Zsákban futás ... botladozások nélkül
Szöveges ítélet
Ausztriából került hozzánk a gép - egy fehér kabrió ugyancsak fehér ponyva tetôvel.
Jó kis buli autó volt, 1.6-os befecskendezôs motorja tulajdonképpen elég is volt a mindennapi használathoz.
Aki szereti ezeket a városi terepjáró-imitátorokat, annak jó vétel lehet - gondolom ma is - egy Vitara, hiszen végülis mindent tud, amit egy ilyen kocsitól el lehet várni.
Imádtam az igénytelenségét, a megbízhatóságát, és utáltam a fogyasztását. Télen, ha az ember a biztonság kedvéért "négy kerékben" közlekedett, az automata szivató túlbuzgósága miatt a városi forgalomban nem volt ritka a 13.5 literes fogyasztás. Országúton, nyáron, csak a hátsókerék hajtással elment 8-8.5 literrel, ami már emészthetô volt.
A nyitott változatok közül a ponyvás a legrugalamasabban kezelhetô, hiszen a hardtopot az ember vagy otthon hagyja, vagy felteszi, míg a ponyvát magunkkal vihetjük egy zsákban. Könnyen megtanulható a felszerelése - egy perc alatt meg lehet csinálni. Ennyi idô alatt csak akkor ázik el az autó, ha az utolsó pillanatig nem hittük el, hogy esô lesz. És még ekkor sincs gond, hiszen csak ki kell húzni (tekerni) az aljából a dugót, és kifolyik az esôvíz.
Hibalista
- Belsôtér-világítás (kilóg a síkból, hát sikerült leverni, és összetört)
- cca 5 éves korában a ponyvát újragyártattuk, mert a nap eléggé tönkretette
- cca. 9 éves korában elkezdett rohadni a padlólemez, illetve a karosszéria más részei - hosszú távon ez semmi jóval nem kecsegtetett a szakember szerint, ezért megváltunk tôle
Ide hordtam szervizbe
SUZUKI VARRÓ
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 1500 TLX | Következő autója? | SUZUKI Jimny 1.3i 16V 4WD |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
