A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1.9 DDiS GS 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dieselmozdony

Szöveges ítélet

A történethez hozzá tartozik, hogy egy éve adtam el a 89-es Honda Prelude 2.0i 16v 4WS-t. Nem szerette a futóműve a magyar utakat, én meg évi 40000-et megyek. Vettem egy miautónkat (Swift 1.5 GS) újonnan, de végül kicsi, meg gyönge lett számomra, érthető okokból. 10 hónap után aztán csere a mostanira.
A hely már sokkal jobb, teljesítmény sem rossz, egy ideig volt benne chip doboz, de a részecskeszűrőnek nem tetszett, így ki lett véve, da a dobozzal már a Honda menettulajdonságait közel hozta. Ezért most egy komolyabb chiptunning van előkészítve. Azzal már biztos megfelelő lesz, főleg nekem.
A gyári adatok sehogy sem stimmelnek, mert könnyedén megy a kocsi 190-200-at, 170-nél forog 3000-et 6-ban. Viszont gyakran igen nagy tempóval közlekedve, egyébként meg városban, folyamatosan 9 körüli fogyasztások jönnek új kora óta. Egy alkalommal (egy tank erejéig) kipróbáltam a max 120-akkal való közlekedést, akkor 7.9 lett. Igaz 90 körül az autó 5 körüli fogyikat ír ki, de azt nem lehet folyamatosan tartani, mert egy pill és 140. Az autó kinézete kívánja a nagyobb kerekeket, 18 a minimum. nekem is az lett felrakva. K**vára idegesítő viszont, hogy a benzines csúcsmodelhez képest 1 millióval drágább kocsiba nem adnak autómata légkondit, sőt rendelni sem lehet, nem mintha akkora hiány lenne, de kapja be aki magának érzi a probléma kialakulását.
Mindettől függetlenül ez a kocsi valószínüleg hosszú távon társ lehet, akár 3-4 évig is.
ui: a fentiek óta eltelt időben belekerült a chip tuning a kocsiba, lekerült róla a katalizátor részecskeszűrő egység, így a chip tovább lett húzva, most kb 160-165 lovas, durván 390 Nm nyomatékkal. Nagyon megy. Kedvelem a kocsit, de kezd kicsi lenni, meg lehet ki fogom nőni ezt a száguldozós énem, most erősen gondolkodom egy diesel fullos Grand Vitara megvételén, sokszor megyek egy olyan tesztautóval, és hát csábító...

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Swift 1.5 GS Következő autója? Suzuki Grand Vitara DDiS full
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)