A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (1988-2004)

Vitara 1,6 JLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

H?séges öreg társam

Szöveges ítélet

Az autó céges, 10 évesen került hozzám 430 000! kilométerrel. A km számláló csak 5 jegy?, de az es? szervízkor láttam a megrendel?n a valós kilométert, amit a gépkocsi ügyintéz?nk megadott.
MIkor megkaptam, az els? kötelez? szervízen sok mindent kicseréltek, 200000 körül volt a számla, azóta nem nagyon volt vele gond.
A kaszni körbe van rohadva, er?sen korrodált, a bels? kárpit, ülések kopottak megfelel?en a nagyon nagy futásteljesítménynek. Ett?l eltekintve az autó kiváló!!!
97 lóer?s motorja még mindíg ereje teljében van (3 ajtós az autó). Rugalmas, bár 3000-t?l indul meg igazán, 130-nál is gyorsul rendesen.
Napi átlagos futás: kb 200 km országút, 30 km terep. Átlagfogyasztása 7,5 liter. Sokan nem hiszik, de mindig mérem, 7,2 volt az alja és soha nem ment 8 fölé. 100-110 az utazósebesség. Olajat már jobban igényli, 15000 km alatt 2 liter kell neki, de más autó ennyi kilométerrel már rég darabokban van.
A motor hajlamos a beázásra, ha sokat megyek vele mély pocsolyákban, el kezd akadozni, majd leáll. 20 perc szünet és indul pöcre. De addig kár kínozni. Ez típuhiba.
Egyszer állt meg alattam, kuplung bowden egy szakaszon kirepedt, nem emelt ki a kuplung. 2-be beindítóztam, 3-ast még bevette menet közben recsegés (és kuplung) nélkül és eldöcögtem 30 km-re a szervízbe.
Állandóan téli gumi van rajta, de semmi gond vele, nyáron is tapad és terepen is jó. Munkámból kifolyólag 6 évig jártam terepen Lada Nívával, most egy éve ezzel és leszámítva, hogy alacsonyabb pár centivel, mindenhol elmegy, ahol a Níva.Könny?, rövid, fordulékony. Központi difi nincs, összezárva merev a hajtás (mint a Níva difizárral). Szervokormánya, elektromos ablakai, tükrei, központi zárja, országúti menetkomfortja, kényelmes ülései teljesen személyautóssá teszik.
Sokan városi terepjárónak gondolják, de nem az. Nagyon bírja a strapát is.
Persze városban is ideális fordulékonysága és rövidsége miatt.
Rugózása kicsit kemény viszont kanyarban meglep?en stabil.
Én ezzel dolgozom és nem adnám oda egy új Níváért, akármilyen öreg is. Nagyon szeretem, hozzám n?tt. Jó vezetni, magasan ülök, nagyok a tükrei és a már említett extrákkal nagyon kényelmes vele autózni.
Ez még japán gyártmány, nagyon jól össze van rakva. Az újabbakat már Spanyolországban gyártják, azokra már hallottam panaszt a kollegáktól.
Az autóm gyenge pontja a "korrózióállótlanság".
Ha valaki kifog egy hibátlan karosszériájú példányt, sokáig h? társa lesz.

Hibalista

- -szokásos kopó alkatrészek
- - kuplung bovden csere
- - kormány összeköt? csere + alváz elöl eltört,meghegesztették (470000!! kilométernél)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 430
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Níva 1.7i Következő autója? Suzuki Vitara
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 1988

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)