A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1,6 GLX 2WD 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

Jobb mint gondoltam!

Szöveges ítélet

Szerelem első látásra, talán ezzel fejezném ki magam a legjobban.
A reklámokból nem is annyira, mint a valóságban, meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt. Sokadik új autó után végre nem érzem azt a kis szálkát amit eddig. Sorrendben Suzuki Swift - Suzuki Swift - Suzuki Ignis - Toyota Yaris Hibrid - és most Suzuki Vitara. Mindegyiknek volt valami kis hibája, Gyenge volt, kicsi volt, lustácska volt, nem lehetett rá vonóhorgot szereltetni. A Vitara így 16000 km után is tökéletes vételnek bizonyult! Sok tesztben olvastam, hogy Suzukisak a műanyagok. Nahát én erre azt mondom, hogy a Toyotámban sem volt különb, pedig az egy más árkategória. Meg vagyok elégedve a műanyagok minőségével, a felszereltséggel, a működőképességgel.
A fogyasztása 6,5 l, vagy az alatti, bár hozzáteszem nem vagyok egy sportosan vezető tipus. Megtanultam a Yaris Hibriden a takarékos vezetést. A magas homlokfal és a nagy gumik ellenére egy literrel fogyaszt többet mint egy hibrid autó, szerintem ez nagyon jó fogyasztás. Az Ignishez képest meg főleg jó! A kényelem terén sem találok kivetnivalót, hosszú utakon is megfelel az elvárásoknak. A ledes lámpát meg csak csodálom, hogy mennyire jól lehet látni az út szélein is, nem csak a középső úttesti részt. Az adaptív tempomatot megint csak dicsérni tudom, semmi bizonytalanság, teszi a dolgát. A "ráfutás aszisztens" is számomra egy csoda, a semmiből előkerülő biciklis kipróbálta, és ez is tökéletesen működött! A navitól nem sokat vártam(egyéb nagy márkák után), de az is nagyon jó, pontos, csak még azt nem tudom hogyan lesz a frissítése. Azt kell, hogy mondjam az eddigi autóim közül ez egy élmény! Ragaszkodtam a GLX felszereltséghez, de nem bántam meg, most is e-mellett döntenék. Hókásás, latyakos úton is úgy haladt, hogy semmi bizonytalanságot nem éreztem az úttartásában.
Némi terep tapasztalatot is szereztem Mátrai erdei földúton, ez is kellemes csalódás volt. Igaz ez "csak" egy front meghajtású autó, de álmaimban sem gondoltam, hogy olyan sáros, nyomvályús útról kijön. A sarat a motortérbe gyűrte, ezt némi burkolással ki lehetne küszöbölni, de tudomásul kell venni, hogy ez nem terepjáró.

Hibalista

- Mi romlott el rajta? Egy Suzukin? Hát persze, hogy semmi.

Ide hordtam szervizbe

Géringer szervíz Komárom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Yaris Hybrid Következő autója? Vitara
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)