A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.6 GL+ 2WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első Suzukim

Szöveges ítélet

Atombiztos 1.6 'szívóbenyás technika, ergonomikus beltér, nekem kényelmes az ülése, jön-megy teszi a dolgát. A motor alapjáraton annyira csendes, hogy én az elején párszor ráindítóztam a járó motorra... Menet közben persze megjön a hangja, 2000-3000 fordulaton kelletlen, 4000-6000 között repíti a bódét.
Mivel előbbi a gyakrabban használt tartomány, elképesztően jó fogyasztásokat lehet vele elérni (országúton 90-nél 5,2L/100)
A váltó könnyen kapcsolható, a rükvertz nem szinkronizált így 50% hogy elsőre beveszi-e (más olcsó márkánál ugyanez van)
Futómű egyszerű mint a faék sok kényelmet nem kell várni tőle és ennek a 17" /55-ös kerekek sem kedveznek.
A márkaszervizek árai arcátlanok.
Ez egy "olcsó" kat. autó aminek valóban olcsók az alkatrészei, viszont a márkaszervizek simán 2-3X árakat számolnak fel mindenre, a "garancia" megtartás miatt. Persze ez valójában csak elvi garancia - annyi ér amennyit érvényesíteni tud majd a delikvens.
2 éves szerviz:
márkaszerviz: 70ezer
független szerviz (számlával): 28 ezer
Az autón kívül-belül vannak olyan gagyi megoldások, amik kiverik a biztosítékot pl:
-kulcs (szégyen!)
-belső műanyagok minősége
-ajtókárpit komplett mozog ablakfelhúzáskor
-vezetőoldali bizt.öv rögzítőnél nincs 3x3cm filc így hidegben nyikorog a műanyagon
-csomagtér burkolat elképesztően könnyen karcolódik
-csomagtér oldal rekeszeinek "zára" menet közben a rázkódástól kinyílik
-alsó műanyag burkolatok roppant vékonyak, könnyen sérülnek/törnek
-külső ajtó oszlopok zongoralakk "dísz" takarói pár hónap után hajszálkarcosak, menetszél-zajt okoznak.
Összességében persze elégedett vagyok az autóval, bár pár ponton én másképp olcsósítottam volna.
M.O.-ra elég lenne alá 16"-os kerék és ballonosabb abroncs, a külső B/C oszlop takarónak jó egy matt fekete fólia, az alját elég lett volna a motortérnél takarni - a többi kaphatott volna egy sima alvázvédelmet.
Mindezeket leszámítva összességében nekem kellemes csalódás ez a Suzuki igazából egy őszinte autó.
A hiányosságai és a spórolás és egyszerűsége már vételkor is látható, a GL+ ára pedig 2018-ban annyira kedvező volt, hogy egyértelműen best buy volt a kategóriájában.
És remekül tartja az árát.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Varró

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Leaf
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)