Jóságos barát
Szöveges ítélet
Több helyen néztem körül, mielőtt ezt az autót vásároltam meg, és meglepett, hogy még a toyota kereskedésben is dícsérték az SX 4-et. Nem véletlenül. Szerintük is ez az első olyan Suzuki amelyiknek a biztonsági szintje jó, és nem fapados. A töréstesztje 4 csillagos. A motor strapabíró. A belső kialakítása meglepően jó. Nagy belső tere van. Az autó magas nem le kell ülni, hanem rendesen be lehet szállni, és nem akadály egy nagyobb padka, mondjuk parkolásnál. 99 LE-s motor van benne. Érezhető a gyorsulásán. Az ülései nagyon kényelmes, és a hátsó ülés magasabb, így ott is jól ki lehet látni előre. A csomagtartó kialakítása szerintem előnyösebb mint az SX4 sedannak, mivel ebben nincs elválasztó lemez a csomagtartó és az ülés között. Így ha előrehajtom az ülést, meg mégegyszer felhajtom, akkor nagy a raktere. A Sedannal hiába hajtom előre, egy nagyobb tárgy behelyezésénél, akadályoz az elválasztó lemez. Vagyis vízszintben megfelezi a csomagtartót. Úgyhogy szerintem hiába kisebb az SX4 csomagtere, de jobban lehet bele pakolni, mint a sedanba. Illetve a banki konstrukció nagyon jó volt, mivel a régi autót becserélve, lényegében önerő nélkül jutottam egy új családi gépkocsihoz. 2 negatívumot vettem észre benne:
-Nincs belső csomagtartó nyitó.
-A reflektor kapcsoló kialakítása. (Tőlem el kell nyomni, ha reflektort kapcsolok, majd visszakattintva állítható normál állásba. Sokkal jobban tetszik a magamfele kattintva fel, majd ugyanezzel a mozdulattal vissza kapcsolható lámpa.)
Ezekkel az autókkal nem lehet nagy gond, mivel amikor az autót vásároltam, és a szerződést megírtuk majd visszamentem a már üzembe helyezett autóért, illetve mikor garanciális átvizsgáláson volt, soha egyszersem láttam egy javítás alatt levő SX4-et, vagy swiftet. Szerintem ez jó omen. Nem?
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi, pedig intenzíven használom.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervízbe vittem Szombathelyre a körmendi útra, (Hubay) de csak azért mert kötelező ellenőrzésen volt.(1000 km. után) Nagyon meg vagyok elégedve, mert megnézték az autót alaposan, nem került pénzembe. Bennt voltam a műhelybe, és nyomon követhettem az átvizsgálást. Kérdezgettek az autóról, és nagyon közvetlenek voltak. Legközelebb 15.000 km-nél viszem, és az is meglesz 18.000 Ft.-ból. Mivel akkor lesz esedékes az olajcsere.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault | Következő autója? | Suzuki SX4 sedan |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
