A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (1988-2004)

Vitara 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis japán rozsdakupac

Szöveges ítélet

Az autót német országból hozták be eladásra. Olyan második autót kerestünk a családba amivel lehet cuccoloni, utánfutót húzni, és nem akad el az első fűcsomóban, mert van némi termőföldünk. Először Mitsubishi Pajero-kat nézegettem, de a magas fogyasztás és a rengeteg rozsdás leharcolt darab után másfelé indultam. Képbe került a Vitara. Mindenképpen dízelt kerestem a kedvezőbb fogyasztás és erősebb motor miatt. A dízel változatot Magyarországon nem forgalmazták, így mindegyik behozott darab. Sajnos csak lesújtó állapotúakat láttam, mígnem egy gyanúsan olcsó, de jónak tűnő darab tűnt fel egy hirdetésben. Megnéztem, forgalomba helyezték, elhoztam. Ezen is látszódott némi rozsda, de nem annyi mint az 500 ezerrel drágábban hirdetett darabokon! A fennmaradó összegbe belekalkuláltam a komolyabb felújítást! Tehát végül meglett egy 1999-es 2.0 TDI, automata váltós, még japánban gyártott Mazda motoros kocka Vitara. Nekem tettszik a darabos formája és a 196cm-el is elférek benne. Végül nekiestünk a felújításnak, és egy helyi lakatos elvállalta a karosszériát, de mikor leszedte a műanyag elemeket, és felszedte a szőnyegeket már megbánta :)! Németországból rendeltem küszöböket és sárvédőket, mert Magyarországon csak a 3 ajtóshoz kapni. 1 hónapig volt a műhelyben mire kész lett, ezután következett a motor és a futómű felújítása. Lengőkarok leszedése, lefestése, néhány szilent és gömbfej cseréje. Cserélve lett: 4 lengéscsillapító, féktárcsa, fékdob, fékbetét, féknyereg felújítás, fékcsövek, teljes vezérlés, olajak, szűrők. Kapott alváz és üregvédelmet.
Kb. 500 ezret költöttem rá, valamint kapott 16 colos alufelniket, majdnem új gumikkal. Egymillió 500 ezerből lett egy tűrhető újszerű terepjárónk, ami még vállalható összeg egy ilyen gépért!

Hibalista

- Még semmi...

Ide hordtam szervizbe

Saját magam és egy ismerős autószerelő.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? carisma Következő autója? Rav 4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 1988

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)