A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.5 GL+ Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elektronizált szerelem?

Szöveges ítélet

Az 1.6-os után ültem át ebbe. Az ára nem esett jól, (mind amellett, hogy az előzőt az akkori új árán adtam el 2,5 éves korában.) Elsőre szuper hogy mennyi mindent tud, sokkal erősebb, de történt pár érdekesség már, amire érdemes figyelni. A biztonsági öv csat még mindig hajlamos a B oszlop és ülés közé szorulni, így kockáztatva a letörését az azt tartó pöcöknek. A szélvédőbe épített előre figyelő kamera rendszer nagyon kényes. Párás ablakkal elindulni nem szerencsés, mert folyamat jelez az elektronika hogy a vezetéstámogató rendszer kikapcsolt, mert nem lát jól. Egy ilyen esetnél történt, hogy az autó gumiszőnyegén maradt olvadéktól reggelre teljesen párás lett az ablak és 20 km után sem tűnt el a kamera előtti üvegrészről (az én hibám is, mert nem nyomtam fel maxra a szelőzőt), majd egyszer csak dudálni kezdett a kocsi mint az őrült, félre kellett állni vele. Újraindítás után elmúlt. Magyarázatot a dudálásra nem kaptunk. A fogyasztása a reményeim ellenére nem lesz jobb mint az 1.6-osé volt, sőt örülök ha legalább azt hozza. Most 6 körüli a napi 30km városon kívüli 90-100km/h + 15km városi használat mellett. A start-stop rendszere sokkal jobb mint az előzőé, ez köszönhető a hybrid rendszernek, nem szükséges kikapcsolni, nem bosszantó, habár nagy dugóban még nem voltam vele. Lámpák tökéletesek, a led sokat jelent. Hasmagassága miatt nem kell félni a padkáktól kisebb tereptől. A kormány fogása szerintem tökéletes, jó az üléspozíció is (190cm vagyok). Jól gyorsul, felveszi a versenyt a legtöbb autóval. A csomagtérajtót már elsőre is be lehet csukni, az ajtókat erősebben kell becsapni, hogy elsőre sikerüljön ha a többi be van csukva és fent vannak az ablakok. Meglátjuk hogy alakul az elektronikával a barátságom, de reménykedem hogy jól, mert az alapkonstrukció szerethető és megbízható.

Hibalista

- Még semmi és remélem így is marad!

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Szigetvár

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2020
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4300
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? vitara 1.6 gl+ Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)