Japán precizitás
Szöveges ítélet
Ha 10 cm-rel szélesebb lenne egy nagyon stabil kocsi lett volna belőlle. Mindenképp japán technika abba soha nem csalódta ezelőtt Mazda 3 volt 300000 km-t tettem bele semmi gond nem volt vele.Európát járva 1979 óta 2 mill km balesetmentesen az autópályákon mind a német-francia kocsikat szedi össze az autómentő,A vitara 130 as tempóig 6,7l megállitja.A navigáció frissitve lett 2018 január végén MAGYAR hang rajta.A ráfutás jelző vonyitó hangja zavar a legjobban,még a gyalogosok is halják /zavaró/. Összességében megvagyok elégedve,illyennek képzeltem.A 4 kerék meghajtás csak tényleg azoknak való akik gyakran járnak terepen nagy sárban.Kétkedve fogadom a szerepét városi közlekedésben a start.stopp renszert az első cseredarab az öninditó lessz.Nem találom jó megoldásnak a világitás kapcsolót tul bonyolitották azzal a 4 állással.Aki esetleg most szerzell jogositványt és suzukival kezdi a vezetést keresheti melyik állásba hogy világit,igy is vannak az utakon midenféle lámpázattal közlekedő kocsik.
Hibalista
- javitás--
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Daster | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
