A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara GL+ 1.6 VVVTI 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Ez már nem csak jól néz ki, jó is!

Szöveges ítélet

Régóta nézegettem SUV-ket, Crossovereket. Szeretem a magas építésű autókat.
Külső: nekem igen megkapó formájú, nem hivalkodó.
Belső: kettőnknek bőséges helyet biztosít, de utaztunk már öten is benne, senki nem panaszkodott, hogy kényelmetlen. Én egy Kanji órával, gyári szőnyeggel, gumitálcával, csomagtér védővel, üléshuzattal javítottam a belső tér esztétikáján. Sok újságíró panaszkodik a kemény műanyagokra, tegyék. Én nem szoktam tapogatni naponta a műszerfalat. Az idő majd eldönti, ez a jobb, vagy a pár éven belül lemálló ráfújt puha hab(nem csak a VW istenre gondolok). Ülés, kormány tökéletesen egyénre szabható. A kényelmi berendezések hozzák a kor színvonalát. A fejegység gyors, jól használható. Itt jegyzem meg, hogy a horror áron mért navigációs kártyát kiválóan pótolja egy 7"-os tablet, vagy rövid távokon a telefon. Ha fele annyiba kerülne, már gondolkodnék rajta. Nagy bakot lőtt a cég az árazással... Az ülések hosszú távon sem kényelmetlenek. A csomagtartó suzukis szemmel hangár méretű, más, nem kombihoz, egyterűhöz szokott embernek is megfelelő. A kezelő egységek jól hozzáférhetőek. Nekem a kormánymű kicsit túlszervózott. A pedálok lehelet könnyen kezelhetőek. A váltó csodálatos. A kézifék használatánál a leengedett könyöktámaszt szoknom kellet.
Menetteljesítmények: A motor maga a csoda. Kis fordulaton is kellően nyomatékos, pörgetve, 4000 körüli fordulatnál megvadul. Alapjáraton szinte nem lehet hallani a hangját. Sokszor csak a start-stop rendszer visszajelzőjéről érzékelhető, hogy nem jár a motor. Az 5 sebességet már 50-60 km/órától rángatás nélkül bírja. Jó, előzéshez kettőt vissza kapcsolva lódul meg, mint minden szívó benzines japán. Nem hogy jól tűri, szereti is a pörgetést. Cserébe szinte dieseles fogyasztást nyujt. Nekem 4,9-5,6 közötti fogyasztást produkál vegyes használatban. Meglepően stabil, jól fekszik kanyarban is. Eddig egyszer avatkozott be a stabilizátor, a kitörő hátsórészt mire észre vettem, megfogta, mintha sínre tették volna az autót.
Sokan panaszkodnak az ajtók nehéz záródására. Van egy titka: nem kell elengedni a kilincset, az ajtózárat - sem kívül, sem belülről záráskor, mintegy megvezetve kézzel a zárást, könnyedén, halkan, csapkodás nélkül csukódik.
Eddig nem bántam meg, hogy ezt az autót választottam!

Hibalista

- Semmi, jól néznénk ki!

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Kaiser

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Splash Következő autója? Hol van az még...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)