A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4 S-Cross (2013)

SX4 S-Cross 1.6 GL+ 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Tágas, nagypapás S-Cross -300

Szöveges ítélet

Nagyon kényelmes. Bejáratós, talán ezért érződik lomhának. Autópályán még nem mentem vele, de autóúton (110, tempomat) igen, ott OK volt, főleg a tempomat dolgozott.
Teszteken kiemelik, hoyg a műszerfal fölötti/szélvédő előtti műanyag burkolat 3 darabja közül a bal oldali nagyon eláll. Igazuk van, bár az enym csak olyan 2 mm-t, de azért könyörgöm egy 5 milliós autónál?
Kifejezetten konstruksiós hibának tartom, hoyg a szellőztető króm kerete tükröződik a visszapillantó tükrökben.
A kulcs nélküli indítás/ajtónyitás király! A tempomat nagyon jó. A guminyomás ellenőrzés kiválóan működik.
A fogyasztás a Suzuki által forgalmazott Bridgestone akármi kerékre szerelt téli gumikkal értendő, amiknek a "fuel economy" besorolása F, tehát nem igazán jó.
MIvel az új Toyota Corolla gyakorlatilag ugyanennyibe kerül, ezért kicsit drágállom, de mégis megvettem...
Összességében persze tetszik. Ja, a fogyasztás úgy jött ki 6.5 l/100 km-re, hogy Pest mellől járok fel Csillebércre (meg vissza). Majd írok még róla, ha már jártam vele autópályán.

Update: 2650 km

Jártam vele autópályán, végülis fele autópálya, fele vidéki, 6,3 a fogyasztás.
Nem is ez az érdekes, de december 14-én egy téli napon egyszer csak megindult a külső hőmérséklet, úgy 2 percenként 1-1 fokot felfele. 50C fokon állt meg a kijelző, miközben odakinn 0C volt. Aztán egy nap múlva mintha megjavult volna. Mindenesetre a szervíz azonnal cserélte a szenzort és minden megjavult.

Update: 4500 km

Továbbra is lomhának tartom. Igaz, hogy nagyon sokat használom a tempomatot részben ez is magyarázhatja ezt az érzést, de 5-ösben biztos, hoyg nem nagyon gyorsul. Remélem javul ez még.

Update: 17500 km

Egyébként javult, gyorsabb lett, de nem egy versenyparipa. Továbbra is nagyon kényelmes. Megy bele a km rendesen.

Update 27000 km

Nem történt semmi különös. Vettem rá egy tetőcsomagtartót és kölcsönkértem egy 450 l-es tetőboxot. Elmentünk Görögországba. A tetőbox-szal persze sokat evett, de ez természetes. Szerbiában (szerb benzin 140-es temponál 10 l/100km, máshol (macedon, görög, vagy magyar benzin) 8,5 l/100 km.
Továbbra is nagyon kényelmes.

Update 40600 km

Hmm. Azért egész gyors lett. Semmi gond vele, de ez természetes.

Update 64500 km

Tulajdonképpen nagyon szeretem, pedig nem vagyok különösebben érzelmes az autóimmal szemben. Szépen teljesített megint egy hosszú görög túrát. Egy éve van benne egy utólag (márkaszervizben) beépített telefonkihangosító, ami hibátlanul dolgozik. 50 pénz volt, nagyon megérte.

Update 75800 km

Semmi hibája, kitűnően működik. Most rendeltem bele egy ülésfűtést (az előző SX4-emben volt ebben meg nincs). Szervízben rá sem dugják a komputert, mert minek... Egyébként a karbantartást gondosan csinálják.

Update 105000 km
A 90-es szervízről anno nem írtam, pedig a rendszámtáblát megvilágító egyik izzó kiégett! Ez csak azért érdekes, mert a 105 ekm alatt semmi más...
Ez volt a nagyszervíz a gyertyacserékkel. Meg vagyok elégedve.

Update 171 000 km

Semmi baja szerencsére. A 150-es szervízen kérésemre generátor és klíma ékszíjakat cseréltek. Közben kiégett mégegy izzó, ami a rendszámtáblát világította meg. Ugyancsak kiégett a bal hátsó féklámpa izzója.
Egyre jobban szeretem,

Update 200 120 km

Teljesen elégedett vagyok. Az előző update óta csak szépen kényelmesen, ha kellett gyorsan elvitt mindenhova és azóta még egy izzó sem égett ki.

Update 214 000 km
Sajnos a bal H4-es izzó (tompított) kiégett. Nem szép tőle, mindössze 213 800 km-t bírt...

Update 228 500 km
Sajnos 225 500 km-nél a kuplungtárcsa egyik rugója eltört. Azért még hazamentem vele (300 km-t), aztán kuplung és kinyomócsapágy csere következett.

Update 253 000 km

Másodszor cseréltünk hátsó fékbetétet, ami mindkét alkalommal ékszerűen kopott el. Kínában gyártják, biztosan szigorú minőségellenőrzéssel. Hogy lehet ezt a szar fékbetétet 41 000 Ft-ért adni?
Nagy fordulaton zajos volt a fűtőventillátor (szellőztető), működött, de zavart, kicseréltettem.

Update 262 500 km

Úgy 255 ekm-nél már nagyon nem tartotta a csomagtérajtót a teleszkóp. Bárdi autónál vettem az újat, jó.
260 000 km-nél megjelent egy piros akkumulátor jel. Néha réntott egyet kettőt. Volt töltés! A szervízben szépen kiírta, hogy elveszett a kapcsolat a generátor és a komputer közt. Elszakadt egy kábel, nagy munka lehetett egy nagy kábelkötegből kifűzni és kicserélni, de megcsinálták.

Szépen megy és kényelmes.

Update 300 ekm

Megvolt a 300-as szervíz egyben az első stabilizátor pálcák cseréje (szerencsére ez olcsó alkatrész). Egyelőre annyi olajat eszik amotor, hogy a max. jelzéstől az olajpálcán a minimum és a max közé kézépre megy le 15 ekm alatt.
Úgy megy mint az új.

Hibalista

- külső hőmérsékletmérő szenzor - kuplung 225 500 km-nél - fűtőventillátor zajos lett nagy fordulaton 253 000 km-nél csere - csomagtér ajtó teleszkóp 255 ekm-nél - egy kábel a generátor és a computer közt 260 000 km-nél - 2 első stabilizátor pálca csere 300 000 km-nél

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Gusztáv Azért dolgozhatnának tempósabban is...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 300030
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? SX4 1.5GS Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4 S-Cross 2013 (2013)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)