Elegáns, praktikus csiga
Szöveges ítélet
8000 km (fele város, fele autópálya) után:
Pozitívumok:
- kényelmes: tempomat, kulcs nélküli nyitás-indítás, elektromos tükör behajtás, automata klíma, praktikus tárolók (mind a 4 ajtóba befér egy 1,5 literes palack ...)
- van hely mindennek és mindenkinek (5 fős sítúra megvolt...)
- átlátható logikus kezelőfelület (még nem kellett kinyitnom a kezelési könyvet)
- belül jól néz, kívülről is csinos sötétszürke színben
- forgalmi szerint 1085 kg az autó
- össze van rakva, nem recseg, nem kopog. nem marad a kezedben a kapcsoló, stb.
Negatívum:
- motor: Kis gázadásra erősnek tűnik, de utána jön egy fojtás. 3800-4000 felett újra erős, de akkor már hangos is. Szóval hiába jut 120LE az 1085 kg-ra, átlag használat mellett nem érezni az (elsöprő) erőt. Cserébe keveset fogyaszt. Valószínű ilyen egy EURO6 motor turbó nélkül. Viszont nincsenek fölös százezreim turbó javításra :)
Update 21000 km:
Eltelt 1 év és 21000 km. Ennyi idő alatt megszokja az ember "a(z anti)dinamizmust" :)
A várakozásoknak megfelelően semmi probléma nem volt vele, csupán a 15ezres kötelező szervízen járt.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
