Ugye, hogy a Suzuki is tud jó autót gyártani!!!
Szöveges ítélet
Minőségi autó a Suzukitól. Szerintem. Az ajtók végre nem lemezhangon csukódnak, hallom az anyósülésen ülő mondandóját 130 felett is.
Már a legkisebb motor is elég a fürge autózáshoz. Az Ignis csak azért ugrik előbb, mert jóval könyebb.
Reagálva egy előző hozzászólásra, az ABS nálam kifogástalanul működik, tehát nem szériahibáról van szó.
A ventillátorról annyit, hogy a GS-ben (ahol automata a légkondi) jóval több, mint 4 fokozat van. Találni olyat, ami ér valamit és még nem orkán.
Ugyanehez a hozzászóláshoz: valóban jó vásár a GS felszereltség. A legolcsóbbnál egymillióval drágább, de aki tudja, hogy az alaptípushoz képest (amiben szinte semmi sincs) a 6 légzsáktól kezdve 8 hangszórós CD-n, automata légkondin, 4 elektromos ablakon, fűtött, elektromos tükrökön, 16 colos alukerekeken keresztül ülésfűtésig mindent beleraktak (a teljes extralista a suzuki vagy a márkakereskedők honlapján megtekinthető és a többi felszereltséggel összehasonlítható), az valószínűleg azt gondolja, amit én. Hogy megérte.
Mások mondhatják az is: ennyi pénzért új Golfot adnak. Ez igaz.Hasonló felszereltséggel valóban ennyi az is. De az autót szervizeltetni kell és az bizony nem ugyanaz. A casco biztosításokat meg össze sem lehet hasonlítani. Előzetes infó szerint az SX4 szervizdíja akkörül alakul, mint az Ignisé. Az meg nem volt sok. Sőt!
A szervizről és a márkakereskedőről is csak jót tudok mondani. Lassan 6 éve hozzájuk járok, de rossz tapasztalattal még nem jöttem el tőlük.
Emellett frankón variálható a belső tér, a könnyű, száraz terepet bírja már az elsőkerekes változat is. Elég magas az alja, hogy ahol más már fennakad, mi még vígan haladhatunk.
Összességében ez egy komoly és nem utolsósorban szép autó (főleg piros színben) a Suzukitól. Amellett jó is, megbízható is, biztonságérzetet keltő is és rendesen megy is.Ahhoz képest, hogy cirka 100 lovas, a 7-7,5 literes átlagfogyasztás jó érték. Persze nem állandóan padlóig taposva, vagy Pesti dugóban légkondival araszolva.
Hoppá, légkondi. Az egyetlen negatívum ami felróható az 1,5-ös motornak. Bár a légkondi automata (a GS-ben) és nem állandóan, hanem szakaszosan működik, amikor a kompresszor bekapcsol, azt érezni, főleg ha rendesen nyomva a gázt, éppen gyorsítunk. Kicsit visszafogja az autót.De csak egy kicsit!
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Generál Kft., Zalaegerszeg
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12800 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ignis 1,3 GLX AW | Következő autója? | Egy darabig marad az SX4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
