Ez már nem csak jól néz ki, jó is!
Szöveges ítélet
Régóta nézegettem SUV-ket, Crossovereket. Szeretem a magas építésű autókat.
Külső: nekem igen megkapó formájú, nem hivalkodó.
Belső: kettőnknek bőséges helyet biztosít, de utaztunk már öten is benne, senki nem panaszkodott, hogy kényelmetlen. Én egy Kanji órával, gyári szőnyeggel, gumitálcával, csomagtér védővel, üléshuzattal javítottam a belső tér esztétikáján. Sok újságíró panaszkodik a kemény műanyagokra, tegyék. Én nem szoktam tapogatni naponta a műszerfalat. Az idő majd eldönti, ez a jobb, vagy a pár éven belül lemálló ráfújt puha hab(nem csak a VW istenre gondolok). Ülés, kormány tökéletesen egyénre szabható. A kényelmi berendezések hozzák a kor színvonalát. A fejegység gyors, jól használható. Itt jegyzem meg, hogy a horror áron mért navigációs kártyát kiválóan pótolja egy 7"-os tablet, vagy rövid távokon a telefon. Ha fele annyiba kerülne, már gondolkodnék rajta. Nagy bakot lőtt a cég az árazással... Az ülések hosszú távon sem kényelmetlenek. A csomagtartó suzukis szemmel hangár méretű, más, nem kombihoz, egyterűhöz szokott embernek is megfelelő. A kezelő egységek jól hozzáférhetőek. Nekem a kormánymű kicsit túlszervózott. A pedálok lehelet könnyen kezelhetőek. A váltó csodálatos. A kézifék használatánál a leengedett könyöktámaszt szoknom kellet.
Menetteljesítmények: A motor maga a csoda. Kis fordulaton is kellően nyomatékos, pörgetve, 4000 körüli fordulatnál megvadul. Alapjáraton szinte nem lehet hallani a hangját. Sokszor csak a start-stop rendszer visszajelzőjéről érzékelhető, hogy nem jár a motor. Az 5 sebességet már 50-60 km/órától rángatás nélkül bírja. Jó, előzéshez kettőt vissza kapcsolva lódul meg, mint minden szívó benzines japán. Nem hogy jól tűri, szereti is a pörgetést. Cserébe szinte dieseles fogyasztást nyujt. Nekem 4,9-5,6 közötti fogyasztást produkál vegyes használatban. Meglepően stabil, jól fekszik kanyarban is. Eddig egyszer avatkozott be a stabilizátor, a kitörő hátsórészt mire észre vettem, megfogta, mintha sínre tették volna az autót.
Sokan panaszkodnak az ajtók nehéz záródására. Van egy titka: nem kell elengedni a kilincset, az ajtózárat - sem kívül, sem belülről záráskor, mintegy megvezetve kézzel a zárást, könnyedén, halkan, csapkodás nélkül csukódik.
Eddig nem bántam meg, hogy ezt az autót választottam!
Hibalista
- Semmi, jól néznénk ki!
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Kaiser
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Splash | Következő autója? | Hol van az még... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
