A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4 S-Cross (2013)

SX4 S-Cross GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szívómotorok utolsó nekifutása

Szöveges ítélet

Új lévén csak a médiák tesztjeinek kiegészítésére, megerősítésére hagyatkozom, és szerény saját tapasztalataimat mondom el.

Választás azért esett rá, mert az 1.6 motor amivel szerelik több mint jó, használtban meg csak nagy mellényúlások esélyek elsősorban vagy horror ár. Maradt így az új, benzines, kipróbált technika.

Az elsőrész tervezője minden bizonnyal vak volt és lábbal dolgozott a háta mögött....de a dizájn nem minden :)

Pont annyival nagyobb az SX4nél az utastér, főleg a hátsó üléssor amennyivel kell, csomagtér vállalható méret, SX4 Sedannál ugye kisebb érezhetően, de csapotthátú úgyhogy megoldható a pakolás.

Menetdinamika hozza azt amit az 1.6 SX4-ek is hoztak, pont elég, teljesítmény is jó, fogyasztás is.

Futómű sokkal lágyabb lett, minden úthibán jelentősen megbocsátóbb, de kétségtelen hogy keresztbordán a hátulja szeret elmászni kanyarban. A felni és a gumiméret elég érdekes választás, és annál inkább pénztárcagyilkos...főleg hogy a tetejébe még tpms is van...a külön felnire szerelt télikerék így megkérdőjeleződik...tpms szenzor sem bír állítólag csak 4-5 évet (viva tervezett avulás) úgy meg végképp minek. Nagy mínusz hogy téli hónapokban is nyári gumival adják át az autót...ehhez nem is tudok mit hozzáfűzni...potenciális gyilkosság még az a pár kilométer is a szalonból hazáig....mintha azt gondolnák hogy én a vásárló fizessek ki szépen mindent, árrést is, majd menjek ahogy tudok, akár el is pusztulhatok hazáig....nem szép dolog, ejnye

Manapság gumiszőnyegre sem fussa...csomagtértálcára pláne nem.

Kiváló viszont az automata világítás, xenon is, ködlámpa szokásos módon a lökhárító alatti aszfaltcsíkot világítja. Csomagtérvilágítás harmatgyenge, egyszerűen nincs rá szó, még ha mindenbe 5w üvegfejű égőt tesznek akkor is valami korszerűbb-fényesebbért kiált...üresen még csak elmegy...de cuccokkal semmi esély

Sajnálatos az első ablakmosó fúvóka is...állíthatatlan és pont az ablaktörlő karba fúj...mindkettő...nem lehet véletlen :) ...ennek a megoldása fogósabb ügy azt hiszem.
Automata törlés menüje is célszerűbb lenne ha nem csak szerviz tudna választani hogy automatán vagy intervallumként szeretném használni, főleg mivel az automata egy árnyalatnyit érzékenyebb mint kellene...de legalább a lapátok kampós csatolása megmaradt

Audio jól működik....így újonnan dobozhangú rettenetesen, ha nem javul az egyértelmű visszalépés SX4hez képest, és az antenna nyeresége is sokkal kevesebb...még fővárosunk közepén is képes elhalkulni irányfüggően...

Tempomattal többet fogyaszt valamivel mint emberi erővel, viszont gombbal gyorsítva valahogy combosabb gyorsításra képes.

Szerviz már ajánlkozott a 15 000-es 5w30-as csereperiódus elvégzésére...ami miért is...ha már 2009-ben is nagy piros betűkkel 0w20 az ajánlott a motorhoz (jó a 20 000-es periódus tényleg túlzás, de az 5w-s hidegoldal is, és a 30-as melegoldal is). Elvileg bejáratott motorok-gondolom egy felmelegedési ciklus próbapadon terhelés nélkül-így lehet egy párezer kilométeres olajcserét kap, hátha van benne üledék a bejáratástól... :) (miért is ne lenne)

Motortér jól átgondolt, sőt szellős, szerelők álma az ilyen...vékonyabbak lehet be is állhatnak a motor mellé/mögé.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4001
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? SX4 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4 S-Cross 2013 (2013)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)