A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,5 GLX AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szuzi

Szöveges ítélet

Nos mielőtt mesélnék, csak annyit, hogy 3,5 millió forintért sokan némaluxus szuperautót várnak az SX4-től. Ez sok pénz ugyan, hisz rengetegen nagy erofeszités árán jutnak ez osszeghez, de mindazonaltal ennyiért nem adnak ennél jobb uj autot, más ennyibe kerulo auto is zorogni fog. A jó autót 35000-40000 euro folott adjak.
Az auto nekem eddig bevált, most van benne 4500 km(keves), de kezdem egyre jobban megszeretni. Nagyon kenyelmes, magas ulespozicioja van, jol ra lehet latni a forgalomra, az ules kemeny de jol profilalt(nekem). Az utaster is elfogadhatoan tagas, a csomagter meg nekem epp eleg, a tamladontes meg nagyon egyszeru. Az anyagok ennyi penzert epp jok, minden kokemeny bent, de ranezesre nem tunik annak, sot kicsit tavolabbrol(2 m-rol) egesz jonak tunik a muszerfal anyaga. A kapcsolok precizen mukodnek, a bajuszkapcsolo meg a francia ax utan egyenesen tokeletesek(meg amugy is). A fogyasztas nekem atlagba 7,5 liter most telen, nyaron kicsit le fog menni gondolom 7 korulre, de evvel elegedett vagyok, hisz az auto magas is(homlokfelulet), nehez is , ugy hogy mas ilyen 1,4 , 1,5-os auto sem fogyaszt kevesebbet benzinbol az biztos. A motor ereje a hetkoznapokra eleg, 3000 alatt nem nyomatekos, e folott viszont nagyon megy, mikozben tonusa erdekes motorbiciklis tonussa valt at.(nem zavaro). Odalepni neki akkor erdemes ha barmelyik fokozatba is legyen a valto, a fordulat ne legyen kisebb 2500-nal. Ha peldaul 4-be vagyok 70 a sebesseg , a fordulat 2300 korul van, akkor ha elozni akarok, tudok igy is de egy picit megtorpan gazadasra az auto, ha viszont visszavaltok 3-ba, akkor a fordulat ugyanennel a sebessegnel mar 3000 lesz es akkor batran lehet neki nagy gazt adni, mert rogton gyorsul, es pllanatok alatt vegrehajthato az elozes, radasul a gazadast dizelszeru gyorsulas kiseri, mert ekkor kezd ebredni az a 133Nm.
Mivel en rossz uton gyakran jarok, ezert mar egy kicsit cincog a belseje(kesztyutarto, vezetoajto, kalaptarto), de ezek inkabb rezonalasok, mint zorgesek. Lattam hogy sokan panaszkodnak muszerfalzorgesre, ami nalam is jelentkezett de FIGYELEM: A GYARI MAGNO MUSZERFALVAZHOZ VALO ROGZITESE A LUDAS, OTT UGYANIS A MANOTEST KET OLDALAN CSAVARNAKLLENE LENNIE, DE A GYARBAN NEM TETTEK EZEKET AZ ANYAKAT FOL, igy ha rossz uton mesz, akkor a kis lerogzitetlen magnvaz karok hozzaernak a muszefalvazhoz(vas erositese) es azonnal ciripel. En egy teljes szombaton kinlodtam, mig ra jottem a problemara, szedszedtem a terdnel levo karpitot meg a kesztyutartot es racsavartam a ket kis anyat, es azota minden rendben. Amugy nem vagyok az a kenyes fajta, aki ha meghall valamit, rogton szalad a szervizbe. Az auto minosege azert jo.
Zavaro az a oszlop takarasa balkanyarba, a rugozas meg egy picit fezses, de eleg jo az uttartasa, nem dulongel. A futomu mukodesi zaja eleg jol hallhato, de mas konkurens tipus sem jobb. Osszessegeben jo az auto, mindenkeppen jobban megeri megvenni mint sok mas hasonlo kategoriaju francia, avagy olasz autot. Ha az ember alanez az autonak, egyszer csak eszreveszi hogy milyen massziv, majdhogynem tulmeretezett futomualkatreszei vannak(gombfej, also lengokar, szilentblokk), igy hat nem csodalkozom ha egy fent emlitett olasz vagy francia autonak miert mennek ki olyan hamar a futomu alkatreszei. Inkabb zorgo-megbizhato auto, mind szep-csendessebb, de megbizhatatlan.

Mar lassan 10.000 km van benne, tovabbra is problemamentes az auto, aprobb zorgesek akadnak, de a kasztni az massziv mint egy bunker(rengeteg rossz utat kap). A fogyasztas a kezdeti 7.5 -rol kezd 7-re esni, hosszu uton pedig 5.8 az atlag(nem autopalya). A motor nagyon eros, de hogy ezt erezd, porgetni kell, amit nagyon szeret. Nagyon stabil a futomu, picit kemeny a rugozas es ez az egyetlen dolog amit nem szeretek benne igazan. Nem fogyasztja az izzokat sem, olajfolyas sincs, es mivel en a vezetoulest ne emelem fol ezert nem nyikorog az sem. Volt pelda mar ra hogy bizonyos helyzetekben(2-szer) nem indult a motor azonnal kulcselforditasra, hanem csak miutan az onindito 3-4 szer korbetekerte a motort. Nem tokeletes auto, ahogy egyik sem, de megbizhato es ez a legfontosabb.

Hibalista

- Egyelore semmi

Ide hordtam szervizbe

Az auto meg új, az 1000 km-es átvizsgálást megejtettem(Nagyvárad, ezért nem irok cimet konkrétan), más semmi nem történt. Egy dolog azért nem tetszett, mégpedig az hogy nem engedtek hogy legalább láthassam mit néznek át ilyenkor. Kérdeztem minden oké, ők azt mondták igen(remélem). Amugy Berettyóújfaluba fogom vinni szervizelnim ,mert a románoknak még nincs elég tapasztalatuk a Suzuki - val. Eladni eladják, de az utószolgáltatás 0

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9300
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? ax Következő autója? Valami japan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)