Schlaufux : Rongyrázás helyett 2.
Szöveges ítélet
Csak igy tudom folytatni.Szerettem volna egy nagyobb, biztonságosabb új családi autót( 2 gyerekünk van), ami olcsó, megbizható, tágas, 1.500ccm alatti,(nem kell 1.6-os dupla kötelező dijért), sportosan alacsony légkondis autó. Az újabb Swiftre gondoltam, az sx4 fel sem tűnt először.A neten az árlistán láttam a hasonló árakat: swift glx ac egyenlő sx4 gc ac.Innen már az sx érdekelt.Pont akkor jelent meg a limitált sx4gc +mp3. Ezt vettünk volna, de aztán az ajkai Suzuki Kovácsnál lévő "kolbászzsirmetál" 1.5 gc ac-t vittük haza egy Blaupunkt Essen rádióval a limitált áráért. Sportos: 0-100 11 mp, max 170km/h. Végül kompromisszumot kötöttem:magas autót vettem hosszú távra, de rájöttem, bele szeretnék öregedni, akkor még jól jöhet, hogy magas(41éves vagyok.).Nekem tetszik, kényelmes,hátul is: egyszer vittem ismerősöket, az egyik, aki mögém (183 cm vagyok)szállt be, megszólal: na végre, magasabban üllhetek, van otthon 3 autó, de ez a legjobb.
Eredeti szakmám:autóvill. műszerész .Világitása nagyon jó xenon nélkűl is, ha nem 120-szal mész tompitottal.Akinek kiégett az összes izzója a sz.r sx4-ben, méresse meg a töltést! Az lesz a hunyó. A-oszlop:nem szerencsés, de megszoktam.Ilyen a Meriváé is.Vékony A-oszlop: Lada 2105, Golf 1-2 stb. Az Aurisé, Golf Plusé jobb .Na de 4 millióért?!A műszerfal áttekinthető , kiváló a fűtés, szépen szól a zene, jól gyorsul, 130nál jön meg a hangja, ez is élvezhető,vagy figyelmeztető, hogy szabályt szegsz. Kiváló az úttartása , télen először nem zavart a magas hó az utakon.Indulásnál gyorsitás közben a motor hangja bmwmercedes terepjárós.Tetszik az ablaktörlője lapát +kapcsoló +3szélvédőmosó fúvoka és a belső világitás.A belső ajtófogantyút megkarcoltam kulccsal, körömmel,ha ronda lesz, veszek újat.Állitólag (én elhiszem) nagyon kopik az első fék: ahol csak tudok motorfékezek, igy benzinnel is spórol.Fogyi: 7,5l :6200km:10x 50 km-es út, a többi 6 km munkahely ill. szüleim, 1km belváros, furikázás 1km-0.5 km tehát rövid utak , mindennapos használat, 2009 februárban 8.5 volt a hóban (Bakony)Szerinted?
Jó nagy tükrök, könnyü kormányzás, élvezetes vezetni,mert nem szégyellem.Ne felejtsük el, 4100-on a legnagyobb nyomaték, tehát kell a fordulat, bár 2000nél is húz. A szerelő szerint nem jó a túl alacsony fordulat:nem olyan a kenés.Azt mondta, olyan fordulaton járatják gyárban a motort percekig, mint 180-as seb-nél.
Allianz casco 50e önrész:3800/ hó
Forma:hátulról nekem nagy Mini. Tetszik.Akinél az sx4 is számitásba jön, nézze meg, próbálja ki.AJÁNLOM AZ SX4et Kicsi a csom.tartó? SX4 SEDAN
Konkurrensei szerintem:(nézz utána)VW Golf Plus 1.4-1.6
Toyota Auris,Opel Meriva 1.4-1.6 Ford Fusion?Kuga?
A Golf + annyival hosszabb az SX4nél, amennyivel nagyobb a csomagtartója. SX4 kisautó kategória? Biztos?
Ár:2008 nyár: SX4 1.5 99LE AC MP3 2.785.000
VW POLO 80 LE 3.200.000
Kinek a papné, kinek a papné lánya(Keresztapám).
Tehát: nekünk elég tágas, olcsó volt, (most még olcsóbb)olcsó a casco, olcsó a kötelező, megbizható, olcsó szerviz, nem nagy fogyi, sportos.
Ajánlom a kormánynak is: 1Audi ára= 3-4 db Sx4 ára+ a hazai munkást támogatja meg a hazai beszállitókat
Hibalista
- 0
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Kovács Ajka
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift 1.3 GC cool 2001 | Következő autója? | nem tervezem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
