A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1.5 GLX CD AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ÉN autóm

Szöveges ítélet

Mit lehet írni egy népautóról, amivel ha beállok egy parkolóba tuti lesz még kettő ezenkívül. Lehet szeretni, fikázni... ahány ember annyi vélemény.

Update:

Nem is oly rég beálltam egy parkolóba és oda jött hozzám egy manusz: Mennyit eszik? mondom 5 és 11 liter attól függ hogy ébredsz :D. Asszongya: Mert neki egyik cimbije 10 liter alatt nem tud járni, meg mások is panaszkodnak rá. (gondoltam ennyi hülye nincs a földön)...

Azt tapasztaltam hogy, főleg első szériás 2006-2007-es autókra jellemző ez a fogyi. Szerintem az ECU szériában lehet 1-2 hibás? (rossz programmal szállított), akinek sokat zabál próbáljon bontottan beszerezni, aztán próbálkozni.

No meg még valami, 2006-2009 közt az 1.5-ös motorok (99Le, M15A) NINCS VVT, nincs semmi benne. Sima lapka hézagolású, láncos motor. Szóval kell szelephézagot nézni vagy százezrenként. A lánc meg élettartamra van (300e? kb) Azonban ha a teljesítmény nem is szól mellette, a megbízhatósága/élettartama bőven túl fog szárnyalni 1-2 típust. Ugyan azokból az alkatrészekből épül fel mint az M16A ami vagy 120 vagy 136 Le a sport swift-ben. Szal bőven túlméretezett az erőforrás.

***************************************************************************

Eddigi repertoáromban Ignis és csak az sx4 található meg, ehhez még jön skoda fabia, és oktavia. No meg az öreg swift. Amit még vezettem.

BELSŐ: ha annyit mondom OK! minden elárultam. Nem prémium nem is annyira gagyi. Kicsit zörög, könnyen karcolódik főleg a világosabb színű műanyag. Rádió jó, csak épp hallani nem lehet a szélzaj miatt... nem egy X5 na. :D A kormányról való vezérlésről annyi mintha nem is lenne. Ülések jók bár nekem jobban tetszene a süppedősebb ülés. Kicsit kemény (legalábbis nekem). Elég könnyen megtalálható az az üléspozíció ami kényelemes. Tetszik hogy nem a földön ülök kicsit hajtva van a térdem. Nem zsibbadok stb.
Csomagtartó kicsi 1-2 embernek ok, 4-nek harmat kevés.
Hibák: A-oszlop, nem ecsetelem, komplett teherautó elfér a holttérben..

FELFÜGGESZTÉS, MOTOR: Talán ez az a rész amivel kiemelkedik a mezőnyből. Nagyon stabil, ennek megfelelően kemény, de nem pattog mint az ignis. Nincs az a bálna érzés mint a régi swiftnél vagy az oktáviánál, hogy bebillen. Érzetre csak a fejem akar leesni a nyakamról mikor egy forszírozottabb kanyart veszek. Szerpentinen talán még némi élvezetet is nyújt. :) Fékek, nagyon jól harap és az ABS is csak akkor avatkozik be mikor tényleg kell. Merem állítani 70-80-ig úgy megy mint akit cérnán húznak.
A motor: Szerintem kicsit lusta, de ennek fejébe van nyomaték alul, 4500-tól van egy kis vadulás azért :D Autópályán ha nem viháncolunk elég az a 99Paci, és a fogyasztás is elfogadható, ha 130 fölött haladunk akkor kell a benzin 9-10L/100. Tetszik a kicsit mormogós hangja, bár 90-nel ötödikben van egy rezonancia tartomány...se előtte sem utána nem csinálja ezt.

ÚGY ÁLTALÁBAN AZ AUTÓRÓL: Szeretem mert ha elfordítom a kulcsot beindul, tetszik mert nem akad fel a padkán, a bakhátas úton is jól lehet vele haladni. Ha odalépek neki tudom hogy sok autót ott lehet vele hagyni, akiknek meg sem fordulna a fejében: http://www.youtube.com/watch?v=G7U5pwD9hcM :D

Frissítés:
**************Ausztria 2012 (megtett út: 2300Km)***********

Indulás előtt lecseréltem az olajat, mert nevezetesen vinnyis olaj volt benne. Nem én tettem ezt a bűnt :D, ENEOS premium Hyper 5w40 (halk tőle a motor) kapott. Meg egy említésre méltó dolog történt: átnéztem és a váltó olajleeresztő csavarja meglazult(?) és eresztette az olajat.. lecseréltem azt is.

Pakolás: 3 Fő egy hétre pont optimális mennyiség, ha 4 Fő lett volna már kevés a csomagtartó(tető csom. tartó jó megoldás lehet), ellenben jól pakolható mert szögletes, nincsenek belógó zsanérok stb.

Autópálya: Nincs sok mondanivalóm M3-M1-A4-A1-(német 8-as)-A12 Kicsit talán lesajnáltam fentebb de 125-130km/h-val haladva 7,4l fogyi volt. (megjegyzés: a gps szerint olyan 5%-ot csal fölfelé az óra.) Fedélzeti fogy. mérő olyan 2dl-rel mutat kevesebbet a valós fogyasztáshoz képest. Német autópályán kicsit megzavartam szegényt néha belekarcoltam a 170-be is. Nem jött zavarba. Hegyre fölfelé azért elfogy a kraft, főleg ha 5-ben van és valami miatt 110 alá kell lassítani, muszáj visszaváltani.

Alpoki kanyargások: Többször mentünk 1700m fölé, Magyarországon soha nem látott tű éles szerpentinek, emelkedők. Jellemző hogy alul nincs nyomaték pörgetni kell nincs mese. (egyébként Turbo diesel jobb választás ilyen helyre osztrákok ezt is választják) Az a baj ha pörgetem mint állat akkor megyek fölfelé akár 3 is jöhetne, de jön a kanyar lassít majd megint minden előröl. Mire felértünk, addigra komplett grillcsirkét meglehet sütni a motortérben. A hőfok mintha odaszögezték volna, ellenben megállás után hajlamos föntebb mászni. Érdemes álltó helyzetben járatni.
Lefelé ugyan ez a helyzet, hiába motorfék, hiába minden, :D Taposni kell a féket. Hegy aljában olyan ferodol szag csapja meg az ember orrát, hogy majdnem elájultam. Fékhatás nem csökkent... Egyébként mintha erre találták volna ki az autót, csak a motor nem stimmelt hozzá. Futómű nem igazán lett használva... elképesztő az osztrák úthálózat, még a döngölt út is olyan hogy Porsche simán megy rajta, ki is használják.

Verdikt: Ismét bizonyított az SX4, valóban kompakt autó. Legyen autópálya, hegy, városi araszolás, mindenhol jó választás lehet. Még mindég szeretem. PONT.

Update:

***********2013.11.04*****78.000km*****************

Az autó a mai napig csatasorban van. Eddig hozta a suzukis megbízhatóságot. Hibalistát semmi nem gyarapította. Kötelező szerviz alkalmával cseréltem:
-Fékfolyadékot
-Hűtővizet
-Hátsó fékdobot kipucoltam
-Első tárcsa csere+betétek
-Szokásos szűrők+olajok (motor+váltó)

Beszereltem egy ülésfűtést gyári kapcsolókkal (30e), meg ami a GLX felszereltségben nem volt benne: Ködlámpa

Hibalista

- - Hátsó izzó 1000km-nél (garis csere) és 75ekm-nél- Fellazult a váltó leeresztő csavarja.-Tanksapka

Ide hordtam szervizbe

Szabó suzuki Kazincbarcika (garancia miatt), egyébként dágák

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Gari után mindent magam csináltam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ignis Következő autója? LFA :D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)