Racionális választás
Szöveges ítélet
3 éve használom az autót majdnem napi rendszerességgel, hosszabb és rövidebb távokra egyaránt. 40000km után hiba gyakorlatilag nem merült fel. Kellett rajta cserélni olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt, ablaktörlő lapátokat és téli/nyári gumikat. Ezen kívül semmit. Kulcs betesz, elfordít és mehetünk. Az úttartása kiváló, a magas építése miatt városi akadályokat gond nélkül veszi, fékerő megfelelő, motorerő normál használat mellett elég. Megbízható az autó, a folyadékszinteket sincs értelme havonta ellenőriznem, mert minden ugyanúgy áll, ahogy újkorában elhoztam. A váltó rövid áttételezése miatt hosszú távon nagy sebességű közlekedésre zavaróan hangos, alkalmatlan, valamint olyankor a fogyasztás is felugrik 8-8,5 literre (autópályán 140km/h-nál 4100 körül forog a motor).
Amit sajnos megszokni nem tudtam az a vastag A oszlop. Körforgalomnál, gyalogátkelőhelynél többször is előre-hátra kell dőlni, hogy biztos legyek benne, nincs semmi és senki a kitakart NAGY holttérben. Többször csak a lassú sebesség vagy a gyors reakcióidő mentett meg egy csattanástól vagy kerékpáros gázolástól, akik a bal oldalon közeledtek rám merőleges irányból és az A oszlop TELJESEN kitakarta őket. Azóta, hogy biztos legyek a dolgomban mondom, egy-egy ilyen helyzetben többször is előre-hátra dőlök és úgy nézek be az oszlop mögé.
Nem vagyok nagycsaládos, ezért számunkra a csomagtartó mérete elegendő. Ésszerű választásnak tartom az autót, olcsón fenntartható, hűt, fűt, gurul. Ennél több egy átlagember számára szerintem nem kell a hétköznapokra. Hétvégére pedig ott a Lada.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
