A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1,5 

Az ítélet értékelése
3,1(14 db)

Dörgedelmes Irgumburgum

Szöveges ítélet

Kb. egy éve, egy évesen vásároltam. A megtett közel 20.000km feljogosít egy kis mérgelődésre, melyet érdemes volna megtudni a kedves olvasónak. Egy Corsa Van 1.3 CDTI után ültem bele az eSiXét-be, amit csak azért cseréltem le, mert marhára féltem, hogy lerongyolom szerencsétlent a hátsó ablakok hiánya miatt. (a 3. komolyabb eset után úgy döntöttem, lecserélem) …rosszul tettem, mert nagyon jó kis autó volt, imádtam. Az SX4-et már nem annyira. Azért vettem egy évesen, mert úgy gondolom, hogy az a Mókus aki megvette bukta rajta már azt az összeget amit kellett azzal, hogy megvette és a szalonból kihozta…. Szóval beleugrottam. Persze az ember utólag elgondolkodik, hogy miért ad el egy évesen 20.000 km-el egy karcmentes autót, de arra a következtetésre jutottam, hogy nem volt olyan erős kötélből az idegrendszere, mint nekem, bár én is abban az állapotban vagyok, hogy feladom. Egyenlőre ezt csak azért nem teszem, mert van mellette egy hátsókerekes hobby autó, ami mindig várva vár, ha az eSiXét felbosszantana és ami mosolyt csal az arcomra. …nomeg azért sem, mert nem akarok akkorát bukni rajta.
Akkor a rizsa után egy kis leírás:
Az autó semmilyen érzelmet nem vált ki az emberből. Nem várja, hogy beleüljön és nyomja neki, hűvösen, együgyűen viselkedik. Pedig az autó tetszetős kívülről, szerintem szép darab. A belseje a funkciójának megfelel, de valószínűleg nem fogja megihletni a kortárs művészeket. Nem is kell, nem arra van. ….de az Isten szerelmére miért vannak olyan hibái, amiket 10 éve le kellett volna vetkőzni? Sajnos mikor kipróbáltam azok a dolgok, melyek most rettenetesen zavarnak, akkor nem mutatkoztak, vagyis nem gondoltam volna, hogy meg fogok tőle hülyülni!

Ami jó:
Az autó nem csörög, nem zörög rossz úton. (bár egy ilyen fiatal autó meg se szólaljon nekem) Nem imbolyog, bár kanyarban be tud dőlni rendesen, de megszokható. A székeknek oldaltartása sajna nincs) A fékek rendben vannak, a kerekek méretei is, így valószínűleg a futómű nem fog egyhamar szétmenni. Úgy veszem észre közönyös a Budapesti utakkal szemben. Az autó tetszetős, főleg ebben a tégla színben. A klíma rendben és a gyári „full extra” elegendő bőven. …de ennyi.

Ami zavar:
Az ülés pozíciója furcsa, azt szoktam mondani a kocsiba tévedt embereknek, hogy olyan érzés, mintha egy étkezőasztalnál ülnél. …és tényleg. Egy kicsit karóba vagy húzva: közel kell magad húzni a kormányhoz, (mert ugye az csak fel le mozgatható legalábbis nálam) az üléstámlát a talajra merőlegesen kell állítani, különben nem éred el rendesen a kormányt és a konzolon lévő dolgokat, szóval nekem még nem sikerült kényelembe helyeznem magam. Arról nem is beszélve, hogy az ülés 40.000 km után foszlik!! Észveszejtő!
A méretei ellenére nem egy családi autó, mivel olyan kicsi a csomagtartója, hogy az már vicc! Két embernek a csomagjai bőven elfoglalják azt a helyet amit szántak nekünk a felkelő nap országában. Ha az üléseket ledöntjük természetesen szép méretű csomagteret kapunk, de ki az a marha, aki így menne el nyaralni.
A multikormány hangerő szabályzója semmit nem ér. Azon kívül, hogy idegesítően pittyeg, szinte semmit nem hat. Olyan minimális a változás, hogy az ember letesz annak használatáról.
Az ablaktörlő úgy ahogy van xar! Nem értem, hogy a tervező miért nem ül bele egy autóba és nézi meg hogyan is kéne működnie, teljesítenie normálisan.
A motor. Alapvetően nem rossz, hiszen kizárólag a városban használom és oda elég, de tudjuk azt, hogy nem egy gepárd és ahhoz meg kéne taposni ….és mivel azt nem nagyon szeretném, ezért azt nem teszem.

Ami nagyon zavar:
Az „A” oszlop, ami már inkább Korinthoszi oszlop. Egy normálméretű embernek a horizont vonala pont ott van, ahol az „A” oszlop kettéválik, azaz pont a legszélesebb részénél. A kis ablakon nem lát ki, azaz teljesen felesleges. E miatt az autó rettenetesen balesetveszélyes!! Körforgalomban 10 méterről teljesen kitakar egy autót!! Az embernek úgy kell vezetni a belvárosban, hogy előre hátra imbolyog, nehogy elcsapjon egy embert, ha épp befordul egy utcába. Észveszejtő!! (kilátás szempontjából amit a Corsában hátul, egy teljes ablak hiányában elvesztettem, azt a Mutyukinál elöl….de könyörgöm, ezt ki találta ki?)
Azt már több népítéletben is olvastam hogy a rüki rossz, minden 10. kapcsolásnál egyszerűen nem lehet berakni. A megoldás az az, hogy egy picit előre kell gurulni, csak pár centit és utána sikerülni fog. Egy alkalommal úgy rám álltak, hogy nem lehetett előre menni, csak hátra. Pont az a 10. alkalom volt, hogy nem akarta az igazságot és szégyen szemre hátrább kellett tolnom az autót, hogy rükvercbe rakjam. Mi ez ha nem ciki?

Amit gyűlölök:
Az a távirányító! Egyszerűen megőrülök. Van hogy állok a kocsi mellett és eltelik egy perc és csak nyomom, nyomom, nyomom, nyomom és nyomom és az Istennek nem akar kinyílni. A bezárás az általában elsőre megy… legalább ez.
A hangszórók minősége egyszerűen hihetetlenül igénytelen. A mély hangoknál úgy berezonál, hogy érthetetlenné válik pl egy hírműsor. Nem lehet érteni amit mondanak, ha épp hangosabban hallgatod, mondjuk egy autópályás menet miatt. A kormányról nem a beállított rádióállomásokat tudod váltani, hanem kereső van beállítva. Istenem, miért? Ha váltani akarok, akkor oda kell nyúljak a konzolra. De akkor mi a rossebbnek van a multikormány??? Egyetlen használható gomb a mute gomb. …bár arról is leszoktam ha telefonálok, mert a multikormányt úgy ahogy van a használhatatlansága miatt már kihagyom.
A legbosszantóbb: ..vagy azt hiszem ez az, mert ennél gagyibb dolgot nem tudok elképzelni. A kocsi visszapillantója 40km/h fölött sípol. A tükör és a kasztni közti rés szűk és sípként hat. Fütyül halkan és akkor is hallatszik, ha felhúzom az ablakot. Nyáron, melegben úgy vezetek, hogy ott pihentetem a kezem, hogy megszűnjön a hang. Hallott már valaki ilyenről. …hát nem bosszantó?
Egy szó mint száz. Ha nem volnának ilyen hibái, talán 70 évesen, mikor már csak arra kéne az autó, hogy A-ból B-be vigyen és nem számítanának az érzelmek, biztosan jó lenne, de így csak a bosszúság marad.

Összességében érzelem és élményszegény egy autó. Hűvös és racionális, olyan hibákkal, amiket nem lehet megbocsájtani. Jobban örültem volna, ha nem veszem meg!




Hibalista

- eddig semmi, hiszen szinte új. kötelező cserék történtek eddig. a szervíztapasztalat nem rossz. olyan mint az autó. se íze, se bűze.

Ide hordtam szervizbe

Dunaújváros

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corsa Következő autója? marad sokáig
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)