Wolfsburg helyett Esztergom
Szöveges ítélet
Barátom hozta ,kipróbáltam nem gondoltam először hogy veszek.Az előző autóm egy VW egyterű jól felszerelt szerettem ,de 200.000 km felett bármi lehet pd elem, turbó,
kettős tömegű lendkerék .... . Aztán teszt olvasás és próba Mokka,Duster,Sportage,RAV 4 .A pénz azért számít 10 Milió RAV 4 sok, nekem (Toyota a munkás autóm tizen éve hiba nélkül) . Néhány kereskedés látogatása után én lepődtem meg leginkább milyen jó ajánlatokat adtak.Tesztek kiemelték drágaságát. GL változat metálfénnyel,navival, plusz téli gumi felnin 4 M. alatt.Megvettem, utólag került bele ülésfűtés,tolatókamera,bőrkormány , gyári ködlámpa és most értünk el 4 M-ig.
Amit írtak róla minden úgy van , kicsit erőtlen benzines, de 11 mp-es 0-100 nem a világvége. Úthibákon hátsó futómű felüt és elpattog, kormány lehetne nagyobb ellenállású de ez is szokható. Oldalsó szellőző dekor keretek tükröződnek a tükörben ami nagyon zavaró ezzel kell valamit csinálni.
Egyébként nagyon jó vezetni,belül tágas a fogyasztása tényleg 6 körül van( jelenleg 5,7 ),tetőbox , 5 személy 120 tempomat 7 liter. Menetzaj autópálya tempónál sem annyira vészes.
Maga a technika nem rejteget nagy meglepetéseket.
Törésteszt ***** ami az egyik nagy konkurensnél mindössze*** .
Külső " Na azt szokni kell" az olyan "érdekes" de azért nem vagyok rosszul tőle mint a "Nagy összehasonlító: milyen a jó SUV?" tesztben.Éppen a nylon zacskó hiányzott a szájuk elől a szerzőknek.
Ízlésekről nem vitatkozunk.
Én mindenkinek ajánlani tudom.
A kereskedések között érdemes válogatni mert nem mindenki ad navit és egyéb kedvezményeket.
Az abroncsok nyomására nagyon kell figyelni.Tapasztalatom szerint TPMS komfort módban 2,0 bar alatt jelez be.Gyárilag 2,8 körül van beállítva ezért pattog és imbolyog. Érzésre 1,9-2,0 lenne az ideális de a rendszer ezt nem engedi.
Éppen kicsivel 2,0 bar fölé kell belőni akkor elfogadható.
Gyakorlatban ha 2,0 alá esik a nyomás fel kell nyomni 2,3-ig (ezt fogadja el a rendszer) utána lehet visszaengedni cca. 2,1 -ig.
Közben eltelt 2 év és 30.000 km-nél járok. Hiba nélkül teszi a dolgát.
A márkaszervíz kicsit borzolja a kedélyeket ( egy év alatt azonos munkára ráfordított idő 20%-kal nőtt) ,de nem megyek feléjük többet és ezzel az ügy le van zárva.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
