Reális képalkotás olyantól aki ért is ahhoz amiről írt
Szöveges ítélet
Amikor megvettem megfogadtam, hogy nem fogom kímélgetni.
Nem takarítom csak két havonta egyszer ,ahol lehet gyorsan hajtok vele a kanyaroknál maximálisan kiszoktam használni a gumi adta lehetőségeket. Annak aki még csak ismerkedik az autóval annak azt ajánlom, hogy a kanyarok tesztelésévél óvatosan az elején mert a magas épités miatt könnyebben megbillen mint egy átlag személy autó, bár a gumik egész jól az úton tartják. Én Budapesten járok vele de 8 liternél többet még nem sikerült megetetni vele 100-on. / túl sok a trafi/
A váltó pontos de kicsit hosszú az útja. Nem egy pörgős autó egyébbként de 2500 körül feléled, ha megszoktad már egy élmény vele rallizni a városban kihasználva a lámpák váltása adta lehetőségeket . A rallizásról még annyit hogy ha elnézed a féktávolságot könnyen megtalálhatod a másik hátulját mivel szerintem a fékek alul méretezettek. Egy ilyen súlyú autóhoz komolyabb féket is feltehettek volna. A beépitet MP3 a 6 hangszóróval elég gyengécske hangzást ad aki komolyabbra vágyik ajánlom cseréljen hangszórót.
Maga a csomagtér és a beltér jól pakolható nem egy caraván de ésszel és a /márkakereskedésben ha jól alkudoztál kapott/ tetőcsomagtartóval egész jól pakolható. Olvastam az itéletek között olyat ami szánalomról , megbánásról , kiábrándultságról, csalódottságról ír. Meg kell mondjam nekem nem egy és nem is két új autóm volt már, mind más típus,/ Ciroen c3, Skoda Oktávia , Smart, Ford Tranzit, VW Bora / de kivétel nélkül mindegyiknek voltak bosszantó kisebb - nagyobb hibái. Ezek a hibák vagy gyári hibák vagy anyag minőségi hibák voltak. Szeretném elmondani azoknak akik csak a hibákat vélik felfedezni ebben a Suzukiban, hogy előtte úgyan ennek a honlapnak a más autó márkákra illetve tipúsokra leadott népitéleteit is olvassa el mert azok között is vannak olyanok aki nincsenek teljesen megelégedve. A hibák a gépkocsik velejárója ezt ha valaki nem tudja felfogni az járjon gyalog és ne rinyáljon. Pár kilóméter és pár autó nélkül eltöltött nap után biztos vagyok benne, hogy jó lenne egy trabant is. Gondolom a SX4 kiválasztásánál nem állt ott senki fejénél valaki géppisztojjal, hogy már pedig ezt kell választani. De hagyjuk ezt. Összességében az SX4 egy jó fogyasztású, megbizható jól vezethető, magasépitésű, aránylag kényelmes kis családi autó ami a minden napok kifogástalan részévé válhat egy családban.
Hibalista
- Kesztyűtartó jobb felső széle kihajlott de ezen kívűl semmi.Ha azonban ne adj isten olyan helyen kapsz szöget a gumin mint a köpeny oldalfala és a futó feleület találkozása akkor felkészülhetsz egy nem kívánt 34000 ft-ba kerülő állomra. Ugyan is ennyibe kerül rá egy continentál gumi amivel átvetted. /imerősömmel történt meg/
-
Ide hordtam szervizbe
suzuki tuti
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | citroen c3, VW Bora, Skoda Oktávia, Ford Tranzit, Smart, | Következő autója? | Valamilyen hobbi terpjáró, amire pénzem lesz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
