A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.4GLX Hybrid 4WD Panorama 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ennyit, ennyiért még mindig nem kapsz máshol

Szöveges ítélet

Ez a második Vitaránk, öt évig hajtottunk egy GL+-t ez előtt. Remek áron számították be, így egy fullos verzióra tudtuk becserélni, panoráma tetővel.

Amit ki nem állok benne: a Hybrid rendszer. Olyan szinten fogja vissza az autót ha elveszem a gázt, hogy egy idő után az ember gyomra is reklamálni kezd. A régivel a város szélén elvettem a gázt és pár száz méteren becsurogtam mire elértem az 50-et. Itt ez nem megy, üresbe kell rakni, vagy éppen nyomni a gázt, hogy ne kezdjen el visszatölteni. Szóval amit üzemanyagban megspórol azt az ilyen trükközésekkel simán elhasználom. Pozitív része a rendszernek a start-stop, ami észrevétlenül teszi a dolgát, azonnal. Ez a régiben is jó volt, de itt már nem is hallom mi történik.
Ezen kívül motorféknek remek, hatodikban is, a féktárcsákban biztos benne lesz még +15-20 ezer km. A rásegítést nem érzem, talán csak ott, hogy másodikban kikanyarodva, csúsztatott kuplunggal, nem akar lefulladni.

Amit imádok benne: AllGrip. Beteszem sport módba és irány Dobogókő! Az erő és a nyomaték is meg van hozzá és valóban jobb itt a gázpedál reakció. Élmény vele a kanyarvadászat! Hóban még nem próbáltam csak murvás emelkedőn, ott teszi a dolgát, ahogy kell. Várom a telet.
Panoráma tető remek tud lenni ha átforrósodik az autó. 50-60-ig városban jól használható, a fölött már nagy a szélzaj és beszívja a kipufogó gázt is! Nem létszükséglet, mert a fejtérből is elvesz, főleg hátul.
Kulcs nélküliség itt valóban működik, elég ha a zsebemben van, nyithatok, indíthatok, nem kell matatni. A tolatókamera remek dolog, a parkolóradar viszont gyakorlatilag használhatatlan, mert a kormány kitakarja a kijelzőjét!
A LED fényszóró remekül világít, a fel-le kapcsolást is rá lehet bízni nyugodtan, ahogy az ablaktörlővel is viszonylag jól elboldogul.
A radaros tempomat szerintem itt már elég jól használható, ha kifogok egy jó tempóban haladó autót magam előtt simán leköveti több falun keresztül anélkül, hogy gázra vagy fékre lépnék. Nekem csak váltani kell, és közben nem old le a tempomat, mint a réginél.
Fogyasztásban kerek egy literrel több, az összkereket is beleszámítva, mint a régi szívó 1.6 két kerékkel.
Ezzel a felszereltséggel már olyan árban van, ahol körül lehet nézni más márkáknál is, de összkerékhajtást ilyen felszereltséggel, remek motorral, megbízhatósággal és értékállósággal nem fogsz kapni máshol, csak ugyanitt (S-cross).

Hibalista

- Hát még azért ne romoljon...

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Világ - Esztergom

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2021
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Vitara GL+ Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)