Párom kedvence - rendes jószág
Szöveges ítélet
Az egyik kollégához hasonlóan az enyém is tesztautó volt.
Meglátni és megszeretni egy - na nem egészen pillanat, hanem egy jó hosszú próbaút volt. Mármint a páromnak. (én vezettem)
"Kivártuk", míg letelt a tesztidő, ´oszt jól megvettük.
Ami pozitívum, az tutira uncsi: uaz, mint amit a kollégák leírtak, összefoglalva: ennyiért, így felszerelve, ilyen menettulajdonságokkal és ilyen fenntartási költségekkel nincs más kocsi a piacon.
Kicsit bővebben mégis pár dologról:
1. a fogyasztás nálam is 6,5 körül van, nem kamu adat! Igaz, én amint lehet, ötödikbe teszem városban is - erre viszont jó a pill-nyi fogyimérő, egyből látszik a különbség a negyedik fokozathoz képest is! Sima úton még 50-nél sem morcog vissza ötödikben, emelkedőn nyilván visszakapcsolok.
De az tény, hogy kb. 110 felett elkezd nagyobbakat kortyolni - viszont kb. itt van jó lendülete, mintegy 3300-as fordulatszámon. Én ezt a sebességet ajánlom hosszú távra, a magyar utakon - még a sztrádákat is ide kell a forgalom miatt érteni! - úgysem igen lehet biztonságosan ennél többel menni...
2.Azt viszont irigylem, hogy nálam nagyobb darab autóstársak több száz km-en is kényelmesnek tartják - nekem sincs más bajom, mint hogy a lábam jobban szeretné a nyújtottabb helyzetet. Elég sokat megyek hosszú távon, nekem kb. másfél óra után már muszáj nyújtóztatnom a lábaimat - igaz, a felfrissülés miatt amúgy sem árt kb. ennyi időnként megállni pár percre. Amúgy ennyi az összes kényelmetlenségem - nekem pl. a rádió-csatorna váltás hiánya a kormányról nem téma.
Ja! A hátsó ajtót én is jó sokat csapkodtam már, nehéz finoman csukni úgy, hogy elsőre sikerüljön is.
Az első ülés alatti tálca pedig tényleg vándorol...
De ezzel ki is fogytam a rosszból...
Aminek nem örülök, az az első ajtó elektromos nyitásának tönkremenetele, most várom a cseredarabot. Elég égő, amilyen hangot ad jelenleg (kínlódó vill. motor).
És egy kérdés a többiekhez:
Én egy rejtélyes, műanyagos-nyikorgás-szerű, de mély hangot hallok időnként a jobb hátulja felől rosszabb úton, a billenéseknél. Mi lehet? (nyilván a futómű-lengéscsillapítás környéke, de konkrétan?) Nem jön mindig, elsősorban reggel hallom, ahogy a garázsból kiállok. Köze lehet a hőmérséklet-különbséghez? (igazából csak télen jött ki ez a hang). Elég zavaró, ráadásul többször ült ismerős is a kocsiban, nem szólt, de láttam hogy fülel...
Amúgy és összességében minden O.K.!
Hibalista
- Vezetőoldali ajtó elektromos nyitószerkezet
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Mészáros
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 3300 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 21500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 120 L | Következő autója? | egyelőre semmi más |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
