A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4_S-Cross (2021)

SX4_S-Cross GL 2021 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenki ezt akarja! Van is miért!

Szöveges ítélet

Elmondom a Dilemmát! Még mindég tartom hogy 4 utasnak, leg praktikusabb, leg jobb a Celerio, vagy az Ignis.
DE, 5 főre gyarapodott a család, Ignis 4 üléses volt,és ki is nőttük. Vitara tetszetős, de babakocsival is számolni kell. Használt S-Cross tágas, de nem tetszik. Na jó,nézzük meg az újat, s 2022-es modellt mi baj érhet
. Alap GL 6 milla! Nincs jobb vétel a piacon,új, ekkora, ennyi erővel,és extrával. Autó gyárban is dolgoztam,és az oktatáson a Német mérnök azt mondta a Japán minőséget kell utolérni. Magyarán, akkor Japán autót kell venni. Ennyi. Amiért újra érdemes spórolni.....Te járatod, Te használod, ismered a szerviztörténetét,és az összes karcolását. Állt-e garázsban, vontatott-e hegyen, vagy csak "templomba járós". autó volt?! Esetleg második-harmadik kocsiként a családban.???!!! Annyi 1 kézzel -pecséttel megirt szervízkönyvet láttam már. Meg tekert kinti vasat. Rozsdásat, töröttet. Volt használt 1.4 d4d Toyotámnak is kikönyökölt a hajtókarja. Szóval ennyit a tuti vételekről. 5 éves szolgálati Dacia 1.6 benzin 50e km eszi az olajat. Diselbajok már nem kellenek az is volt elég. Fordon Renyon kivül minden volt a családban. 3 fő küzdés egyike, 10 évesen elérte őket. Vagy 1 a rozsda, vagy 2 mechanika, 3 elektronika. Belefáradtam,meg a haver szerelők is...
Tesztelés,
Nos! Maga az autó, nagyon menő élőben, és jól is megy. Tágas, praktikus, tele extrás, és azonnal otthon érzed magad benne. Jó az üléspozíció, minőségi kül, és beltér, és jó összeszerelés. Fogyasztást nem tudtam nullázni, de újságírók tesztjei 6-7 L között vannak. Ráfutottam 6 milláig az új autó kínálatra!!! Minden vagy kicsi, vagy Dacia, de mivel az a szolgálati kocsim,tudom a valós eltéréseket, ez jobb, dupla a garanciája, és kb 1L kevesebbet eszik a Suzuki, továbbá ha azonos lóerőre, és extrákra hozzuk a Dacia is ennyi vagy drágább!! Alap GL szint is már 7 légzsák, klíma, 17 colos alu felni, és tolató kamerás, és tempomatos is!!! Nincs minőségibb, nagyobb jobb kocsi 6 milláig a piacon!!! Egyszerűen nem éri meg 5 milláért még használt lutrit nézni se, amik lejárt garanciások, mert itt hitel mellett is kiszámíthatóak a költségek, és kiemelkedő a garancia is és, bevált alap konstrukcióval!!! Mert ugye csak a bódé új a technika már vagy 5 éves,de legalább már divatos is. Az előző S-Cross bevallom külsőre nem jött be, a Vitara jobban,de az meg kisebb.
TESZTAUTÓ, Bepróbálhattuk a garázsba, és a gyereküléseket is, idehaza. Első szempont a családnak hogy elfér-e, és tetszik-e?! Ettől féltem leginkább, és a hátsó bel mérettől. De fotó tanúsága szerint, bekötve elfér mindenki+ papa velem elöl, és papának anyának is tetszett. Este össze is ül a törzsi tanács, mert minden perselyt összetörve is kevesek vagyunk az Ignis árával is. GL alap fehér kölcsönökkel+kiegészítésekkel a cél, és ez is nehézkesen elérhető. De, nagyon tetszett mindenkinek is, barátoktól is pozitív jelek jöttek, és mivel éppen csak de a garázsba is befér, így nagyon megörültem hogy minden jel bíztató. Még tartunk 1 esti megbeszélést, de jelek szerint holnap beelőlegezek 10 év garancia, nyugalmat.
SAJÁT..Led lámpa tesztelve! Nagyon jó! Kirándulós,este haza érős, kicsit megkergetős nap volt. Remélem nem kapok csekket. Nagyon megy, gyerekek,nagyon... Stabilan fekszik,és masszív, csendes. 10kw az önindító-hybrid-generátor, ami szíjon behajt gyorsításnál a főtengelyre,és motorféknél vissza tölt. Ez kb 14 ló,és 50 Nm.Úgy kell érteni ha gyorsítasz ez kisimítja a turbó lyukat,az az, egyenletes a gyorsulás,és erőleadás. Maximum csúcs 130 ló,és 240 nm összeadva. Konkrétan a 4 hengeres úgy megy mintha diesel lenne,és eszik 5-6 L benzint!!! Ja,és kb 1250 kg,szóval a tonna /100 ló lazán játszik.Aki haver eddig vezette, vagy vittem,mindenki el volt ájulva, hogy éri a cucc az árát. Fotón, dobtam is rá rögtön 1 ballonosabb 4 évszakos szettet, nagyon jól fekszik vele, kényelmesebb,és csendes is, annak ellenére hogy 4 évszak. Haver megkapta reálisba a nyáriakat,nekem sose többet nem kell nyári.Magyarországra a téli is felesleges, teljesen jó a 4 évszak, főleg ha új, ja és ne Kínait vegyetek.
Autó INDOKLÁS. Még mindég tartom hogy 4 főig a leg jobb vétel az Ignis, vagy a Celerio, de sajna a Celeriot már nem kapni. Csak ugye 5 főre bővült a család. Mindent is meg néztem a kölcsönös 6 milláig ahonnan az Új S-Cross elérhető. Tényleg senki más a piacon nem ad ennyi extrát alapban, és ennyi garanciát. Nagy méretben ezzel az erővel, és akár valós 6 liter fogyasztással nincs konkurencia. Beesik a Dacia, de alapmotor ezer 3 henger, nagy neki az a bódé. Mire nagy motor, és azonos extrára hozod, Suzuki árban van, és még mindég fele a garancia, többet eszik, és nincs meg az a harmonikus minőség érzete mint a Suzukinak, ja és nem hyibrid, igaz ez is csak lágy, de annál kevesebb a baj vele. Nagyban még van a Koreai Ssanyong, aki ugye 20 év alatt se érte utol magát, Kia, és a Hyundai be is előzte, árban is nem kicsit. Szóval, Ssanyong, megnéztem most van 1 eco felszerelés, rádió sincs benne, kb semmi se, és a fapad nagyon nem minőségi. Dizájn nagyon kérdőjeles, de mindenképpen nagy bukóval nehezen eladható. Trivoli motorja nagyobb, de igazi zabagép is, nem hibrid csak turbó, karosszéria pedig méretben a Vitarához közelít.. Van Koreai ,extrás szépen kidolgozott minden márkából valóban vaj bőrrel akár, de az már nagyon nem alap árban van! Tehát nagyban S-Cross a tuti! Nem is gondoltam, már 5. éve van piacon ez a motor, minimum 2x módosítottak rajta, tehát a gyerekbetegségeket kinőtte. Nemhiába merik már 10 év vagy 200 e km garanciával adni. Tudom turbós, meg közvetlen benzines, de nagyon panaszmentes eddig, és bevált 4 henger,és már nincs benne kettőstömegű. Hírek szerint a vezérmű láncot is görgősre cserélték. A karosszéria se vadi új, ott is már 3x javított, erősített töréstesztelt bódét kapunk. Az eddigiek nem tetszettek, a Vitara igen, de az meg nem igazán tágas. Azt mondom, ha nagy autó kell, az S-Cross 6 milláig a leg jobb ajánlat a piacon! Aki keveset jár vele,mert mondjuk második autó,mint nálunk is, ott érdemes a 100 extra benzint tankolni, bár sajna nem olcsó,de nem romlik bele 1 évig se. Jövök a hírekkel majd...
Pacsi

Hibalista

- Garis, semmi.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Sándor .Kisujjszállás.Ott vettem rendesek.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Szolnok, Suzuki Ring. Előző kocsim innen van,és ide is hordtam,hordom majd, közelebb esik. Jó a csapat is.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2021
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4444
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Ignis Következő autója? Jimny
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4_S-Cross 2021 (2021)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)