A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,5 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezekre az utakra tökéletes

Szöveges ítélet

Nagyon szerettem, még most is szeretem és, ha lecserélem biztos hogy valamit átszereltetek róla. 9 év, 240000 km és az ülések olyan kemények mintha most vettem volna az autót. A SEAT-nál annyira megnyúlt, tömörödött, hogy szinte a földön ül az ember.
Az SX4 engem még soha nem hagyott ott sehol. Mindene tökéletesen működik. Izzót nem is emlékszem, hogy cseréltem-e, féklámpa izzót azt igen, de azt is csak kétszer.
Amikor vettem az autót, előtte megkérdeztem egy szerelő ismerősömet, hogy milyen autót vegyek? Ő elmondta a véleményét minden általam kérdezett márkáról, a Suzukiról annyit mondott, hogy az nem romlik el. Ezt tanúsíthatom!Ez az ezer karakter szerintem túlzás. Nemigen tudok többet írni, hiszen már mindent leírtam, amit lehetett vagy kellett.
Én csak dicsérni tudom az SX4-et. Mint már írtam, újra SX4-re cserélem, csak most dízelre. Remélem sikerül. Még annyi azért leírok, hogy 240000 km után a motor még mindig olyan mintha új lenne, igaz az olajat most már egy kicsit eszi(15000 km-enként kb egy liter). Azt hiszem, az egyáltalán nem sok.

Hibalista

- 120000 km-nél katalizátor, - 150000 km-nél klíma kompresszor, - 200000 km-nél váltó, - 230000 km-nél hengerfej tömítés. - Illetve a meghatározott km-nél történő kopott alkatrészek cseréje(fékbetét, féktárcsa, lengéscsillapítók. A két hátsó lengéscsillapító például 235000 km-nél lett cserélve először!!! én ezekkel maximálisan elégedett vagyok. Most fogom lecserélni egy újabb SX4-re, dízelre. - Viszonyításként: a cégemnek van Citroënje, Renault-ja, és SEAT-ja is. mindegyikre 4x annyit kellett költeni, mint az SX4-re. Például az SX4 kötelező szervize soha nem lépte túl a 30.000 Ft-ot.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Óbuda, megszűnése után Sprint autóklinika.(A szerelő gárda ugyanaz!)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 240000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Suzuki Ignis Következő autója? SX4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)