató kamera hajlamos elkoszolódni a legkisebb csapadék láttán is. Csomagtartó oldal műanyag lemezei papírvékonyak, belső világítás egyenlő a semmivel, ha tényleg kell akkor mobil vaku...cserébe tágas, volt ami egy BMW X6-ba nem fért be, ez meg simán elnyelte.

Motor: 1.6 japán szívó láncos, 120LE, és ez mindent el is mondd. Majdnem. Bár könnyű az autó, valamiért nem megy igazán. Egyikünk sem ólomlábú, így nem is hajtjuk, de gyorsulásban nem egy bajnok, visszaváltás kötelező, 4 de inkább 3-ba. 1-es fokozat elég rövid és bőgetős, 2-esben már tud húzni, de az egyébként közepesen puha kuplunggal játszva itt szépen megy lassan is, kényelmes. Váltóval egyéb bajt lásd a hibalistán,
+1 dolog hogy alapból 6 fokozatúval kellett volna gyártani, hiányzik belőle, főleg autópálya tempónál, még kevesebbet enne.
Bár így sem egy nagy étvágyú szörny. Bárki bármit mondd, 7 fölé még nem nagyon sikerült vinnünk (computer szerint), de inkább 6 körül szokott lenni.

A fogyasztás mérés a fedélzeti digitális rendszerek egyetlen pozitívuma. KATASZTRÓFA mindd. De komolyan. HUD van de minek, menüje bonyolult, körülményes. Fogyasztás mérést egyszer L/100km helyett elkezdte km/L-ben mutatni (mértékegységet nem mutatva, csak menü mélyén), mi meg csak lestük Ausztria közepén, hogy miért zabálja le a fél tankot a kijelző szerint 100km alatt :D
Múltkor a TPMS dobott egy hibát szintén a HUD-n egy kisebb földút után, error a komplett rendszer. Remek, mert még pályázni kell vele, és mi van ha a gumi tropa csak nem látszik még...haza kellett jutni, nem volt mese, indulás. 1 perc menet 50 km/h fölött, hiba megszűnt, faszányos. Garázs előtt 5 méterrel, lassú menetben megint kidobja. Este irány benzinkút, gumikat csekkol, ahova kell fúj, pipa. Szenzor hiba elment közben nyaralni, happy minden.

Központi Bosch fejegység fokkal jobb, pár néha nehézkesen érzékel. Iphone 8+-om felismeri, XR-t valamiért nem. Apple Carplay ha működik nagyon jó. Csak a hangrendszer ne lenne egy haldokló Sokol rádió szintjén, mert ha nem ordít 10-11-esen akkor nem hallod, de ha ordít akkor meg néha ciceg. Kihangosító mikrofon vagy gyárilag nyaral vagy nem is volt, telefonálni csak ordítva lehet vele, de tényleg.

Összességében a kötelezőkön kívül eddig semmi szervíz nem volt, jól kinéző japán ez, és a vezethetőség, üléspozíció, általános komfort tökéletes, nem cserélném el másra ebben a kategóriában, és egyel feljebb se sok mindenre.

Csak a belső kis apróságok ne lennének...ezért nem 10/10, hanem 9.

Hibalista

- - Tetőkárpit felett új korában cicergett valami - garanciás hülyéskedés 2x, bellülről kompletten lebontva, visszaépítve, azóta megszűnt - - - biztonsági öv feszítőnél szintén cicergés új korában - garanciás hülyéskedés megoldotta ezt is - - - műszerfal teteje nyáron ha megsütette a nap nyikorgott, meg télen néha a hidegtől is - magától elmúlt egy év alatt kb - - - TPMS egyik nap ideiglenesen megállt a vevő szenzoron lévő kosztól, aztán megint munkába állt - - - váltó 1-ből 2-be nehezen megy mai napig, el kell találni a pontot ahol szereti, amúgy nincs jó hangja. - - - váltó múltkor beragadt álló helyzetben 1-esbe, nem akart kijönni, hiába emelt ki a kuplung. Rácingáltuk pár percig, kijött, azóta semmi.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki márkaszervíz a garancia végett, amikor muszáj - pofátlanok, bunkók.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Szigetszentmiklósi szaki - kopóalkatrész + olajcsere

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 67000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? SX4 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)