A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4_S-Cross (2021)

SX4_S-Cross 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

S-cross 1.4 Allgrip

Szöveges ítélet

Előre bocsájtom, hogy az előző autóm egy Sx4-scross volt. Ez egy S-cross! Ezt csak azért emelem ki mert itt az oldalon ilyen tipust nem lehet bejelölni, én pedig elég háklis vagyok a pontosságra. Összehasonlítom az elődjével, mert amit a többiek írtak azok zömében pozitív benyomások és korrektek is!
Nos, az előzőt kiütötte egy versenyző szellemű autós alólam. Hogy stílusos legyek "totalcar lett" . Remélem biztonsági szempontból ez legalább olyan biztonságos mint a 2018-as elődje volt, mert 90-nel rongyoltak belém, de egy hajam szála sem görbült meg. A beleset után világos volt, hogy másik autó lesz belőle és a kereskedő, akitől a másikat is vettem ezt a tipust ajánlotta. Mivel "melegében" ültem át bizton állíthatom, hogy nem megy olyan dinamikusan mint a sima 1.4 boosterjet ment, de erről a kereskedő srácot nem tudom meggyőzni. De attól még ez is kellően dinamikus és élmény vele autózni. A futóműve viszont egy klasszissal jobb és ez már kompenzálja is a kissebb dinamikát. A hibrid rendszer miatt a fogyasztása is kedvezőbb, pedig ez allgrip-es. Az allgrip rendszer előtt viszont le a kalappal. Ez nem egy terepjáró, de havas, jeges, nyálkás utakon kivállóan teljesített. Ami még pozitívum, hogy ennek a kalaptartója nem zörög, nekem a rendszámtartó sem. Nem tetszik viszont, hogy az előzőben automatikusan sötétedett a belső tükre, itt kézzel kel hajtogatni, mint annó a keleti szocialista tipusoknál. Majd nem dupla az ára mint az előzőé volt, úgy gondolom ennyiért már benne hagyhatták volna ezt a luxus funkciót. Van benne viszont egy sor nekem nem túl fontos vezetéssegítő extra, ami ráadásul nem is mindig azt teszi amit várna az ember. Még egy dolog, ami engem bosszant, hogy egy kb. 100 éve Magyarországon gyártott autó menüje a világ összes nyelvén tud, éppen csak magyarul nem. Mivel beszélek angolul, nem okoz gondot, csupán bosszant. Ezektől függetlenül a kategóriájához viszonyítva nagyon jó autó, megbízható és nagyon szeretem vezetni. Ha valaki nem presztizs-sznob, akkor bátran ajánlom!

Hibalista

- Egyenlőre semmi. Új autó, garanciás, Reméljük sokáig nem lesz baja.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2022
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? sx4-scross Következő autója? majd meglátjuk.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4_S-Cross 2021 (2021)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)