A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.6 GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elszalasztott lehetőség, pedig a tudás ott van benne

Szöveges ítélet

Épp átléptem a 4000 km-t, így semmi komoly meghibásodás nincs.
GL+ felszereltséggel vettük, nem is volt más, ez volt pont a szalonban azonnal. A vízszintesen szakadó hóesésben haza is vihettem áprilisban. Rögtön ki is derült, hogy a latyakos havon mennyire csúszkál a Conti gumikon és nem kicsit cibálja a szél.
Miután elolvadt a hó másnap, megállapítottuk, hogy elég jól mutat a türkízkék, sokat javít az utcaképen :-)
Vezetni csak kisebb Suzukikhoz képest sokkal jobb, nagyautósabb, egy Focus pl. sokkal magasabb kategória. Amúgy elég pihentető vele menni, rendes tempóban országúton főleg. A belseje baromi praktikus, sok palacktartóval, telefonhellyel, minden forma jó, a kivitelezéssel sincs bajom, az anyagminőség meg hát... azt meg kell szokni. De kényelmes, beleférünk akár 5-en is.
Ami nagyon nem tetszik benne a felmagasztalt központi médiaegysége. 1,5 nap alatt a telefontükrözést is összehoztam, de amint elindítottam egy alkalmazást rögtön kifagyott. A 16 GB USB-től lefagy és újraindul. De telefonról mindent lejátszik, viszont nem tud a számok és albumok közé bemenni. (ez azért érdekes, mert az 1 éves Celerionk alap rádiója ezt mind tudja) Nagyon rossz a gombnélküliség, vezetés közben semmit nem lehet kitapogatni, mindig oda kell nézni. Ja, éshát CD-t ugye nem játszik le (!) A hang alapú kereső angol, és angolul is ért, így sokszor nem talál semmit. Különben nem is drágán van mirrorlinkes Navi szoftver, aminek a próbaverziójával teljesen jól boldogultam.
Ha lesz rá mód és pénz kicseréltetem valami rendes 2 Din rádióra, akár egy "butára" is. A tolatókamera jó, de mindig beszövi a pók reggelre :-)
Szóval összességében, ez egy nagyon jó autó, némi parasztvakítással, picit túlárazva. Más rádióval, akár 50 ezer pluszért is sokkal jobb kocsi lenne. Plána ha képesek lenneének barátságosabb műanyagokat beépíteni és középre ingyen betennék a 22 ezer Ft-os órát, amit minden valamit magára adó kereskedőnek szerintem grátiszként kéne adnia, de a kék-fekete-narancs belső műszerfali dekor is ilyen dolog, mértnem lehet a kocsi színéhez gyárilag betenni? (azt hiszem 60 ezer egy ilyen utólag...normálisak?)
Apropó árak: Egy GL+ elölhajtó, metálszínű Vitara vonóhoroggal, forgalomba helyezve 4,6 M. Ez szerintem sok. Cégeknek van 50 ezer kedvezmény még és kész, mindegy hányadik autót vesszük. (másik márkánál 1 autó vétel után már átléptük bőven a 10% kedvezményt)
És magyar autó létére 4. hete várunk egy első fényszóróra és még nem tudni, mikor lesz.
Nagy kár ezért a Vitaráért, sokkal többet kihozhattak volna belőle.
Viszont örülök a négyhengeres motorjának, az nagyon kellemes társ, ha kell 3-asban 90-ről nagyot tud gyorsulni előzéshez 130-ig :-) Város-autópálya-országút egyelőre mindegy neki, 5,8-at fogyaszt (mérve 6,2), merek vele utánfutót húzni, sokkal jobb, kiegyensúlyozottabb a turbós háromhengereseknél. (olyat is sokat vezetek)
Amiket megnéztem helyette 1,6 benzin, 350-400 l csomagtér,rendes 5 személyes, hasonló áron:
Focus (zseni futómű, igényes kocsi, de pici csomagtartó 5 ajtósan)
S-Cross (az eleje miatt mégjobban nem)
Baleno (nagyon kisautósan mozog az úton, vagy túl könnyű, kicsit lobog a kanyarban, a Vitara két szinttel feljebbi ligában játszik)
Lancer (majdnem ez lett, de végül a szedánság miatt nem, 5 ajtós nem szép, de ezt nagyon sajnálom, tökéletes üléspozíció, vezetőbarát, kellemes szövetek, még igazi régi japánautó érzés, de nulla média, kihangosító nincs)

Remélem hamarosan kihozzák a Vitara nyújtottabb változatát 480 l-es csomagtérrel, picit nagyobb hátsó lábtérrel és valódi hibrid vagy full elektromos hajtással is.

Hibalista

- semmi még, de az érintőképernyős rádió USB-re fagy

Ide hordtam szervizbe

Várpalota, KOrrektek, régóta ismerjük egymást.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4002
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 2006, Celerio, Captur Következő autója? elektromos
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)