A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4_S-Cross (2021)

SX4_S-Cross 1.4t Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első látásra szerelem

Szöveges ítélet

Nem volt egyszerű, de végre sikerült megvenni!
Nagyon régóta kíváncsi voltam, milyen lehet egy Suzuki. Nem volt még Suzukim, de vezettem több régebbi típust is, ami párszor megmosolyogtató volt.
A lényeg, hogy szerettünk volna egy új autót. Néztük az Opel Mokkát és Grandland-ot, Skodát (Scala), Kia-t, Toyotát. Volt pár tesztvezetés is, de amikor beültem és mentem az S-Crossal..., kb az első 50m-en éreztem, hogy én ilyet szeretnék. Nekem valahogy annyira kézre állt az egész, hogy ez azonnal el is dőlt.

Ha, a kereskedéseket nézzük az Opelnél az a típusú kereskedő volt, aki tukmálta az autókat. Mikor közöltük vele, hogy más márkát is meg szeretnénk nézni, majd csak utána dönteni, onnantól már nem is foglalkozott velünk.
A Skodánál nagyon jól éreztük magunkat, nagyon kedvesek voltak az utolsó pillanatig. Ott éreztem, hogy bármikor szívesen vennék autót.
A Suzukinál... na az. Akkor kell vagy nem kell? Viszed vagy nem viszed, de ne húzd már az ember idejét. Ha, nem kell megveszi más. Az egész vásárlás folyamata olyan érzés, mikor bemész a boltba mondjuk kenyérért és szeletelve kéred. Érzed, hogy te csak azért vagy ott, hogy feltartsd vagy kiszúrj az ott dolgozókkal. Nekünk nagyon nagy szó egy új autó vásárlása és szerettük volna ezt boldogan megélni, de az egész vétel nagyon nagy csalódás volt. A helyszín ahol átadják az autót, pedig egy ócska fűtetlen "lyuk" (január volt), ahol pont annyi hely van hogy beülj és húzz el onnan a francba.

AZ AUTÓ:
Első pillanattól kezdve nagyon szeretjük és meg vagyunk vele elégedve. Még nagyon az elején vagyunk, de megvolt már az első 1000es szerviz ami ingyen volt. Szépen meg is csinálták, aláírták a papírokat és mehettünk tovább. A fogyasztás számológéppel kiszámolva 5.7literre jött ki az első ezer kilométerre (teljesen vegyes használat). Azt hittem az elején több lesz, de semmi ilyen nem volt.

HIBÁK:
Automata lámpa az első 2 hétben önálló életet élt. Nappal akkor kapcsolt be amikor kedve tartotta (akár ki és be kapcsolt lámpától lámpáig). Éjszaka viszont nem kapcsolt ki, ami előnyös :) Az utóbbi 2 hétben viszont most rendben működik. A hátsó rendszámtábla zörög a gyárilag rossz felfogatás miatt. A szervizben hajlítják a rendszámot, hogy feszüljön. Az USB csatlakozója több kábellel próbálva is eldobja a kapcsolatot mozgatáskor. Bedugod csatlakozik, viszont mire a helyére teszed a telefont, már "el is dobja". Picit rá kell mozgatni és megint jó lesz. Menet közben nem kapcsol szét, ami nagyon jó.

KÉNYELEM:
Elől azért annyi hely nincs, mint az ember gondolná. Kb. 110-120Kg-ig elférsz, de felette már nem fogsz. Nekem pont jó, de érzem, hogy a combomnak azért lehetne kicsit több hely az ülésben. Deréktámasz nincs. Ez borzalmas. Nem tudom még hosszútávon milyen lesz. Eddig 150km es távot mentem maximum, amivel nem volt komolyabb gond. Egyébként elől hátul és a csomagtartóban is kényelmesen el lehet férni. A távolságtartó tempomat nagyon jó dolog, viszont kicsit durván oldja meg a helyzeteket, ami picit kényelmetlen. Mivel elveszi a gázt és a hybrid rendszer ilyenkor egyből tölteni kezd, ezért túl erőteljesnek érzed a lassítást. Kigyorsításnál meg túlságosan odalép. Megteszi és biztosan csinálja a dolgát, csak kicsit durván.

HYIBRID:
Piroslámpa vagy megálláskor leállítja a motort (ha nem nyomod a kuplungot és üresben van az autó, illetve nincs behúzva a kézifék), így a pirosnál várakozás tényleg elég nyugis. Induláskor nagyon gyorsan cselekszik. Mire 1-ben van az autó, már régen jár a motor. Néha az ülésen érzem, hogy beindul, néha viszont egyáltalán nem. Ez változó. Motorja csendes nagyon, de erősebb gázadásra azért bőven hallani.

KÜLSŐ MEGJELENÉS:
Én borzalmasan beleszerettem. Imádom vezetni, imádok benne ülni, imádom az egészet. Ez a legfontosabb úgy gondolom. Nem érdekel senki olyan véleménye, hogy ez csak egy Suzuki, vagy ez egy tömegcikk mit szeretem ennyire. Én boldogan ülök bele és mindig boldogan közelítek felé mikor tudom, hogy hamarosan, együtt útnak indulunk. Egyenlőre nincs belőle sok, ezért jönnek az emberek az autó köré, hogy megnézzék. Általában az a vélemény, akit persze ez érdekel, hogy ez most tényleg jól néz ki.

Hibalista

- - automata lámpa villog/ villogott - - hátsó rendszámtábla felfogatás - - USB csatlakozó, kábelmozgásra szétkapcsol

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2021
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? C-max Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4_S-Cross 2021 (2021)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)