A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1.6 GL+ 2WD 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Egyszerűen jó

Szöveges ítélet

1200 km után minden szép, és persze jó...

Négy Opel után jutottunk arra az elhatározásra, hogy elég volt. Nekem mindegy ki mit mond, a saját bőrünkön tapasztaltuk meg mit jelent egy használt kocsi, egy behozott kocsi, vagy egy tekergetett órájú kocsi. Minden bizalmunk a használt autóban elszállt...
Ezért tehát új autót szerettünk volna, ami ne legyen európai gyártmány. Ne kelljen mindig arra gondolni, hogy vajon meddig jutunk el vele, mennyibe fog kerülni a javítás. Mitsubishi Lancer volt az első ötlet, de aztán egy reklámban megláttuk a Vitarát. Amikor kiderült, hogy alapáron 4 millió alatt van, akkor elmentünk kipróbálni. Nem volt egy erőgép, de tetszett. Egyben volt és elfértünk benne.
Az elhatározás megvolt, megrendeltük. Kettő és fél hónap volt a várakozási idő rá, de nagy meglepetésre egy hónappal korábban legyártották.
GL+ felszereltség, gyöngyházfehér szín. 38 fok volt amikor elhoztuk, a klíma rögtön bebizonyította, hogy tud jól is működni. Nekem már-már nagyon hideg. Rögtön hideget fúj, szinte indítás után is. Csendes a kocsi, elől kényelmesen elférek benne, minden szépen működik. A hátsó futómű picit pattog az úton, e ezt inkább a vacak útnak tudnám be.
Tettünk bele pár nap alatt kb 600 kilómétert, aminek a fogyasztási átlaga klímával 5 liter lett!!! Na ez egy nagy meglepetés lett, nem hittem volna.
Nekem egyedül az nem tetszik benne, hogy az ajtókat erősen kell csapkodni, mert ha nincs lehúzva ablak, akkor nehezen csukódik be.
Szerintem jó vezetni is. A gyorsulás párszor már meglepett. Szerintem ez is elég. A fékek nagyon jók!
A csomagtartó mérete pont elég hármunknak, szerintem ezzel sincs baj, jól pakolható. A csomagtérajtó is nehezen csukódik néha. A rendszám zörgött, de megoldottam.
Az ezer km utáni szemle nekem egy botrány volt, de ezt inkább hagyjuk. A hozzá nem értés keveredett a délutáni kánikula okozta mérhetetlen közönnyel. A csúcs a szoftverfrissítés volt másfél hét után. Szerencsére nem jött össze...

8800 km után:
Óriási a változás újkorához képest. A motor egyre jobb. Olyan fürge lett a kocsi, hogy el sem hinném ha nem tapasztalnám. Ég és föld ahhoz, amilyen volt korábban. Van gyorsulás, hirtelen gázadásra megindul az autó. 140-ig nagyon jól megy. A fogyasztás nem lett kevesebb, sőt inkább fél literrel többet fogyaszt most, mint újkorában. 6 liter alá levinni a fogyasztást nem lehetetlen, de óvatoskodni kell.
Nagyon zavaró, hogy zörög belül sok apróság. Zörög a kesztyűtartó fedele, zörög a kalaptartó, zörög a csomagtartó dupla alja, zörög a hátsó középső biztonsági öv a mennyezetben, a jobboldali első öv pedig kalapálja a b oszlop műanyag borítását... Sajnos a műanyagok nagyon sérülékenyek, ezért minden meglátszik rajta, karcolódik. Az érintős középső képernyő néha lefagy, volt olyan, amikor a tolatókamera képe merevedett ki. Ez a kis multimédiás, navis képernyő lehetne picit komolyabb szerkezet is. Sajnálom azt is, hogy a navihoz való sd kártya beszerezhetetlen, csak márkaszervizben lehetne 80-100ezer forintos áron megvenni.
A rossz utakon ráz a kocsi, le kellett engednem a kerekekben lévő guminyomást (gyári 16" téli gumival) 2,1-2,2 körüli értékre, de utána két héttel már jelzett is a szenzor, hogy lapos a gumi. Ez érdekes, mert amikor felpumpált kerékből engedtem ki levegőt akkor nem reklamált a műszer alacsonyabb nyomásnál, de amikor 2,2 bar-ra pumpáltam, akkor még mindig jelezte a nem megfelelő értéket. Nem értem a logikáját, de ez ilyen.
Összességében nem bántuk meg a vételt még mindig, mert nagyon jó vezetni, kényelmes, fürge, jó a váltó, jó a motor, keveset fogyaszt...

Hibalista

- Még új...

Ide hordtam szervizbe

Legyen annyi elég, hogy Suzuki márkaszerviz... Várost nem írok. 1000 km után szoftver frissítés??? Én mutogattam meg, hogy mi micsoda??? Nekem vicc kategória, de a hiba biztosan bennem van. Elnézést kérek érte, de nekem a jól bevált saját szerelőm aki otthon megjavít bármit, na Ő szerviz...

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8800
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Insignia Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)