Érdekes
Szöveges ítélet
A többiek véleményére gondolok, de kezdjük az elején. Cégautó volt és ennek megfelelően sokat ment és sokan vezettük (ki jobban, ki rosszabbul). Alapvetően a legnagyobb baj az volt vele hogy nekünk tényleg terepen kellett haszálni, amire nem alkalmas!!! Szóval megnézném én azt az erdészt aki ilyen megbízható négykerékhajtást keres. Semmi értelme a kapcsolgatható négykerékhajtásának sem, mert terepen mindig az automata állást kellett használni, mert nagyobb sárban a zárt állásnál csak az úton keresztben volt hajlandó menni így inkább ezt hanyagoltam. A hasmagassága elég volna, viszont az egészet elszúrták azzal hogy az eleje mindenhol leér és ezt nem nagyon szereti. De a legnagyobb gondot az okozta hogy nincs benne felező, így közepes nehézségű terepen a kollégák úgy megégették a kupplungját hogy nem lehetett bent látni a füsttől.
Országúton volt a legjobb, abban a sebességtartományban szépen ment és meglepően stabil volt a magas építés ellenére.
Az autópályára viszont ezzel a motorral gyenge, és rengeteget fogyaszt.
Beltere szerintem korrekt, nem néz ki rosszul, az automata klíma pedig ügyes, ha jól használják. De itt is jön a de, mert ez egy kisautó!!! A csomagtartó nevetséges, egy Polo-ba is többet lehet pakolni.
Összességében szerintem ez tipikus példánya a mindenre jó autóknak mert igazából semmire sem jó. Ennyi pénzért sokkal nagyobb autót lehet venni, igaz abban nem lesz kapcsolgathatós négykerék, de ebben is fölösleges.
Hibalista
- el.ablak
- távirányító
- tengelykapcsoló
Ide hordtam szervizbe
márkaszerviz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
