A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.6 GL+ AT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó, nem jó, elfogult, nem elfogult Suzukis, mi vaaaaaaan?!

Szöveges ítélet

Sz’asztok skacok!

Jó, hát ez nem egy Lexus/Audi/BMW/stb. :D De szerintem hülye az, aki azt várt. Az eddigi leírások alapján van 1-2, ahogy elnéztem.;) Meg persze az is igaz, hogy vannak, akik túldícsérik. Az igazság valahol a kettő között van:
1.6 szívó automatával járok, GL+ felszereltséggel.
Motor: Szívó láncos japán benzinmotor, ennél jobb kombót nehéz elképzelni. Ahhoz képest, hogy szívó a 0-60 megvan pillanatok alatt, a 0-100-hoz kell 10mp, de sztem az nem rossz. (Normál autózásról beszélek, nem használom a várost versenypályának. Duhajkodásra egy Ford Mustang alkalmasabb.:)) Ha autópályán akarsz gyorsulni, akkor meg kell a fordulat, így nem is csoda, hogy az automata olykor 6-ból 4-be vált. Amúgy sztem ez az autó használható pályán is, írták itt-ott, hogy nem, dehogynem! 6.-ban alig forog 130-nál. Fogyasztását tekintve a pályatempó olyan 7L, városon kívül 5-5.5L, városban araszolva csúcsban az automatával nekem 8.5-9L. De én tényleg megy-megáll-megy-megáll-megy-megáll-megy-megáll módban használom. Meg nem pappppppásan vezetek, igaz nem is nyomom ki a szemét pirostól pirosig. Nekem eddig 8L az átlagom, nagyrészt városi használat mellett.
Zaj nagyjából 100 felett jön, illetve a téli gumi gördülési zaját most hallom, a nyárival ilyen nem volt. A rugózás komfortos, szépen elnyeli az úthibákat, fekvőrendőr nem gond. Az üléspozíció nekem megfelel, nem egy fotel, de ki lehet bírni vele 3-400 km-t egyhuzamban. A kormány jól állítható, a fogása is kellemes. A média mondjuk puritán kinézettel rendelkezik, de nekem jól működik iPhone-al, mind a kihangosító, mind a Waze része (Carplay), a zenéből hiányolom a rendes mélyhangokat, amúgy meg nagyon le kellett venni az EQ-n a mélyeket, mert fájóan ütött. :D Egy jó mélyláda hiányzik a rendszerből és patent lesz. Vannak az autóban finomságok (pl. összes tükör, ablak villany, LED-es lábtér világítás, tolatókamera, stb.), amit nem szoktak ezért az árért más gyártóknál belerakni. Sőt, ezért az árért kb egy Dacia-t kapsz, az meg... Hamár lábtér: hát én nem férek el magam mögött kényelmesen, jó 190cm magas vagyok és a kilók is 110 felett vannak azért. Helyesebben még úgy csak-csak el is férnék, de a hátsó sorban rohadtul nyomja a lábam az ablakemelő kapcsolója miatt kiálló (műanyag) ajtókárpit. A kulcs gagyi, legalább lehetne bicskakulcs. (Jó, ez 3 rugóért orvosolható.) Meg anyósoldalon, ha úgy áll az ülés, akkor a visszahúzódó öv beáll keresztbe az ülés és a műanyag közé, helyére kell igazítani, mert zörög. Aztán van a csomagtartó oldalán ilyen rekesznek nevezett valami, aminek a műanyag elemeit ki lehet venni és akkor már nem rekesz. Na az kuka. Az a műanyag úgy szar, ahogy van. És itt véget is értek a negatívumok. Az a Suzukis zörgés nincs már, ami mondjuk a régi Swiftben volt.
Nekem eddig nem volt automatám, azt szoknom kellett, hogy olyan tesze-tosza néha, de úgy tudom ez más gyártóknál is ilyen (már a hagyományos automata). Városban teljesen jól használható D-ben, ha meg azonnal oda kell rúgni, akkor ott vannak a fülek a kormány mögött, lehet csapatni M-ben és ilyenkor olyan, mint a kézi váltó.
A szerviz nem vészes, az első 32k volt. Olajcsere, szűrő, meg pollenszűrő csere, plusz a szokásos átnézés. Sajnálom (irónia), de nem tudok beszámolni hibákról, motorgyulladásokról, stb. :D
Az első magyar gyártású papírkatsznis Swiftre azt mondom, hogy ejnye Suzuki fiam, ez egy kettes nagyon alá, de csak azért mert megbízható. A Vitarára azt mondom, hogy jól van Suzuki fiam, ez egy négyes!
Viszont nem lepődnék meg, ha az emberek átszoknának az SX4-re, így hogy nincs már 1.6 szívó. Az SX4 elejét már megszoktuk, és ugyanazon felszereltségi szinten többet ad, mindemellett alig drágább, több a hely benne, van könyöklő, stb., "autóbbnak" tűnik. Én ma már erősen elgondolkodnék egy 1.4 turbós összkerekes SX4-en. Az AllGrip jó, nagyon jóóóóóó... (Sajnálom is, hogy nem rendeltem meg annó.)

Szép napot mindenkinek!
A.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)