Nagyon korrekt
Szöveges ítélet
Amint megláttam tudtam, hogy ez lesz az autóm, ennyi pénzért a többi gyártó tényleg nem kínál ilyen autót. Kissebb mint aminek tűnik első látásra, de ezt tudtam és meg vagyok vele elégedve. Nagyon tetszik a magas üléspozíció és a magas építés amivel tényleg bátran felhajthatok egy padkára. Ennek ellenére a futóműve hihetetlen. Bár valóban elég kemény, de ebben az is szerepet játszhat, hogy a gyári előírással ellentétben 2,5 barra állították a keréknyomást a szervízben, ami biztosan rátesz még egy picit. Biztos ami biztos gondolták nehogy má az első kátyúban lenullázódjon a kerék. Az ABS-nek nagy hasznát vettem már párszor nyálkás úton. Külön tetszik, hogy jófajta gumikkal adják, ez nem minden típusnál van így. A szervó nagyon perfekt, 100%-osnak érzem a visszacsatolást az útról. Ez nem terepjáró! Bár sokan hiszik. Még a négykerekes változat sem az, SUVnak sem nagyon mondanám. Legfeljebb télen jól jöhet a 4x4 (Egyéni elméletem, hogy ezt a típust a WRC kedvéért fejlesztették). A gyári hifi... hát igen, távol-keleti hangzás, de azér´ nem annyira mint egynémely más típus. A tükrök jó nagyok, ez leginkább egy másik autóba átülve nagyon feltűnő. A motor alacsony fordulaton gyenge. Ezen nincs mit szépíteni. 3000-es fordulat fölött viszont kifejezetten harap. Zörgés a műszerfalból kezd előjönni, egyelőre még lokalizálható a forrás. Persze erről hazánk útjai sokat tehetnek. Egy biztos városi közlekedésre nem ajánlott (bár én úgy használom), mert ahhoz viszont kicsit sokat fogyaszt. Ha vidékre utazom, sima autóúton, vagy olyan helyen ahol nincsenek dugók viszont mesés fogyasztással számolhatunk. Motorhang, menetzaj bizony hangoska, igyekszem megszokni. Picit zavar, de mivel más is írta gondolom "normális" a motor és/vagy a váltó 2500-as fordulatnál jelentkező vibrációja (főleg harmadikban). Az a baj, hogy kényelmes városi haladáshoz pont ez az optimális fordulatszámtartomány számomra. Ez van. Összességében örülök, hogy mellette döntöttem, és mondhat bárki bármit. Ez egy jó autó. Bízom benne, hogy a legendás Suzuki megbízhatóság fogalma megállja a helyét ennél az autónál is.
Hibalista
- Lemerült az akksi (a belső tér világítás csak két napig bírja! nahát)
- Ennek következtében kiégett a belső tér világítás izzója is (ez 157 Ft-ba került). Egyik sem az autó hibája
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Pest
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Suzuki Grand Vitara |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
