Belopta magát a szívünkbe
Szöveges ítélet
Nulla kilométeres első autóm volt. Alapvetően meg voltam vele elégedve. Napi ingázásra használtuk 30 km városon kívül 90-100 km/h és 15 km város és így hozta az 5-6 L-es fogyasztást. Autópályán persze fel ment 7-8L-re is 130 körül. Alsó fordulaton 1500-tól dieselesen vezethető, vitte az a kb.150 Nm, de gyorsulásiba ne menj bele, az erő 4ezres fordulattól jön. Két felnőtt max. 2 gyerekkel vállalható. A hasmagássága miatt nagyon kényelmes a ki és beszállás. Padkán soha nem akadt fenn. A nagy átmérőjű gumik miatt sok magyar út is kevésbé tűnik rossznak benne. Kormány, világítás, fékek, kényelem rendben. Apróságok amik bosszantottak: Az első biztonsági öv beszorul az üléstámla és a B oszlop közé, ha rángatva van, letöri a csat tartó műanyagot, erre figyelni kell. Az ajtókat szinte csapni kell ha minden ajtó csukva van, különösen a csomagtérajtót (az újakban is :) kb. minden 2. becsukásból 2 vagy 3 csukás lesz mire sikerül); Tavaszi kerékcserénél hajlamos a kerék rászorulni a tengelyre, gumikalapács és zsírzás segíthet. Rükvercet nehezen vette néha, állítólag ez konstrukciós probléma, ilyen és kész (Újban máshol lett a hátramenet :), így javítva ). Az új Hybrid vitarára cseréltem, túl van elektronizálva, most még néha visszasírom, bár ez jóval erősebb. Megszeretem az autót, ajánlom bárkinek!
Hibalista
- biztonsági öv csat tartó műanyag pöcök;
Ide hordtam szervizbe
Kozármislenyi Suzuki szerviz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | I30 | Következő autója? | Vitara 1.5 GL+ Hybrid |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
