A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 GLX 1.6 DDiS 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Egy jó választás

Szöveges ítélet

A benzines Ignis után maga a csoda. A 90 lóerős PSA-Ford dízelmotor nagyon passzol az autóhoz. Jól megy, könnyebben mozgatja az autót, mint a 93 lóerős benzinmotor az Ignist. Fogyasztása pedig csodálatos. Vegyes üzemmódban 5 liter, hosszabb úton inkább 4.8 körül mozog, normális, nem nagypapás tempóban. Futóműve kicsit kemény, de nagyon stabil és biztonságos, nem pattog el mint elődje. Amit hiányolok, hogy ennyi pénzért azért járhatott volna hozzá bőrkormány és digit klíma, nem ment volna tönkre tőle a gyár.
Az egyetlen negatívum a fékbetétek viszonylagosan gyors kopása és hangja. Ahogy kissé felmelegszik nagyon hülye búgó hangot ad, de a fékhatás ettől függetlenül jó. Most 36000 km-nél kicseréltetem de nem azért mert elkopott, hanem mert már unom a hangját és töbek tanácsára japán utángyártott betétet próbálok ki kemény 4000 Ft-ért. Majd megírom a tapasztalatokat.
Összességében nagyon jó választásnak tartom, kellemes megbízható és nagyon takarékos. Ha valaki sx4-en töri a fejét, próbálja ki mindenképp, mielőtt választ a benzines vagy dízel között. Ha ennyi pénzért megint autót kéne vennem, újra ezt választanám.
Ja és még egy kis megjegyzés. Van itt néhány negatív ítélelet amit kicsit fenntartással olvastam. Olajfolyás és rejtélyes megállás benzines sx4-nél. Ne vicceljünk emberek, szerintem akinek volt valaha Suzukija (nekem ez a 3.) az tudja, hogy azért ez túlzás. Ja és az 1 év alatti 250 ezer km és 138 ezer km futás (gondolok itt 2 nagyon negatív ítéletre), hát nekem azért kicsit túlzásnak tűnik. Szóval eléggé gyanus, hogy ezek csak lehúzó ítéletek és nem valós tapasztalatok. Nem értem mi értelme van ilyeneket beírni.

Hibalista

- belső világítás izzó (100 Ft), első fékbetét garnitúra 4000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Nem hordom márkaszervízbe mert borzasztóan lehúznak és mivel nem benzines, nem is értenek hozzá. Magánműhelybe hordom. Előttem írta valaki, hogy márkaszervízben az olajszűrő 6000 Ft, levegőszűrő 13000Ft. Döbbenet. Én a gyári olajszűrőjét ( Mahle) 2500 Ft-ért vettem, a légszűrőt pedig 1500-ért. Total 5W-30-as szintetikus olajat 1900Ft-ért/liter kaptam. Nem is merek belegondolni mennyi lehet márkaszervízben.
Mindenki döntse el megéri-e visszavinni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Ignis 1.3 GS Következő autója? jódarabig ez marad
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)