A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,5 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élmény menni vele

Szöveges ítélet

Előzetesen magamról, hogy a leírtak még jobban értelmezhetőek legyenek:
38 éves, 185cm magas és 110Kg vagyok. Eddigi autóim (volt amiből több is): Trabant, Zsiguli, Lada Niva, Daewoo Kalos
És amiket még huzamosabb ideig cégesként vezettem: Skoda, Mercedes, Toyota, Renault, Fiat, Nissan
Levezetett Km (nagyjából):150 000Km
I. fejezet
És akkor az autóról, ami Suzuki SX4 1,5 GLX és jelenleg bő 3 000Km van benne.
Nagyon szép és nagyon jó. Nagyjából ennyi, de azért egy kicsit kifejtem.
Évek óta Budapest szélén lakunk (télen hóhegyek, tavasszal ősszel sártenger, stb), no meg a városba járunk dolgozni (kátyúk).
Amióta ez az állapot fennáll akarnék egy olyan autót ami terepjáró is meg nem is. Ötvözve mindegyikből a jó tulajdonságokat. Legyen magas építésű nagy kerekekkel, de viselkedjen személyautósan. Eddig ettől olyan messze voltam mint Makó Jeruzsálemtől. Az SX4 végre megoldást nyújt erre a problémára, bár a négykerék-hajtás még így sem lett megfizethető. (Legalábbis számomra) Itt fűzöm hozzá, hogy ha valaki végképp meg szeretné utálni a használt autókat akkor vegyen használt Nívát. Bárhol elmegy de fél évente szétesik. Majd lehet, hogy erről írok egy másik ítéletet. (tragikomikus) (Írtam, "Anyagi csőd" címen)
Tehát SX4 pozitívumok címszavakban:
- iszonyú stabil, felboríthatatlan, nem billeg, nem kóvályog
- A magas üléspozíció miatt nagyon jól lehet belőle kilátni bármilyen irányba
- Végre egy autó ahol nem spórolnak a tükrök nagyságán. Hatalmasak, gyakorlatilag nincs holttér. (A Kalosnál 2 év múlva is bizonytalannak éreztem a kilátást sávváltásnál, ennél ez azonnal megszűnt)
- Kellően nagy utastér
- Kellően nagy csomagtér! Mi - lakóhelyünkből adódóan - rendszeresen szállítunk valamit. Vagy nagybevásárlás, vagy vizeskannák, vagy a kertbe valami dolog. A csomagtartóba alaphelyzetben kényelmesen befér vagy 5-6 nagy Metrós szatyor, vagy 120l-nyi víz kannákban, és nincs tele. Kell ennél több? Ha kell 1 pillanat és ülésdöntés.
- A külön-külön felhajtható üléslapoknak köszönhetően egyszerűen király variálhatóság.
- Gyönyörű forma (Szerelem első látásra. Február elején láttam egyet. Otthoni konzultáció és 2 nap múlva rendelés.) Nyilván ez ízlés kérdése de ennyire formailag eltaláltnak eddig csak a Daewoo Kalost találtam.
- Jó ABS-es fékek. Bár én személy szerint nem szeretem az ABS-t, csúszós úton ABS nélkül hamarabb állok meg.
- Dinamikus erős motor. Ha kell kiugrik, ha kell megy akár 200-al is.
- Jól áttekinthető műszerfal, és kezelőszervek. Nekem - magasságom miatt - azzal szokott bajom lenni, hogy a kormánykerék teteje beletakar a műszerekbe. Ez itt nincs. Egyébként a kormány is állítható, bár sokakkal ellentétben én ezt fölöslegesnek tartom.
És gondolom inkább ez érdekel mindenkit, a negatív tapasztalatok:
- Hangos. Szerencsétlenségemre előző autóm (Kalos) olyan csendes volt mint egy luxusautó. Ebből átülve először zavart a motor hangossága, de gyorsan megszoktam. Ha az SX valami lomha gép lenne a mai napig az agyamra menne, de szerncsére kárpótol a sportossága. Mostanra már kimondottan tetszik is.
- Parkolásnál a széles hátulja mögött eltűnnek a kisebb autók, így nem látszik a távolságuk. Erre lenne megoldás a tolatóradar de nekem marad a kiszállás és megnézés. (Bár lehet, hogy mégiscsak bele kerül egy radar a jövőben.)
- Zörgött a műszerfal. Eddig nem hallottam ilyen panaszt, úgyhogy lehet, hogy egyedi az esetem. Egyébként szerencsémre megtaláltam a zaj forrását. 2db kis szivacs és csöndben van.
- A pillanatnyi fogyasztás kijelzése szerintem csak a gyengébb idegzetűek riogatására való, bár időnként rápillantva akár hasznos is lehet.
- A kormányról nem lehet a rádión sávot váltani, és kikapcsolni sem, csak be.
- A kemény rugózás a legtöbb esetben előny, de rossz aszfalton kanyarban képes elpattogni.
Összességében egy nagyon jól kezelhető, biztonságos és kényelmes autó. A fogyasztás - nem óvatoskodva - 8l körül alakul. (De az asszony szerint megyek mint az állat. Nála szerintem 7 körül lesz.)
A hétköznapi használathoz kellően sportos is. Meg szép. Élmény vezetni. Szeretjük. Nem vennénk mást.
Majd teszek fel képeket is csak most alig látszik ki a sárból.
(Most se tiszta, de tettem fel képeket.)

II. fejezet (3 hónap múlva)
Eltelt 3 hónap és bele került újabb 3000Km. Az előzőleg leírtakhoz csak annyit teszek hozzá, hogy imádjuk. Ahol mi lakunk oda egyszerűen ennél jobb és praktikusabb autót nem is találhattunk volna. Áldassék a Suzuki neve. (Arról nem is beszélve, hogy országúton sem egy csiga.) Mivel egy kicsit már máshogy néz ki ezért tettem a régi mellé új képeket.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Top

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kalos Következő autója? mindenképpen távolkeleti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)