A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara 1,6 GLX AllGrip Automatic Panorama 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Suzuki felemelkedése

Szöveges ítélet

Első új autóm, gyakorlati okok miatt választottam a Suzukit. Mindenképpen 4x4-es és automata váltós, keveset fogyasztó benzines kerestem. Ezek a feltételek eléggé leszűkítették a kört. Végül a Suzuki egyértelműen vitte a prímet, mivel ezekkel a feltételekkel több, mint 2 millió forinttal volt olcsóbb bármi másnál és még a panorámatető is belefért. Az eleje eléggé Land Rover-es, a hátulját pedig már megszoktam.
Szimpatikus a sok extra amit belepakoltak, adaptív tempomatot eddig csak prémium márkáknál láttam és elég jól működik. Nem akarom felsorolni az extrákat, lényeg, hogy tömve van és jól működnek. Ha valami nem tetszik (pl. ütközésfigyelő sípolása), ki lehet kapcsolni.
A fogyasztása tényleg ennyi, napi 50km-t megyek a főváros és agglomerációja között, ingázva, reggeli dugókkal. Az átlag 6,2L! Ha többet megyek városban, akkor 6,5! Autópályán 100-120-as tempónál 6 alá is megy, de én a kényelmes 130-140-et szeretem, úgy 7 liter. A kijelző meglepően pontos, visszaellenőriztem tankolásnál.
Az automataváltó jókor vált és gyorsan, kigyorsításnál is nagyon dinamikusan visszavált, simán ki lehet vele lőni. Nem pörgeti a motort feleslegesen.
Felfüggesztése személyautós, menet közben is kifejezetten csendes a beltér, nem szűrődnek be a zajok.
Üléshelyzet kényelmes hosszabb távon is, jók a pakolóhelyek, csomagtartó is megfelelő. A beltér összességében kellemes hatást kelt, komoly autó hatását kelti. Ismerőseim meglepődtek, hogy a Suzuki ilyet is tud. Ez már nem az a Suzuki, mint régen. Nem gagyi, nagyot léptek előre, de megtartották az olcsóságot és az igénytelen öszvérséget. Ár/érték arányban abszolút nyerő, nyilván ezért van belőle egyre több az utakon.

Mivel új autó, ezért nem romlott el semmi. A szervizelések tapasztalatairól a későbbiekben írok, ha már több lesz a kicsikében.

Negatívumként annyit látok, hogy a csomagtartó lehetne kicsit nagyobb,illetve gáz, hogy gyárilag nem raknak bele könyöktámaszt...

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Fort

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mini Cooper Következő autója? Jó pár évig nem tervezem lecserélni
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)