Minőség, dinamizmus, kényelem...és étvágy:-)
Szöveges ítélet
Összességében számomra kíváló gép.
Eddigi pozitívumok:
-dinamikus és erős motor, turbólyuk szinte nincs
-nagyon pontos a bolygóműves aut. váltó, szinte mintha duplakuplungos lenne
-iszonyat jól pakolható csomagtér, pont ennyivel kell nagyobb, mint a vitaráé
-átlátható és jól kezelhető fedélzeti rendszer
-tök jól használható sport üzemmód, az auto-tól eltérő nyomatékokkal. Nem igaz, hogy csak a motort 'bőgeti'
- olcsó tartozékok (pl. csomagtérháló 2 ezerért, sárvédők 4 ezerért, kínai,semmivel nem gyengébb minőségű kiegészítők a gyári ár töredékéért)
- stabilitás kanyarban is, pont jó kormánymű, jó kilátás, kényelmes ülések
- kifejezetten jó minőségű anyagok a beltérben.
Ami annyira nem tetszik:
- mono kijelzős km számláló, fed. menü kezelése egy süllyesztett gyufaszál gombbal....ez azért a 21.században vicc...
- váltó egy úton jár, legalul van az M, melybe D-be kapcsoláskor átcsúszhatunk
- az én 180 centimhez éppen jó belmagasság, amiből a napfénytető az alacsonyabb felszereltségű testvérekhez képest kb 5 centit elcsen, hátul még többet
- startstop itt se lőhető le általánosan, csak minden indítás után
- tükörbehajtó gomb jobb lenne, ha nem állásos, hanem csak kontakt kapcsoló lenne, ez engem zavar
- záráskor az ablakok nem húzhatók fel, előtte ezt intézni kell....
- klíma és szellőzés kapcsolói nem esnek sem látótérbe, sem kézre
- a 4 wd-s, 1.4-es automata fogyasztása nagyvárosban, napi használat mellett, időnként dugókban araszolva 9.5 l. A 6-7 literes adatok mind csúsztatás...nem elhinni!...
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Limuzin Autóház Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ulysse 2.0 AT. | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
