Így kell elcseszni egy jó autót
Szöveges ítélet
Teszi a dologát, jó kis kocsi lenne, ha az elektronikával nem szúrnák el. A radaros tempomat indokolatlanul érzékeny hajlamos besatuzni nagy sebességnél, ezért életveszélyes. Csak a radart nem lehet kikapcsolni, hajlamos felüljárót, felsővezetéket, út feletti táblát ütközés veszélynek érzékelni. Naponta többször radar hibával kikapcsol. Nem tudják megjavítani és már nem is akarnak vele foglalkozni. A szervizek nem értenek a radar hoz, hozzá sem tudnak szólni. Négy szemközt elismerik, hogy szinte minden autón rosszul működik, de hivatalosan nem tesznek semmit, mert konstrukciós probléma. A gyár is hárít, korábban próbálták javítani, nem sikerült, már nem is próbálják megjavítani, csak felteszik a kezük. A radar hibák sűrűsödnek, ezért eladom. Egy imádnivaló autót így kell elrontani. A rádió néha lefagy, évente 1-2-szer, gyújtás le-vissza megoldja. Telekjáró. Terepezésre alkalmatlan. Kis felkoppanás földúton, megforduláskor, lépésben, eredménye: műanyag kartervédő(?) törés, 3 hűtő cseréje (víz, klíma, intercooler). Jó értelemben vett igénytelen autó. Nyomatékos, dinamikus dízelmotor. Megy mint a golyó. Használat függvényében 4-6 litert fogyaszt. Aki együtt tud élni a radar hülyeségeivel imádni fogja, aki nem az utálni. Vegyes érzelmekkel válok meg tőle, de alapvetően megéri az árát, mert megbízható a fenti hibáktól eltekintve. Viszonylag kényelmes, bár nekem (188cm) kicsit kicsi a beltér.
Hibalista
- Tempomat radaros fékasszisztenssel kombinálva.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Szeleczki
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Suzuki Világ, Suzuki Autó Fort
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Mazda6 | Következő autója? | Ranger |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.3/10) |
