A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4_S-Cross (2021)

SX4_S-Cross 1.4 Turbo Hybrid GLX Allgrip 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglepetés kompakt Gran Turismo

Szöveges ítélet

Suzuki S-Cross 1.4 Turbo Hybrid Allgrip; 2022.11. havi


Az első 17 ezer km után már összegyűlt némi tapasztalat, ezek a következők:

Röviden:

Előnyök: Kényelmes, erősnek érződő fürge kis gép, abszolút költséghatékony, elegendő belső tér, elegendő csomagtér, jó fogyasztás, olcsó alkatrészek és szerviz, alacsony fenntartási költségek, a családomnak tetszetős forma, számos extratartozék, hosszútávú utazóautónak (is) kiváló.

Hátrányok: Egy-két tényleg hasznos extra (pl. kormányfűtés, hátsó ülésfűtés) hiányzik a csúcs GLX felszereltségből is, ezekért fizettem is volna pluszba, de akkor sincs.
Az összes ablakemelő lehetne automata, mert 2022-ben miért ne.
Néhány extra pedig teljesen felesleges, nem is nagy szám (pl.: táblafelismerő rendszer, váltássegéd).
Hátsó ülések dönthetősége minimális, lehetne jobb is.

Hiba a 8 hónapos autónál (!):
Akkumulátor (48V) hiba, az írásom végén részletezem. Garancia keretében javították.


Részletesebben:
A családi autópark elöregedése miatt elkezdtünk nézegetni használt autókat még 2021 évben, legalább egy-másfél éven keresztül. Az általános drágulás miatt azonban egyszerűen nem találtam megfelelőt, mint a régi autóink (Carina E, vagy a CRV III. 2,2 iCTDi, Volvo S70 és hasonlók) és ezek utódai, mint Avensis, RAV4, esetleg Camry, újabb CRV, Volvo V60, V70, XC sorozat. A használtak közül a normálisak hihetetlen árakon voltak hirdetve, közelítve az újak árait, ezért a bizonytalan előélet helyett a garanciális biztonság mellett döntöttem, és rászántam további összeget egy új, bár kisebb autó vásárlására.
Villanyautót is néztem, de a családom leszavazott.
Legyen tehát „SUV”, nem kell mélyre ülni. Hegyen lakunk, ha van hó, akkor az nálunk biztos nincs takarítva, legyen összkerékhajtás, legyen mindenképpen manuális váltó (automatát nem szeretjük), legyen benzines és valami gondozásmentes, külön töltést nem igénylő hibrid.
Az új hibrid CRV nagyon tetszett, de manuális nincs benne. A RAV4 formára nem rossz, de ott is csak automata váltó van. 2021-es Kia Sportage 1.6 TGDi van a tágabb családban, annyira nem vagyok tőle hasra esve, max a futottak még kategória. Corolla Hybrid kicsi (van a családban), bár a kombija jó lenne, de nincs összkerékhajtás és ez is automata. A Corolla Cross is automata és majdnem CRV árban is van, akkor nekem nyilván a Honda a jobb... Volvók közül a V70, V90, XC60, XC70 és XC90 nekem tetszettek, de ismerős szerelő lebeszélt ezekről.

Ajánlották még a Suzukit. Megnéztük az új S-Crosst (mivel a Vitara nem elég nagy nekünk), ez méretre kompromisszumokkal elegendő, formája egész jó. Mentünk próbavezetésre, az tényleg meggyőzött, hogy ez az S-Cross már egy teljesen más dimenzió, mint a régebbi Suzukik (mondjuk azok is jó gépek voltak. Vezettem Ignist, Wagon-R-t, régi Swiftet, Jimnyt és Samurai-t, de belül mind kicsik. Ellenben a technikájuk elpusztíthatatlan).
Cimborámnak hasonló (az még SX4) S-Cross-a van több éve, nagyon elégedett a régebbi nem hibrid verzióval. Amúgy szerinte túlmotorizált az 1.4 turbóval az autó.... Ez kb el is döntötte a kérdést. Egy viszonylagosan erős és abszolút megbízható autó kellett, amit nem kell széthajtani, hogy haladjon is, a mild hibrid verzió pedig nagyjából tudja a régebbi 1,4 turbo dinamikáját – 100-120-ig a hibrid fürgébb, felette a régi megy jobban (erről van egy kiváló összehasonlító videós és írott teszt: https://youtu.be/TGkyYkL9JH8?si=qH9CAuMsYBHor7px ).

A 2022-es S-Cross kasztnija nem nyöszörög és masszív, jó a rugózása, 5 csillagos törésteszt 7 légzsákkal, stb. A kopogós műanyagok engem nem zavarnak, viszont nem tükröződik a műszerfal teteje a szélvédőn erős napsütésben sem (a Volvom bézs műszerfala szép, sokkal szebb, ugyanakkor zavaróan tükröződik).
A szokásos Suzuki erősségek ennél az autónál is adottak: műszakilag korrekt, a motorja kifejezetten korszerű, pl 360 bar-os közvetlen benzin-befecskendezés, szívó és kipufogó oldali változó szelepvezérlés, az Allgrip Select a kategória legjobb összkerékhajtási rendszere, viszonylag kis önsúly (-100, -250 kg a kategóriatársakhoz képest, ami jelentős!), stb.

A próbakör után még sokat hezitáltunk, de végül megvettünk egy éppen 2023. elején kiállított darabot. Szerencsénk is volt ezzel az autóval, pont a nekünk szükséges felszereltséggel gyártották, pár napot állt a szalonban és semmit nem kellett várni. Egy picit impulzusvásárlás is volt, mert ahogy az asszony meglátta ezt a kék színt, nem hagyott élni.


Általános adatok, jellemzők:
A menetkész tömeg: 1285 kg (Allgrip Select + manuális váltós verzió)
Teljesítménye: 129 Le
Üzemanyag tartály: 47 l.
Lökettérfogat, hengerelrendezés: 1373 cm3, soros négyhengeres, 16 szelepes, közvetlen befecskendezéses benzinmotor.
Villanymotor: 10 KW = 13,6 LE, nyomatéka 53 Nm.
Nyomaték (összesített): 235 Nm (2000 – 3000) .
Gyorsulás 0-100 km/h (gyári): 10,2 s
(érdekes, hogy 7,9 - 8,5-öt is kihoznak belőle a teszteken, talán függ a lítiumos akksi töltöttségétől és így az elektromos rásegítéstől. Igazából nem is annyira ez a 8 mp körüli sprint a lényeg, nyilván nem erre való a kocsi, hanem ebből következően az, hogy milyen könnyedén, rugalmasan, dinamikusan lehet közlekedni az autóval).
Végsebesség: 195 km/h.
Fogyasztás (gyári vegyes): 5,7 – 6,1 liter/100 km.

Motor:
K14D kódjelű motor. Alapjáraton nagyon csendes, alig hallani, rezonanciája semmilyen fordulaton nem érezhető. Pörgetve kellemes hangja van, de egyáltalán nem hangos. A nyomaték alapjárattól kezdődően jelentős, nagyon érezni a villanymotor rásegítését főleg alacsony fordulaton kb 3000-ig. Érzésre olyan, mintha egy jó nagy szívó benzines motor húzná ezt a nem túl nehéz kasztnit már alapjárattól. Turbólyuk egyáltalán nem érezhető.

Fékek:
Négy tárcsafék, nagyon jó fékhatás.

Menettulajdonságok:
Nagyon jó motor – villanymotor párosítás és hangolás.
Villanyautós fürgeséggel indul meg álló helyzetből, kettesben is könnyedén meglódul alacsony fordulatról, lefulladásra nem hajlamos.
A bejáratás miatt az első 1000 km-en 3–3500-as fordulatnál jobban nem pörgettem, kis gázadás mellett, ebben komoly segítség volt a pillanatnyi teljesítmény/nyomatékdiagram, ami hajszálpontosan jelezte, mennyi gázt adhatok.
Az első ezer km-en a legóvatosabb vezetéssel is könnyedén tartotta a forgalom tempóját, ekkor olyan 100-110-ig hajtottam. Utána 9-10 ezer kilométerig óvatos hajtás.
Már bejáratva derült ki, mennyire is rugalmas a motor ....... Tényleg nagyon, meglepően van benne akarat.
Hármas-négyes fokozatban csak pár másodperc egy előzés, ötös és hatos fokozata hosszú, ezek inkább a nyugis gyorsításhoz elegendőek, illetve autópályán 150-160-nál pörög a motor 3 ezer körül, így motorzajt alig hallani, azt elnyomja a szélzaj.
Érdekesség, hogy erősebb induláskor az S-Cross is rendesen megemeli az orrát és amíg meg nem szoktam a gázpedál érzékenységét, az első fél évben néha így sikerült elindulni... (majd visszaülve az egyébként erősebb és nyomatékosabb dízel CRVbe az jóval lomhábbnak tűnik, ennyit számít az alacsony önsúly és a villanyos rásegítés…).
Az Allgrip kapcsolón a sport módot választva még jobb a gázreakció, egyébként az auto mód bőven elég a hétköznapokra.

A futóműve inkább kényelmes, de jó vele kanyarogni is. Fekvőrendőrön is kényelmesen átmegy, nem ugrál, vagy dobál, viszont kanyarban az úthibákat nem szereti az autó.
A CRV után nagyon jó a fordulóköre. Parkolni, városban használni sokkal könnyebb az S-Cross-t a kisebb méretei miatt is.


Fogyasztás:
Országúton normál tempó (tempomat 95-98) így kb. 4,5 – 4,8 liter.
Országúton óvatosan (vadveszélyes időszakban 80-90 között): 4 - 4,1 liter.
Autóúton 110-115-ig (tempomat) 5 - 5,5 liter.
Autópálya 130as tempomat: kb. 6,5 liter
Városban átlagban 5,5 - 6,5 liter (hidegindításos utakkal több). Amint a motor bemelegszik, odafigyelés nélkül is 5-6 között marad a fogyasztás városban, de hideg motorral mindenképpen több lesz.
Egyedül araszolós dugóban magas a fogyasztás (7-8 liter), ilyenkor alig van villanyos rásegítés, folyamatosan jár/újraindul a motor. Erre nem a turbós mild hibrid a célszerszám.
Mivel sokat használjuk városban rövid utakra is, ezért a nagy átlag valahol 5,5 liter körül lehet.
Ha nem számolgatom, csak használom, annyit vettem észre, hogy ritkábban járok tankolni, mint a CRV-vel (ami szintén keveset fogyaszt).
Amúgy az összkerékhajtás kb. plusz fél literes fogyasztástöbbletet jelent a kétkerékhajtású kivitelhez képest, a gyári adatok szerint.

Érdekesség: 17 ezer kilométeren összesen kb. 22 liter benzint spórolt meg a start-stop rendszer (Ez csak a piros lámpás motorleállítást jelenti, azaz kb. 1,5 dl 100 km-en).

Használat:
Elsődlegesen városi (kis)autónak vettük, erre tökéletesen megfelelő.
Használva aztán az is kiderült, hogy autópályán is otthon érzi magát, sokan nem is gondolják, mennyire dinamikus egy ilyen S-Cross, a 80-ról 130-ra ugrás kb 5-6 másodperc, mint egy mini Gran Turismo. Nyilván vannak jóval gyorsabb gépek, de a Védák földjén ez már a bőven elég kategória.
Kamionokkal súlyosbított forgalomban ez az erőtartalék nagy könnyebbséget jelent, amikor az országot kell átutazni. Aki ingázott már a régi 4-es főúton, az pontosan tudja, miről is beszélek.

Az új S-Cross ülései elöl kényelmesek, hosszabb távon is jók, a hátsó ülések kényelme átlagos, nekem a jobban dönthető háttámla kicsit hiányzik, de hát kisebb is az autó a CRVnél, így nem mondhatom, hogy ez hibája.
A lábtér hátul is jó (180 centis 100 kilós) magam mögött, azaz négy átlagos felnőtt el tud utazni többszáz kilométert is akár. Öt személynek viszont már szűk a kabin, az nem kényelmes.
Könyöktámasz elöl-hátul van.
A fűtése brutális, viszonylag hamar be is melegszik a motor. A klíma gyorsan hűt és nagyon hatékony (karbantartása: havi egyszer elég járatni egy percet alapjáraton/!/ a gépkönyv szerint).
A kardánbox hátulján nincs szellőző a hátsó utasoknak, ez sok új autóban már alapfelszereltség.

Az utastérben található három tetőbe épített lámpa, van szemüvegtartó doboz is. Mind a négy ablak elektromos, de csak a sofőré automata.
Extrákból akad bőven, pl. holttér- és keresztforgalom figyelő, sávtartó és sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, emelkedőn elindulást segítő rendszer, mindenféle ütközést megelőző, automata fékező stb rendszer, baleseti riasztó rendszer, függöny- és térdlégzsák, ülésfűtések, kétzónás klíma, dupla LED fényszóró, ködlámpák, adaptív tempomat.
A Suzuki Connect mobilapp távfelügyeletet biztosít, értesít ha nyitva az ajtó, égve hagytam a lámpát, ezt távolról le tudom kapcsolni, az ajtókat bezárni.
Mutatja, hol felejtettem az autót, minden megtett út átlagfogyasztását, megtett távolságát, időtartamát. Van segélyhívó, szerviz időpont foglalás, stb, száz másik infó (pl: akkumulátor hibajelzés, töltés hibajelzés :-D ). Az öreg offline autóim után ez maga a 21. század.
A multimédia 9 colos a GLX felszereltségben. Ez egy egyszerűen kezelhető és jól kitalált rendszer beépített navival, rengeteg beállítási lehetőséggel (pl ilyen "fontosak", mint: lábtér világítás legyen, vagy ne, az index egy pöccintésre villanjon-e hármat, vagy sem, stb., stb.), így az autó nagyon jól testre szabható. Van még DAB rádió, a telefonokat rá lehet kötni vezetékkel és anélkül, 7 hangszórója van, ami elég jól szól. A telefonkihangosítás tökéletes, a Bluetooth kapcsolódás stabil, nekünk nem kapcsol szét magától és pár mp. alatt össze is kapcsol beszálláskor.
USB aljzat és szivargyújtó csak 1-1 db van az utastérben, ha ez valakinek számít, nekünk elegendő. A konkurensek általában többet adnak.
Ami az autó alap használatához kell, az minden hagyományos gombokról vezérelhető, nincs menüben elrejtett funkció, szerencsére (klíma, rádió, ülésfűtés, kamera, stb. külön gombokról elérhető).

Mindkét fényszórója LED, a távolsági és a tompított is erős és jó a vetítési kép.
A hátsó lámpák is ledesek, a tolatólámpája viszont nem túl erős. Ezt pótolja a tolatókamera, ami éjszaka is jól lát.
Van még 360 fokos kamera, szegélyfigyelő, felülnézeti kép, ami szintén zseniális. Minden indításkor az autó körüli teret mutatja a kamera, így még egy holttérben megbújó gyermek, vagy bármilyen akadály azonnal látható. Ez is nagyon hasznos.

Esőérzékelős ablaktörlője is kiválóan hangolt, elindítom és rá sem kell többet figyelni. Akkor működik amikor kell, tökéletes.

A műszerfal kopogós műanyag, viszont könnyen tisztítható. A félig bőrözött ülések nagyon szép varrást kaptak, a bőr is jó anyagúnak tűnik, illetve a könyöklőkön, ajtókon van puha bőrözött támaszkodófelület, tehát amit tényleg használunk, az elég korrekt anyagból van.
Az összeszerelés jó, nincs semmiféle zörgés az utastérben (még...). A gördülési zaj nem jelentős, a motor nagyon csendes. Összességében elég halk autó 120-130 alatt, ennél gyorsabban általában nem megyek (a III-as CRV zajosabb belülről). Szélzaj 130 fölött erősödik fel.

Az elindulás és haladás egy élmény. Minden nagyon precíz, a váltó még bejáratósan is elég pontos volt, néha akadt, de ez pár ezer km alatt bekopott. A kuplung vajpuha, a motor nyomatékos, a motorfék erős a generátor visszatöltése miatt. A váltó áttételei benzineshez képest nagyon hosszúak, 6-ban 130-nál 2500-at forog, 100-nál 2000 alatt egy kicsivel, viszont soha nem érzem erőtlennek, minden fokozatban rugalmas. A váltássegéd akár 1300as fordulatnál is jelez, hogy váltsak fel (ez szerintem nem lehet jó a motornak, 1500-1600 alatt nem terhelem).

A hibrid rendszerét úgy kell elképzelni, hogy a benzinmotor kedvezőtlen üzemi állapotaiban, azaz alapjárattól kb. 3000-ig, gyorsításkor segít be szíjhajtáson keresztül a főtengelyre az ISG indító és rásegítő villanymotor-generátor.
Motorfék üzemben visszatölti az ülés alatti lítiumos akksit, ami aztán a következő gyorsításkor újra besegít a benzinmotornak. Elektromosan nem tud egy métert sem menni és elindulni sem, ezért a városi fogyasztása soha nem lesz olyan alacsony, mint pld egy Toyota/Honda hibridnek, az ISG inkább a hagyományos kisturbós benzinmotor villanyos „tuningja”, cserébe autópályán sem nyúlós, nem üvölt a motor nagyobb gázra, végig egyenletesen, dinamikusan gyorsít.
Ez a rendszer egyszerűsége ellenére meglepően kellemes a mindennapokban, illetve a jelentős villanyos plusznyomaték miatt (és a relatíve könnyű kasztni miatt) jóval erősebb autónak érződik. Emiatt élmény vezetni, nincs gondolkodás, késlekedés, azonnal megindul.
Az ISG a start-stop rendszer alapja is, ami annyira simán működik, hogy észre sem venni. Az elején még aggódtam, hogy ottmaradok egy lámpánál, de nem tudok olyan gyorsan váltani, hogy a motor azonnal el ne induljon. A kuplungot csak megérintem, a motor már rezzenéstelenül elindult és jár. Én nem szoktam kikapcsolni, autópályázás végén pedig úgyis kigurulok 1-2 percet, addig vissza tud hűlni/lassulni a turbo. Egyéb figyelmet a gépkönyv szerint nem igényel.
Tehát aki a mild hibrid technológiát szidja, egyszer üljön be egy ilyen autóba, lehet hogy neki kellemes meglepetés lesz...

Az Allgrip Select összkerékhajtási rendszer a tesztek szerint nagyon jól működik, a Vitara alatt ugyanez, a Jimny alatt részben ez dolgozik. Nekem elég, ha a havas, jeges hegyi úton el tudok indulni. Amúgy sem vinném komoly terepre.
Jártunk olyan meredek, kanyargós hegyi úton, ahol előttünk az elsőkerékhajtású Sportage kipörgő-füstölgő kerekekkel vergődött, mert a nyomatékot nem tudta rendesen az útra vinni (kavics és por a kb. 18 százalékos emelkedőn), míg a Suzuki Allgripje egyszerűen csak felgurult ugyanott (auto módban), könnyedén, erőlködés nélkül.

Összességében A-ból B-be kényelmesen, biztonságosan, gazdaságosan eljutok, szinte bármilyen útviszonyok között. Ez az autó egy svájcibicska. Majdnem mindent tud, ezek közül néhány dologban átlagosan, néhány másikban viszont kiválóan teljesít, pozitív értelemben meglepetés volt ezeket kitapasztani.
Jó vezetni, jó benne utazni, a mérnökök első osztályú munkát végeztek, a pénzügyesek szintén, mert ennyi pénzért ezt a felszereltséget máshol milliókkal drágábban kapod meg.

Hosszabb utakon, autópályán haladva a nagyautós rugózása (hasonlít az öreg Volvo limuzinunk rugózásához, ami tényleg nagy szó egy ilyen kicsi kocsinál!), nyomatékos motorja, ésszerű keretek között soha el nem fogyó vonóereje igazi hosszútávú utazóautóvá teszi - újabban 7-900 km-es utakra is ezzel megyünk, teljes elégedettséggel.

Néhány kényelmi dologban a konkurensek többet adnak. Összességében viszont nagyon korrekt ajánlat az újautó piacon, nekünk mindenképpen az egyik legjobb volt, tisztán célszerűségi szempontok alapján (motor, váltó, hajtáslánc, garanciaidő - 10 év!).


Szerviz:
Évente, vagy 15.000 km-enként kell szervizelni, ez 53 ezer volt a márkaszervizben. Az első 1000 km-nél azért ledobattam az olajat (0W-20) és szűrőt is, ami kb 23 ezer volt szervizkönyvbe pecséttel.


Költségei:

A vételára 10 Mft felett volt egy kicsivel, 1,2 Mft kedvezménnyel.
Ha ez az autó néhány héttel korábban ért volna a szalonba, egy jó félmillióval olcsóbb is lett volna, de ebben nem volt szerencsénk.

A mindennapokban olcsón fenntartható autó, értve ezalatt a szerviz- és alkatrész díjakat, a fogyasztását és a biztosítás is jóval olcsóbb, mint a korábbi autóimon (kb féláron van, ez a Suzuki saját kötelező és casco ajánlata csak Suzukikra. Nem tudom, hogy csinálták, de a netrisken is a duplája jött ki...).
Az első szervize is kifejezetten olcsó volt (az olajcsere ekkor egyébként nem kötelező, az átvizsgálás tudtommal ingyenes).
Ha a fenntartási ÖSSZköltségeket nézem (tehát kötelező biztosítás, +casco , + alapszerviz + üzemanyag), jelenleg alacsonyabbra jön ki évi 10-11 ezer km futásteljesítmény alatt, mint pl a szintén a családban lévő Corolla hibrid (2019-es HSD), az hiába fogyaszt átlagban kb. 1-1,5 literrel kevesebbet, sajnos a Toyotára vastagabban fog a ceruza...


Ennyi használat után nagyon tetszik az autó, teljesen felhasználóbarát, egységnyi vételárért messze ez adta a legtöbbet 2023. év elején, illetve a költségei is kategória legalacsonyabbjai között vannak.


Hiba:
A csomagtérajtón a gyári rendszámtábla rögzítés gyenge volt, a rendszámtartó zörgött – az első szerviz alkalmával megoldották, immár tökéletes.

A 48V-os lítiumos akkumulátor hét hónapos korában tönkrement, pontosan 10.000 km-nél. Egy 900 km-es út másnapján az autó nem indult el, szerencsére a saját udvarunkban. A szervizbe lábon vittük el, miután a 12V-os akkut feltöltöttük, de végig világított a töltés hibajelzője. Pár nap alatt a hibát feltárta a szerviz: a lítiumos akku elöregedett/meghibásodott.
Eddig nem is lett volna gond, véd a 10 éves garancia, pár napot áthidalunk a régi autóinkkal, mi baj lehetne...

Ezután azonban több mint két hónapot vártunk a csereakkumulátorra, amit a Magyar Suzuki Zrt. (nem) szállított.
Ezalatt az új autóban áll a 10 millió, fizessem a kötelező-casco-súlyadó hármast, megrohad benne a benzin, nincs járatva a klíma, stb.
Plusz szervizeltessem, műszakiztassam emiatt a régi autóimat (szerencsére nem adtam el...), mert az új autó használhatatlan. Még jó, hogy van garancia.
Eltelt az első hónap, ezután kezdtük sürgetni a központi ügyfélszolgálatot, de ilyen nulla ügyfélszolgálatot/panaszkezelést én még nem láttam máshol, totál idiótának néztek minket, szar lerázós szöveggel etettek. Ez nem a szerviz, hanem a központi Suzuki Ügyfélszolgálat volt, ugyanis az anyacég kompetenciája a cserealkatrész beszerzése, kiszállítása a márkaszervizbe!
A harmadik hónapban jogi útra tereltük ezt a komédiát, akkor hirtelen felgyorsultak az események, de ez inkább a saját szervizünk sürgetése lehetett, gondolom a szervizfőnök leordította a területileg illetékes valakit a Suzuki anyacégnél, akinek az elérhetőségét megtagadta előttem az ügyfélszolgálat...
Lényeg, hogy a harmadik hónap közepén a szerviz megkapta az új garis akkut (Bosch Li-ion 48V 350-380 Wh értéke: kb. 3 ezer euro, bő 1 millió Ft!) az esztergomi gyártósorról és 2-3 napon belül beszerelték, hozzáprogramozták az autónkhoz, stb.
Azóta ismét szépen működik a gép, bár a bizalmam kissé megrendült benne. Remélem, ez csak a mi balszerencsénk volt, bár hallani máshonnan is hasonlókat...
Meglátjuk, eddig újra mentünk néhány ezer kilométert hibamentesen, a véleményem most is teljesen pozitív az autóval kapcsolatban.
Még írok a továbbiakban.
Üdv.

Hibalista

- 48V-os lítiumos akkumulátor, garanciálisan javították.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Szántó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2022
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? CRV III. Következő autója? fogalmam sincs
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4_S-Cross 2021 (2021)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)