Sárga tengeralattjáró
Szöveges ítélet
Nem off road-ra vettem, nem is használtam ilyenre, de Mo-n van egy- két földút ami felér egy eső után, v télen pláne. Nem tud elakadni, télen is ügyes, elpusztíthatatlan ős-technika, még difi nélkül is, sőt többször csak hátsókerékkel.
Merev tengely nem egy Lincoln-rugózás, de kibírja a magyar úthálózat túltervezett magasságkülönbségeit. Az ülés viszont tényleg kényelmes, a vezetési pozíció is, van lábtér még 1,90-es sofőrnek is, és a fejét sem veri be az ember.
Terepjáróhoz képest jól fogyaszt országút kis várossal 7-7,5 között, persze három ajtós.
Hibalista
- Elhanyagolt autó volt. Minden olajat, szűrőt, kuplungot cseréltem. Rohadást javítottam. A nyomtávszélességű műanyagot le kell szedni, alatta rohadt. Sikerült megállítani. Kisebb villamossági gondokat kellett javítani. - A legfontosabb: SOHA SEHOL NEM HAGYOTT OTT! - A mai gyártmányoknak ez nagy kihívás egy 17 éves kocsitól. Korát meghazudtoló még most is.
Ide hordtam szervizbe
Herczeg-VillamosságiKovács Gusztáv-Szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort 1.6 | Következő autója? | Duster 1.5 dci 4x4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
