Milyen a tulajom? És én?
Szöveges ítélet
Nos az én gazdám nagyon kedvel. Mielőtt megvett, megnézett. A csomagtartót elégségesnek találta a napi használatra, beült minden ülésbe, maga mögé ült,kipróbált, és szívta a fogát az A-oszlop miatt. Szolid a belterem,400 km-t is lehet bennem kényelmesen ülni, igaz én városi szamurájként vagyok használatban. Jó a magas ülés, bár a papa a mankóival és a nem hajló bal térdével nehezen száll be, ha orvoshoz viszem. Ő az elődömet szerette. 2 óta évi húszezer km-t nyom belém a gazdim,napi legalább 12 indítással iskolai tanévben.No ezt az akksim nem bírta. Fékbetét, kuplung, gumik bírják, mert tud vezetni. Semmi hibám nem volt még eddig, motorom porszáraz,drága az olaj. Elégedett velem, mert egy, a családja(2+2gy) számára megbízható, bármikor ! bevethető,kényelmes, szép(ez ízlés kérdése) ÚJ autót hozott haza.Jól érzem magam forróságban és bármilyen hóban(2007-13) műúton.Városban és erdei úton.De nem vagyok Vitara! Csak egyszer akar a gazdám évente szerelőhöz járni. Jól vagyok takarítható, bár ezt nem viszi túlzásba,szűrt esővízzel mos le és mindig teletankol. Láttam én már a kúton 7-es BMW-be 2ezerért tankolni.Bár már az tizenéves korú volt. Mindig a saját tempójában megy a gazdim, aki siet , hadd menjen, tartja. Ő is szokott néha sietni, akkor ő akar menni.Akkor megyünk. 120nál gps szerint 110-zel. Mentem én már úgy az m3-on, hogy 1 Porsche és 2 Audi előzött meg, se több.Akkor siettünk.Szerencsére nem mértek. A gazdám nem akar sem dieselt, nem akar turbót, mert az én motorom az legalább megbízható.Szóval megvett ÚJONNAN és használ és használ.. Én meg kevés fenntartási költséggel beérem.
2014 Évente (15 e km)olajcsere 45e légszűrő,váltóolajcsere, 105e gyertyacsere. Vezérléscsere? Na, az nincs, mert a vezérmű motorom élettartamára szól! 80-120 ezer zsebben marad 60-80e km-enként!
Sportosnak tart.
Most, hogy kiröhögte magát, folytatom. Kemény tartású,kényelmes ülések(a gazdimnak a hátsó ülések még jobban tetszenek, a testmagasságához illik(beférne a díszzászlóaljba), keményebb rugózás,korlátozott oldaldőlés, nos ez nálam alapáras. Mások meg spécizik a gépüket. Mi sx4-esek mind ilyenek vagyunk. 6500-ig pöröghetünk,megmegy a 190 is.Sportos gép belül hangosabb, ez az én gazdámnak zene: hallja,ahogy dolgozom.Engem hallgat,nem a kipufogót.Kívülről kimondottan gyámoltalan hangom van. Olyan, mint egy 1.3-as magyar Swift I-nek. Be kell ülni, oda kell nekem lépnem.Aztán megmutatom, mit tudok. 99 ló és van váltóm, amit annak megfelelően használ,ahogy menni akar. Már elég jól kiismert, tisztában van a képességeimmel, azt mindig is tudta, hogy nem 1700-as fordulaton kell nyomni. Hát... vidéki utakon a 110 már alapsebesség lett. Vagy több. Szigorúan a a forgalomadta lehetőségeken belül. Dombon felfelé szeret a kétsávosokon előzni, lefelé ezt meghagyja a többieknek. Sokszor nagy a tumultus.A kilométermutató csal a gps szerint,a távolságmérés nem. Nem akart felszereltebb változatot, mert sok rosszat hallott másoktól az elektromos kütyükről. Nagyon peches, mert akik meséltek, nem Suzukival, hanem márkás autókkal(2008-ban) járnak. Nálunk SX4-eseknél ez sose volt gond. Neki a fordulatszámmérő a legfontosabb, imád rápillantani. Örül neki.Emiatt kezdett rám gondolni a Swift(2005-) helyett. Bár anno a Trabijában mindig tudta, mennyivel megy műszer nélkül is. Szereti, ha hasonló színű SX 4 mögött halad, mert akkor gyönyörködhet a "hátsómban" is.
Neki tetszem, PONT
Hibalista
- Akku csere 4 évesen (taxi üzem)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Kovács Ajka
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | magyar swift 1999-2002 | Következő autója? | Ki tudja? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
