A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1,6GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bosszantó drágaságom

Szöveges ítélet

Ár/érték arányban jó választás, de vannak hibái amik nálam kiverik a biztosítékot.
Ráadásul ezek a hibák a gyártó részéről kis odafigyeléssel, talán némi pénzzel orvosolhatóak lennének. Az autó hátulja olyan-amijen, nekem sem tetszik (a Suzuki tervezők még időzhettek volna rajta egy kicsit), de tulajdon képpen rendben van.

Az már inkább dühít, hogy egy Magyarországon gyártott autóba miért nem kerül MAGYAR menü??

Aztán ott a belső világítás (egy normál autóban (lehet, hogy régi módi), de egy három állású kapcsoló van és nincsen túl komplikálva, folyamatosan világit – nem világít - vagy akkor világit ha kinyitom és bezárom az ajtót 3-5 másodpercig) ehhez képest a VITARA- ezt is a menün keresztül állítja, de miért?? A szervizben kikapcsolták és én azóta képtelen vagyok visszakapcsolni.

Jár a motor = van automatikusan első LED helyzet világítás, de miért van ezzel együtt műszerfal világítás is?? A műszerfalnak CSAK akkor kellene világítania, ha valóban világítást kapcsolok…. NEM??? Mivel ez így megtévesztő (ugyanis ilyenkor hátul nincsen helyzetjelző fény) és már többször elfelejtettem felkapcsolni a normál világítást, mivel világított a műszerfal (ami nagyon balesetveszélyes mivel hátul NINCS egyáltalán helyzetjelzésem).

Szinte az összes 2015 után gyártott autó 6 sebességes kézi váltóval jön ki, mivel a környezet tudatosság – fogyasztás van szem előtt. Ehhez képest a VITARA, 5 sebességes kézi váltóval van. Pedig 110-120 felett már bőven elférne az a plusz fokozat és legalább 0,4-0,5L-el csökkenne az amúgy is jó fogyasztása.

Aztán szintén alap az automatikusan (elindulás után 5-10km-es sebességnél) lezáródó ajtók, amit a VITARA egy gombbal oldott meg „zárd le ha akarod”, de úgy is elfelejted és majd jól kirabolnak a piros lámpánál állva.

Aztán manapság már a legtöbb autó indításánál még kulcs sem kell, mert elég ha a zsebünkben van a kulcs, vagy kártya, csak egy gombot kell megnyomni és már mehetünk is. A VITARA ezt is (a szocializmusból megmaradt LADA kulcsokkal oldja meg). Legalább egy úgynevezett „bicskás” – össze zárható kulccsal kiszúrhatta volna a szemünket.

Remélem ezeket a hozzászólásokat olvassák a SUZUKI tervezői is és a következő szériákban már javítják ezeket az apró, de annál bosszantóbb hibákat és akkor valóban egy jól használható autót kap az ember.

Hibalista

- Csak a szokásos kötelező szerviz.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Focus Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)