A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4 S-Cross (2016)

SX4 S-Cross 1.0 GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmetlenül tökéletes

Szöveges ítélet

Új autó, lehetőségautó, így a listaárból még 1 millió forint kedvezményt kaptam. A vételár így 3.5 milló forint volt 2018 novemberében. 4 év és több mint 150000km után semmilyen hibája nem volt, csak a kötelező szervizek. Az ajtókárpitot cserélték, de szerintem mikor elhoztam már rosszul volt felszerelve.
Az autó érdekes kettőssége, hogy amilyen tökéletes és hibamentes a hajtáslánc, annyira kényelmetlen.

Ami a teljesítményt illeti féltem tőle, és a szalonból kigurulva kicsit el is keseredtem, az udvaron gurulva illetve kihajtva a telepről nem tűnt fürgének. Amikor viszont kicsit bemelegedet pár kilométer után lepadlóztam...minden kétségem és félelmem elszált, csak mosolyogtam. Az autó 1040kg(1090kg folyadékokkal feltöltve). Mindehez kb. egy 1.6-os szívómotor teljesítménye 110+ lóerő és egy 1.8-as szívómotor nyomatéka 175Nm társul. 180km/h-ig 4. fokozatban lehet gyorsítani, képes ennél valamivel többre 5.-ben, szigorúan csak a német autópályán. Sok videót megnéztem, és volt aki szerint gyenge, nekem a teljesítményével semmi bajom nincs.

Kényelemről sajnos nem írhatok, ez sajnos ismeretlen fogalom a Suzukinál. Kicsi, kemény ülések és pattogó, kemény futómű.

Fogyasztás érdekes mert hozható vele a gyári adat 5l, egyenes úton, keményre fújt nyárigumikkal. A valóság, normál használat mellett 6.5l inkább.

Elég drága a szervíz, főleg ha évente ~3x kell vinni, mivel évi majdnem 45000km-t megyek/mentem vele.

Alapvetően egy szerethető autó, jól áll neki ha koszos...szeretem benne az autómata fényszórót (a köd ismeretlen számára, ennél drágább autók sem ismerik fel), az esőérzékelős ablaktörlőt, az elektromosan behajtható tükröket, az alapvetően jó teljesítményét. Jól szól a zene, Android Auto és CarPlay is jól működik. A casco viszonylag olcsó.

Bosszantó, hogy a biztonsági öv nem hajlandó gyorsan visszamenni a helyére, így könnyen rázárható az ajtó a csattra. Az 5 sebességes váltót sem mondanám igazán kiválónak, de nem szörnyű...a hajtáslánc többi része ellensúlyozza azt, hogy néha nem azt akarja amit a vezető. A start-stop elindulás helyett, gyakran sípolással jutalmazza a gyors 1.-be rakást, ezt nyilván lehet orvosolni kuplung-újra 1. fokozat kombinációval. Illetve, ha lassabban kapcsolunk, akkor ilyen nem fordul elő. Amit nem szeretek még az a túl biztonságosra programozott zár, ez már a használhatóság rovására megy...e-miatt néha szoktam átkozódni. A vezetési élményt rontja, hogy rövidek a fokozatok gyorsan leforognak és általában rengeteget kell használni a váltót.

A legbosszantóbb tulajdonsága, hogy a rádió az alapértelmezés, azt kell hallgatni ha beindítom. Nem lehet ezen változtatni, a szervízben azt javasolták kapcsoljam ki a médiakijelzőt ha zavar. Ja persze, akkor a bluetooth, vagy az Android Auto sem megy.

Az autómata váltó hiányzik az 1.4-es motor érdekes, de nem. A részecskeszűrő (van benne) ennyi kilométer után még egyszer sem kérte, hogy égessem ki, ez nem csoda jellemzően 2000-es fordulat felett, hosszú távokon használom.

Ennyi jut eszembe.

Hibalista

- Ajtókárpit. - Zörgő műszerfal-szélvédő találkozás. (gyakorlatilag a második tél óta, képtelenk javítani) - Nem valódi hiba, inkább balszerencse, hogy a szélvédőt 2x-is cserélték kőfelverődés miatt (casco) fontos, hogy a gyári keretet építsék be a pilkington kerettel sípol 120km/h felett. :)

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Szabó Szirmabesenyő

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Jászautó

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2018
Kényelem (1) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 167000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4 S-Cross 2016 (2016)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)