A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » SX4 S-Cross (2013)

SX4 S-Cross 1.6 VVTi GL plusz 

Az ítélet értékelése
1,9(7 db)

Suzuki S-Cross 1,6 GL Plusz

Szöveges ítélet

Tisztázni szeretném: autó 2013-as gyártás. vétel és forgalomba helyezés 2014.08 hó.
Szóval ennyi pénzért már lehetne több minden benne. Kihangosítóra és multimédiás fejegységre gondoltam. Ez nem lesz a magyar népautója, nagyon drága. Ja és a Magyar Suzuki zRt is állhatna másképp a dolgokhoz. Szóval lásd majd lent. De folytatva a gyári dolgok nem kompatibilisek az autóhoz(Vonóhorog kábelköteg; gyári riasztó( a mai napig is a weblapon egy erősítő képe van :))
Visszatérve. Azért kértem volna gyári riasztót, hogy ne kelljen a gépjármű elektromos hálózatát megbontani, gondoltam megvan hova kell rádugni és kész. Tévedés minden bekötési pontnál blankol átvág a vezetéket, stb. De ha nem is jó bele az már nem semmi. Amit a gyár árusít tartozékként mint gyári kihangosítót szerelhet bele az parrot kihangosító olcsóbb megvenni máshol és úgy szereltetni bele csak 1db Y kábel kell a rádióhoz és jó.

Tisztáznom kell ez előző autó egy alap Skoda Fábia 1,4 Light (60Le)
Imádom, van csomagtartója. Beférek magam mögé(150kg,183cm magas).
A kulcs nélküli zárás és indítást nagyon hamar meg lehet szokni. És csak akkor jön rá az ember, hogy nincs is nála a kulcs mert fenn maradt a lakásban mikor nem nyílik az autó. :)
Érdemes a téli kerekekhez is a nyomásérzékelő szenzort megvenni. Mert a műszerfalon 2 piktogram is jelzi, hogy nem működik a rendszer. De mikor a számítógép kijelzője is csak ezt írja ki az már idegesítő. De nem mert zavar a kiírás, hanem semmi mást nem lehet rajta látni(pl. pillanatnyi fogyasztás, átlag fogyasztás, még megtehető út hossza,stb). Kértem legalább ezt valahogy oldják meg, hogy eltüntessük. A megoldás meg kell venni, mert a program ez az autóban és kész. :( Amin még lehetne javítani. A még megtehető út hossza. Az utolsó 50 kilométernél ezt a számítógép nem saccolja, hanem egyszerűen - - - ezzel jelzi. :) pedig azért írhatná még egy darabig. (Más autónál az utolsó kilométerig(10 km alatt) kiírja)

Sokkal felszereltebb mint az előző autóm. És mivel az előző autómat is elég sportosan vezettem(annak 6,5-8,5 L/100Km fogyasztás).
Fogyasztás a képen.


Akkor egy kis levelezés(néha a dátumokra is érdemes figyelni) :) :
1. levél:
Címzett: ugyfelszolgalat@suzuki.hu - Segítség, érdeklődés 2014-07-12
Tisztelt cím!

Új Suzuki autó vásárlását tervezem. Sok rosszat hall az ember az új autókkal kapcsolatban is. Gondolok én a szállítási sérült új autókra. Mivel kinéztem egy autót az S-cross-t tudni szeretném mennyi a gyár által felhordott fényezés vastagsága. Mert átvétel előtt szeretném ezt ellenőrizni a további félreértések elkerülése végett.
Tudom van a gyárban egy tól-ig határ illetve van amelyet még a gyárban javítanak. Ezért kérném a fent említett adatokat.

Tisztelettel: ............
Válasz megérkezése:
Suzuki Ügyfélszolgálat - Ügyfélszolgálati válasz 2014-08-06
Tisztelt Uram!

Elnézést a kési válaszunkért.
A gyári festés vastagságának mértéke: 90-120 mikron között van.

Üdvözlettel........

2.levelezés( és akkor röhögjünk egy jót, riasztó):
Címzett: ugyfelszolgalat@suzuki.hu - Műszaki adatok 2014-08-21
Tisztelt cím!

Telefonon kértem segítséget önöktől, teljesen korrekt volt az ügyintéző. De a válaszaival nem voltam megelégedve. Szerintem teljesen káosz uralkodik ügyfélszolgálat számára elérhető információk terén.
Nem ez az első tapasztalatom önökkel kapcsolatban.
Az aktuális dolog amelyben elég korlátozott információt kaptam a következő:
Milyen méretű felni van az autómon. (Suzuki S-Cross)
Megnéztem a kezelési útmutatót amelyben ez áll: Kerékméret: 205/60R 16 méretű gumiabroncs 16x6J
és az ügyfélszolgálatis azt mondta 16x6j ez speciális besorolása a felniknek és ezzel azonosítható a felni.
(Kérem csak annyit tegyenek a google-ba üssék be(16x6J ), és egy csomó olyan felnit hoz fel amely megfelel a keresési feltételnek de mind más(csavarszám, osztókör, stb. nem egyezik, így nem lehet az autóhoz felnit keresni.)
Szóval ez nem elég információ számomra. Mert ha utána néznek a felninek több információja van.
Pl.: lemezfelni 6JX16 5X114.3X60 ET50 (nem kívánom elmagyarázni mi mit jelent)
szóval ilyen általános kérdésekben szerintem egy márka ügyfélszolgálatának rögtön válaszolnia kéne tudni, esetlegesen az autó mellé adott használati utasításban is fel lehetne tüntetni. illetve az, hogy telefonos ügyfélszolgálat a legkisebb információ kérésre azt feleli, hogy keresse meg a legközelebbi márkakereskedőt. Tudom ez van kiadva nekik, de először mindig ott kezdem az érkelődést. Szóval akkor hívom a központi Suzuki-t ha nem tudnak a márka kereskedők segíteni. Én ennél többet várok el egy márka ügyfélszolgálatától. És még nem is mondtam a kérdések(írásban) és a válaszok(írásban) közötti eltelt időről. Szóval pár napon belül szerintem választ kellene kapni az ügyfélnek a kérdéseire. És nem hetekben kellene ezt mérni, mint az előző írásban történő érdeklődésemre.Előző levelem 2014.Július 12-én írtam önöknek és 2014.augusztus 06-án kaptam választ egy teljesen egyszerű kérdésre. Ez nonszensz, szerintem. Ha kell, hogy változzon valami, hajlandó vagyok a levelet írni a Suzuki Motor Corporation-nak(már mint nem a magyarnak, hanem a Japánnak) akkor talán komolyabban veszik majd ezt a dolgot.
Az autó eddig jó, de a hozzá társuló ügyfélszolgálati rendszer illetve az információk minőségével és mennyiségével nagyon nem vagyok elégedetlen. Kerestem két grafikont is (egy LE és KW grafikont is a fordulatszám tekintetében ezt sem találom).
Én vagyok az az ügyfél aki szereti tudni minden elemét a megvásárolt termékének. És ha kérdést tesz fel a gyártónak(ügyfélszolgálatnak) teljes mértékben szereti, ha nem egyszerű felhasználónak tekinti. Hanem egy olyan felhasználónak aki szereti kihasználni az adott termék funkcióit a lehető legtöbb információ tudatában. Lehet ez a műszaki beállítottságomból is adódik, de elvárok bizonyos szintű felkészültséget is.
Szóval van még hová fejlődniük.

Válaszaikat várom.
Tisztelettel: ..........

Válasz:
Eddig nem érkezett. :)

3. levélváltás:
Előzmény: Telefonon felhívtam a Magyar Suzuki ügyfélszolgálatát, mivel megtudtam csak az ára volt a riasztónak a gyári (90.000Ft) és jól sejtettem nem az lett az autómba szerelve. Hogy miért email-ben jött a válasz és kérem ne röhögjön senki (nagyon :) ) és még le is írták.
Válasz a telefonos panaszomra:
Suzuki Ügyfélszolgálat - Ügyfélszolgálati válasz - 2014-09-01
Tisztelt ......... úr!

Szervizosztályunkkal való egyeztetés után, meg tudom erősíteni abban, amiről szervizünk tájékoztatta. A gyári riasztó rendszert sajnos nem tudják megfelelően konfigurálni, ezért ajánlottak Önnek más alternatívát.

Az észrevételit köszönjük, visszajelzése fontos számunkra, hisz ezek segítik elő az ügyfélszolgálat munkáját, fejlődését.

További kérdések esetén állunk rendelkezésére!



Üdvözlettel, .......

:) :) :)

Megjegyzem azért volt fontos milyen riasztó van a gépben, mert 90.000Ft a listaár de egy 35.000Ft-os lett beépítve. Ja csak erről elfelejtettek tájékoztatni. És a kompenzációt is jogi útra való tereléssel tudtam érvényesíteni. :) Isten hozott mindenkit a mai Magyarországon.(lenyúl és átver országban)
Ha megjelenik az oldalon majd folytatom még a tapasztalatok megosztását. Remélem az autóval csak pozitív élményeim lesznek.

2015.10.03 folyt.
Az autó fogyasztás továbbra is jó(6,4L/100). 180Km/h-nál(óra szerint) eléggé billeg az autó :D főleg a mai magyar utakon. Az autó orrán a motortérajtó kavicsfelverődés miatt úgy meghorpadt(km 3mm mélyen benyomódott). Szóval azért vékony lemezből van az autó.
Írtam a suzukinak mert találtam S-Crossra való kavics felverődésvédőt a hivatalos Ausztrál oldalon. Persze az ügyfélszolgálat továbbra is csak van, de eddig a megkeresett 5 alkalomból 5-ben nem tudott segítséget nyújtani. Szóval van de minek.
Ha valaki keresné így: s-cross Bonnet Protector - Black Smoke sajnos ebay-en sem szállítanak Európába ilyet. :(

Hibalista

- Eddig semmi( ez rég volt) - 2015.09.hó Bal hátsó ajtózár garis csere, de az első is kezd hangos lenni - 2015.10.hó 21000 km garanciális tetőkárpit csere. A csomagtér felől olyan vékony a tetőkárpit anyaga és a felfogatási pont messze van. Hogy nem bírta a súlyát. De az új tetőkárpit sincs jobb anyagból. De közlöm aki ilyenre vetemedik hogy kicserélteti, leírom. A tető kárpitra rátakar az oldalsó felső műa.borítás arra az alatta lévő és arra a küszöb borítás. Hátul ki kell szedni teljesen az üléssort(háttámla+ülőlap) a csomagtérben is fémig az egész burkolatot. -

Ide hordtam szervizbe

Kecskemét: Jansik = -1

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Skoda Fábia 1.4 Light (60Le) Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki SX4 S-Cross 2013 (2013)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)