A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (1988-2004)

Vitara 1.6i JLX (ponyvás cabrio) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsákban futás ... botladozások nélkül

Szöveges ítélet

Ausztriából került hozzánk a gép - egy fehér kabrió ugyancsak fehér ponyva tetôvel.
Jó kis buli autó volt, 1.6-os befecskendezôs motorja tulajdonképpen elég is volt a mindennapi használathoz.
Aki szereti ezeket a városi terepjáró-imitátorokat, annak jó vétel lehet - gondolom ma is - egy Vitara, hiszen végülis mindent tud, amit egy ilyen kocsitól el lehet várni.
Imádtam az igénytelenségét, a megbízhatóságát, és utáltam a fogyasztását. Télen, ha az ember a biztonság kedvéért "négy kerékben" közlekedett, az automata szivató túlbuzgósága miatt a városi forgalomban nem volt ritka a 13.5 literes fogyasztás. Országúton, nyáron, csak a hátsókerék hajtással elment 8-8.5 literrel, ami már emészthetô volt.
A nyitott változatok közül a ponyvás a legrugalamasabban kezelhetô, hiszen a hardtopot az ember vagy otthon hagyja, vagy felteszi, míg a ponyvát magunkkal vihetjük egy zsákban. Könnyen megtanulható a felszerelése - egy perc alatt meg lehet csinálni. Ennyi idô alatt csak akkor ázik el az autó, ha az utolsó pillanatig nem hittük el, hogy esô lesz. És még ekkor sincs gond, hiszen csak ki kell húzni (tekerni) az aljából a dugót, és kifolyik az esôvíz.

Hibalista

- Belsôtér-világítás (kilóg a síkból, hát sikerült leverni, és összetört)
- cca 5 éves korában a ponyvát újragyártattuk, mert a nap eléggé tönkretette
- cca. 9 éves korában elkezdett rohadni a padlólemez, illetve a karosszéria más részei - hosszú távon ez semmi jóval nem kecsegtetett a szakember szerint, ezért megváltunk tôle

Ide hordtam szervizbe

SUZUKI VARRÓ

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 47000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 1500 TLX Következő autója? SUZUKI Jimny 1.3i 16V 4WD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 1988

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)