A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,5 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Párom kedvence - rendes jószág

Szöveges ítélet

Az egyik kollégához hasonlóan az enyém is tesztautó volt.

Meglátni és megszeretni egy - na nem egészen pillanat, hanem egy jó hosszú próbaút volt. Mármint a páromnak. (én vezettem)
"Kivártuk", míg letelt a tesztidő, ´oszt jól megvettük.

Ami pozitívum, az tutira uncsi: uaz, mint amit a kollégák leírtak, összefoglalva: ennyiért, így felszerelve, ilyen menettulajdonságokkal és ilyen fenntartási költségekkel nincs más kocsi a piacon.

Kicsit bővebben mégis pár dologról:
1. a fogyasztás nálam is 6,5 körül van, nem kamu adat! Igaz, én amint lehet, ötödikbe teszem városban is - erre viszont jó a pill-nyi fogyimérő, egyből látszik a különbség a negyedik fokozathoz képest is! Sima úton még 50-nél sem morcog vissza ötödikben, emelkedőn nyilván visszakapcsolok.
De az tény, hogy kb. 110 felett elkezd nagyobbakat kortyolni - viszont kb. itt van jó lendülete, mintegy 3300-as fordulatszámon. Én ezt a sebességet ajánlom hosszú távra, a magyar utakon - még a sztrádákat is ide kell a forgalom miatt érteni! - úgysem igen lehet biztonságosan ennél többel menni...
2.Azt viszont irigylem, hogy nálam nagyobb darab autóstársak több száz km-en is kényelmesnek tartják - nekem sincs más bajom, mint hogy a lábam jobban szeretné a nyújtottabb helyzetet. Elég sokat megyek hosszú távon, nekem kb. másfél óra után már muszáj nyújtóztatnom a lábaimat - igaz, a felfrissülés miatt amúgy sem árt kb. ennyi időnként megállni pár percre. Amúgy ennyi az összes kényelmetlenségem - nekem pl. a rádió-csatorna váltás hiánya a kormányról nem téma.
Ja! A hátsó ajtót én is jó sokat csapkodtam már, nehéz finoman csukni úgy, hogy elsőre sikerüljön is.
Az első ülés alatti tálca pedig tényleg vándorol...

De ezzel ki is fogytam a rosszból...

Aminek nem örülök, az az első ajtó elektromos nyitásának tönkremenetele, most várom a cseredarabot. Elég égő, amilyen hangot ad jelenleg (kínlódó vill. motor).

És egy kérdés a többiekhez:
Én egy rejtélyes, műanyagos-nyikorgás-szerű, de mély hangot hallok időnként a jobb hátulja felől rosszabb úton, a billenéseknél. Mi lehet? (nyilván a futómű-lengéscsillapítás környéke, de konkrétan?) Nem jön mindig, elsősorban reggel hallom, ahogy a garázsból kiállok. Köze lehet a hőmérséklet-különbséghez? (igazából csak télen jött ki ez a hang). Elég zavaró, ráadásul többször ült ismerős is a kocsiban, nem szólt, de láttam hogy fülel...

Amúgy és összességében minden O.K.!

Hibalista

- Vezetőoldali ajtó elektromos nyitószerkezet

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Mészáros

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 3300
Megbízhatóság (8) Vezetett km 21500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 120 L Következő autója? egyelőre semmi más
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)