A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,5 GS 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Többet vártam

Szöveges ítélet

2008. tavaszán vettem át az autót. Eleinte jónak tűnt, de idővel előjöttek az apró , bosszantó kisebb-nagyobb hibák. Pl.: nyekergő, recsegő ülések, nyikorgó futómű, oldalsó ablakok zörgése, ijesztő ropogó hangja felfelé mozgatás alkalmával, éppen egy évre a megvásárlást követően folyni kezdett az akkumulátor, amit "természetesen" már garanciában nem cseréltek.
Erős a szélzaj, hangos a futómű, a váltó és a motor, ami a kissé szánalmas minőségű hangszigetelésre vezethető vissza.
Amitől végleg kiakadtam, az első ülések alatti légcsatornák kivezetése volt. Történt ugyanis, egy alkalommal kiesett a kezemből a garázs távirányítója, és éppen az ülés és a "kardánbox" közé hullott, ami éppen az ülés alá vezette a lehulló tárgyat. Az első ülések mögötti utastér fűtése jó ötlet, de bármilyen apróbb tárgy (kulcs, apró pénz, távirányító stb.) leesik, az menthetetlenül eltűnik ezen a résen, és nyilván a leglehetetlenebb szituációban. Jó okom van rá, hogy javasoljam a tervezőknek, koptassák még a tervező asztalt, vagy számító gépet, mert van még javítani való, nem is kevés...
A kocsi üzemanyag fogyasztása is viszonylag magas, igaz nálam 6,5 l/100 km az átlag, de meglehetősen finoman bánok a gázpedállal. Lehet, hogy éppen ezért nem találom azt a közel 100 lovat?

A konstrukció egyszerű elemekből áll, így a meghibásodás lehetősége is csekély. Az első futómű segédalvázra helyezése jó ötletnek bizonyult, mert kiváló stabilitásával magasabb kategóriás kocsikat is lepipál.
Viszonylag jók a fékek. Olaj fogyasztás nem észlelhető. Az ülések átlagosak, a kárpit anyaga gyenge, bolyhosodásra hajlamos, a műanyag alkatrészek könnyen karcolódnak.
Viszonylag olcsó a szervizelése is. Megbízható, majdnem igénytelen, gyenge közepes kategóriájú gépkocsi az SX4.
Összességében egy túl árazott autót vettem ahol az ár/érték arány távol van egymástól.

Hibalista

- Akkumulátor csere, 12.000,- Ft - Garanciában ülés javítás, eredménytelen. - Garanciában elektromos ablakemelők.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? SUZUKI Ignis 1,3 GS Következő autója? Talán Golf?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)