A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4 S-Cross (2016)

SX4 S-Cross 1,4 GL+ MT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eddig OK

Szöveges ítélet

Valaki ezt nálam jobban leírta a 2019-es modellről, de azért én is megosztom az első évemet.
Nem vagyok 1 Suzuki-fan: azért lett ez, mert a kis városomban csak ez van, a többiért 50-60 km-eket kellett volna menni. Ha lenne Opel itt, akkor Astra lett volna, árban még jobb is volt akkor.
2020.11.6-án vettem át, az első hibrides évjárat.
Télen csak bejárkáltam vele dolgozni, ez napi 12 km. A téli fogyasztása felment egészen 7,3-ig. Aztán tavasszal egy 300 km-es alföldi gurulás, és mindjárt 6,8 lett a fogyasztás. Aztán a nyáron egy Balcsi, ez volt vagy 600 km, és már 6,5. nem nulláztam folyton. Most voltam éves szervizen, 55e Ft, a költségek így oszlottak meg:
-Motorolaj 19.738
-Pollenszűrő 4.600
-Levegőszűrő Hybrid 8.090
-Olajszűrő Hybrid 2.901
-Olajleeresztő tömítés 199
-Munkadíj 10.999
-Keréktárolás 5.999
-Kerékcsere 2.540
Én semmit nem csinálok rajta, azért van a szerviz..

Egyelőre jó rajta minden: nincs nyüszögés meg ilyenek. Tartottam a futóművétől, de pont jó: még épp hogy nem billeg, de nem is töri kockásra a hátsóm. Van erre rossz út bőven. Az ülés szerintem OK, bár én nem megyek 1 fenékkel szinte sehová.
Viszont az istennek nem tudok merőlegesen előre beállni derékszögben. Vagy túlhúzom, vagy alul, mindig ferdén sikerül beállni. Na jó, nem vagyok egy Hamilton, de pl. Opelekkel ilyen bajom nem volt.

Ahogy kijöttem a szervizből, nulláztam az első éves átlagfogyasztást, és a 6,4-ből percek alatt 5,2 lett 1500-on 4-ikben - na, ezt már szeretem! Autópályán még nem mentem, csak 1x az M44-en Martfű-Békéscsaba végig, 115-re állítva a tempomatot, nem zavartak a zajok. A tempomatra annyira rákaptam, hogy már lakott területeken belül is ahol lehet, használom.

Hibalista

- egyelőre semmi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Kaiser, Ózd

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2020
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? messze van az még
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4 S-Cross 2016 (2016)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)